Was ook een reactie: ja er staat een hart op, dus je kunt zien dat ze het met liefde voor de kinderen maken, bij Nestlequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het blik van Nestlé er wel heel leuk uitzien
vast een hoop maar waarom mag er nou geen reclame gemaakt worden voor KV??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo wat heb ik me geërgerd aan de laatste WIJ. Eerst een paar pagina's Nutrilon en later Nestle wat verpakt was als artikel maar gewoon één grote advertentie was.
Weet je wat voor interessants ze hadden kunnen doen met die ruimte?
Van de wetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
vast een hoop maar waarom mag er nou geen reclame gemaakt worden voor KV??
i know... maar ik bedoel daarna...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van de wet0-6 maanden mag niet geadverteerd worden of reclame prijzen aan hangen.
Nou één pagina was genoeg geweest. Dit was gewoon alsof het een artikel was maar bleek een advertentie. Lees ik liever een echt artikel over opvoeding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
vast een hoop maar waarom mag er nou geen reclame gemaakt worden voor KV??
tja wat Tico zegt, daar verdienen ze deels mee..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Orea het volgende:
Van mij mogen ze prima reclame maken hoor!! Maar de hoeveelheid en de manier waarop is soms wel erg tenenkrommend...
Ja, tis waar die bladen hun omzet mee halen. De wij zit bij de blije doos dus die krijg je gratis, ze moeten ergens mee verdienen.quote:
ik las de leuke verhalen, bladerde langs ALLE advertenties want die haat ik, en daarna pleurde ik m ook weg.. soms mis ik m wel trouwens.. vond hetwe lekker luchtig leesvoerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan er niet mee zitten. Het is graties leesvoer. Ik lees ook lang niet alles. Ik blader erdoor en pleur het weer weg.
ja uhh als het aan mij ligt nu meteen maar mijn vechtgenoot denkt daar heeeel anders over..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Orea het volgende:
Kindje bakken Vickdan krijg je hem weer een jaar of 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |