abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92189942
Maar als je productie gewoon goed is moet je geen domp gaan gebruiken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92190646
True!
pi_92190915
Wij hadden vanavond een leuke! Hij mag wel hier, omdat het over borstvoeding gaat :P

Had een pak pap gehaald voor Leia, van Bambix/Nutricia (niet die met kant en klare opvolgmelk erin, maar echt puur de pap zeg maar). Wil haar af en toe eens een bordje pap lepelen. :P dus M. leest het pak en zegt: moet met opvolgmelk staat hier. Ik: nee joh, kan ook wel met bv! Dus is hij gaan bellen met de 24 uur per dag bereikbare lijn van Nutricia :') hoe het nu zit >:)

Nou het kon wel met bv, maar dan zou niet binden! :? Met geen mogelijkheid stevige pap van te maken dan.

Dus ik ben direct gaan kolven O-) om het uit te proberen, et voila. Gewoon stevige pap :9 dus hij heeft nog even teruggebeld :D :') _O- dat het echt wel ging! En dat ze dus prima ook op het pak konden zetten dat het ook gewoon met bv aangemaakt kon worden!

Moet je M. en K. voor heten, voor zulke akties :')
pi_92195487
Toffe actie Orea! _O-

Had vandaag weer spam van Nutricia in de bus, irritant hoor! Als je toch niet zo goed geinformeerd bent als bv-mama, stap je makkelijk over zo. }:|
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92195693
Van Nestle stond ook zo'n mooi artikel in de WIJ ;) allemaal ouders die lyrisch waren over Goede Start! Zelfs een mama die het cadeau ging doen aan andere nieuwe mama's, want: dit moesten ze 'ervaren'! :')

Echt, niks tegen kunstvoeding hoor.. Maar als je een beetje je best doet voor BV ben je gelijk BV Maffia, maar over KV maffiosoos mag niks gezegd worden :') beetje jammer!
pi_92195826
Ik vind het blik van Nestlé er wel heel leuk uitzien :D
pi_92195913
Ja, ze weten het ook zo mooi te verpakken, dan lijkt het een artikel en is het een advertentie. En inderdaad, KVmaffia is het! Die lobby is ook veeeeeel groter.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92196006
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het blik van Nestlé er wel heel leuk uitzien :D
Was ook een reactie: ja er staat een hart op, dus je kunt zien dat ze het met liefde voor de kinderen maken, bij Nestle O+

:') !!
pi_92196136
Er wordt natuurlijk ook flink geld mee verdiend hè dames. Aan borstvoeding verdienen ze niets, hoe aantrekkelijker ze het maken hoe groter de kans dat een moeder gewoon met 6 maanden overgaat op de opvolgmelk.
pi_92196140
Zo wat heb ik me geërgerd aan de laatste WIJ. Eerst een paar pagina's Nutrilon en later Nestle wat verpakt was als artikel maar gewoon één grote advertentie was.
Weet je wat voor interessants ze hadden kunnen doen met die ruimte?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92196246
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo wat heb ik me geërgerd aan de laatste WIJ. Eerst een paar pagina's Nutrilon en later Nestle wat verpakt was als artikel maar gewoon één grote advertentie was.
Weet je wat voor interessants ze hadden kunnen doen met die ruimte?
vast een hoop maar waarom mag er nou geen reclame gemaakt worden voor KV??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92196332
Dat zijn juist inkomen voor die bladen. Als je je daar echt aan stoort dan moet je geen babybladen lezen.
pi_92196406
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

Van de wet ;) 0-6 maanden mag niet geadverteerd worden of reclame prijzen aan hangen.
pi_92196451
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Van de wet ;) 0-6 maanden mag niet geadverteerd worden of reclame prijzen aan hangen.
i know... maar ik bedoel daarna...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92196512
Van mij mogen ze prima reclame maken hoor!! Maar de hoeveelheid en de manier waarop is soms wel erg tenenkrommend...
pi_92196533
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

Nou één pagina was genoeg geweest. Dit was gewoon alsof het een artikel was maar bleek een advertentie. Lees ik liever een echt artikel over opvoeding.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92196556
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Orea het volgende:
Van mij mogen ze prima reclame maken hoor!! Maar de hoeveelheid en de manier waarop is soms wel erg tenenkrommend...
tja wat Tico zegt, daar verdienen ze deels mee..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92196563
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

i know... maar ik bedoel daarna...
Ja, tis waar die bladen hun omzet mee halen. De wij zit bij de blije doos dus die krijg je gratis, ze moeten ergens mee verdienen.
pi_92196673
Ja het is me wel duidelijk wáárom enzo hoor! Maar dan nog vind ik het wel tenenkrommend.. ;)
pi_92196872
Ik kan er niet mee zitten. Het is graties leesvoer. Ik lees ook lang niet alles. Ik blader erdoor en pleur het weer weg.
pi_92196977
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan er niet mee zitten. Het is graties leesvoer. Ik lees ook lang niet alles. Ik blader erdoor en pleur het weer weg.
ik las de leuke verhalen, bladerde langs ALLE advertenties want die haat ik, en daarna pleurde ik m ook weg.. soms mis ik m wel trouwens.. vond hetwe lekker luchtig leesvoer :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92197047
Kindje bakken Vick :Y) dan krijg je hem weer een jaar of 2! :P
pi_92197088
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Orea het volgende:
Kindje bakken Vick :Y) dan krijg je hem weer een jaar of 2! :P
ja uhh als het aan mij ligt nu meteen maar mijn vechtgenoot denkt daar heeeel anders over..
enuhh je krijgt m maar 1 jaar he.. daarna kan je een ab. nemen :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92197169
Haha!! Betalen voor de wij. :')
pi_92197232
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef Ticootje het volgende:
Haha!! Betalen voor de wij. :')
ja toch of was dat de OVN?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')