trui ik vind je tijgertje heel leuk geworden. Sowieso wel een leuke vorm, maar ik ben het wel met Stefanie eens, dat constant wisselen van kleur vind ik helemaal niets. Ik heb dat bij de muts van de pinguin van Christel Krukkert gedaan, maar dat vond ik ook echt verschrikkelijk werken.
Karin: welkom!

en wat een lieve hondjes en wat een gepriegel inderdaad, ze zijn wel errug goed gelukt hoor.
Whoop: oh nee! Ik hoop dat je vlug geen/minder pijn hebt!
Lush-lady: ik vind de kleuren van je deken/sprei erg mooi, leuk zo de afwisseling van egale blokken en GS-jes.
Herfstblad: dat droppen, die je er een e-mailadres bij dan ofzo waar mensen dan op kunnen reageren? En heb je dat vaker gedaan?
Zo en iedereen die ik niet bij naam heb genoemd: ook

en ik lees en bekijk altijd alles hoor, maar er komt zoveel moois voorbij!
Ik heb ondertussen de "Hep cat"af.
Opzich issie best mooi geworden, alleen de rondjes om de ogen had ik volgens het patroon met een dunnere draad en naald moeten maken en dat heb ik niet gedaan en die vind ik dus niet zo mooi. Bovendien staan de ogen en neus enzo wat scheef, maar ach de baret staat ook scheef (hoort zo) dus dan valt het niet zo op. Nou ja hier zijn de foto's:
![Foto-FBML7HXG.jpg]()
![Foto-P4SH6YHH.jpg]()
![Foto-C8XZS3H8.jpg]()
Misschien niet heel goed te zien, maar de voetjes hebben ook echt 5 teentjes!
![Foto-6M7K3S6J.jpg]()
Ja en de kat vind zo'n lekker zacht plekje ook altijd fijn dus die moest ook op de foto!