quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef moussy het volgende:
Cas zn grote voorbeeld in de OP
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, mss ben ik blind, maar eh... Hoe open je een nieuw topic in de mobiele lay out?
het kan nog hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Krullen
Alledrie mijn kinderen heben het peenhaar van hun vader
ow is dat dr. Bob...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
nee jonguh! Dr Bob. Kennen jullie dr Bob niet?
[ afbeelding ]
Van Rijn-redquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:51 schreef Memmel het volgende:
Look at that lonelt tree... Let's add some pthalo blue....
Geniaal bob rossss
Daarmee opent bij mij de AT met nieuwe topics...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bovenin staat een knopje nieuw
Die mis ik ook, zo browse ik ook vaak door OUD.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:34 schreef Saffier het volgende:
En waar kan je in de mobiele lay-out terug naar de [OUD]-pagina als je helemaal onderaan zit in een topic? Dus als ik post nr 50 lees van de sc, hoe kom ik dan weer zsm op de pagina waar alle onderwerpen van [OUD] staan? Dat makkelijke roze knopje van bovenin zie ik nl nergens onderin en op mijn mobiel dan weer helemaal naar boven scrollen voor dat knopje duurt echt heeeeeeel irritant lang.
God wat ben ik weer duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef Lois het volgende:
Knopje + topic als je in de AT van Oud staat BE
Foto zegt meer dan duizend woorden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |