Ghehe, al die flesjes melk met die trotse berichten erbij...

Ik wil wel iets meer in de vriezer hebben aangezien ik nu ook wat extra (2 x150) op het KDV heb achtergelaten, maar heb echt geen zin om extra te kolven. Wat ik op werkdagen kolf gaat (gelukkig) schoon op. Nou ja, tot nu toe heb ik eigenlijk ook helemaal geen voorraad nodig gehad.
Elise krijgt 2 x 180 cc mee naar het KDV. Ik kolfde eerst op een werkdag 2 x 150 en 's avonds nog een beetje, maar dat heb ik nu veranderd naar 1 x 200-220. 's Avonds om een uur of 22.30 - dat is hier ca. 1,5 uur na de laatste voeding - kolf ik de rest dan bij. Hoe ik het eerst deed is qua productie en opbrengst natuurlijk beter, maar ik kolf echt 10 keer liever thuis. Tot nu toe gaat dat eigenlijk prima. Als ik niet genoeg heb dan kolf ik op mijn niet-werkdagen nog wat extra.
Verder had ik nog een vraagje: Elise gaat naar de 6 maanden toe, dus denk ik vast na over het introduceren van vast voedsel. Ik ben van plan het thuis op de Rapley-manier te gaan aanbieden. Maar nu vroeg ik me af of er in het bv-drinkpatroon van jullie kinders veranderd is toen er vast voedsel bij kwam. Aten ze gelijk iets substantieels of waren het muizenhapjes? Ging er een voeding af? Dronken ze minder per voeding? Bleef het hetzelfde? Hoe zag een dag er eettechnisch ongeveer uit?
Het zal vast bij iedereen weer anders zijn, maar gewoon een beetje voor de beeldvorming.