abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92089763
Oops Whoop, da's niet fijn!
Misschien moeten we een beterschapsmandje voor je haken :P

Ik ben zelf vandaag eens bezig geweest met scrappen (shun the unbeliever!) ipv haken. Maar merk wel dat ik al frutseltjes te kort kom dus ik ga maar eens wat bijhaken. De deken is trouwens bijna af, ik moet nog 1/2 deken aan randje maken en dan is het EIN-DE-LIJK af.
pi_92092334
hier weer een update foto van mijn dekentje, volgens het patroon ben ik op de helft, ik weet nog niet of ik groter maak, het wordt een sprei en die kan weer kleiner zijn dan een deken. Ik ga nu voorlopig nog even door..

gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_92092601
Ah balen, Whoop! Beterschap!

Leuke hondjes Karin :) En de rat van Loqi (toch?) is ook tof.

Ik besloot vandaag ook eens wat eendjes te haken en te droppen.

Nummer 1 (de paarse) is gedropt in de trein (met nummer 8667) van Nijmegen naar Schiphol rond 17:40 :), 2 en 3 nog niet.

Sorry voor de superslechte mobiele foto :P

Net het boekje Babycadeautjes haken gereserveerd bij Selexyz. Ben benieuwd. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Herfstblad op 30-01-2011 20:07:18 ]
  zondag 30 januari 2011 @ 20:01:36 #104
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_92092857
Balen Whoop! Hoop dat de pijn snel minder wordt!

OT: Ben nu met Stella de koe bezig, maar het schiet nog niet erg op..
  zondag 30 januari 2011 @ 20:22:35 #105
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92093959
oeeh mooi dekentje :D en lieve eendjes Herfstblad!

heb geen haakwerkje meegenomen naar mn vriend :P gewoon maar lekker tv kijken enzo ^^ (vanochtend waren we nog bij mij thuis overigens ;)) en morgen ga ik toch weer naar huis :P

dat scrapbooken, snap de lol daar niet helemaal van :@ ging het eens uitzoeken met m'n mams maar we dachten dat het gewoon beetje hetzelfde was als een collage maken?
Maar Karin, als ik dan je blog zie zie ik wel hele mooie kaarten! :D
misschien is het meer dat ik daar niet zo creatief voor ben, dat het snel een zootje wordt....(vind trouwens vooral die knopen kaarten leuk :))
ahum dat is even een andere hobby hier, sorry :P
  zondag 30 januari 2011 @ 20:53:36 #106
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92096227
whoops, dat 'brekken' had je niet zo letterlijk hoeven nemen hoor! beterschap met je zere been! :*

lush lady, dat wordt leuk!

herfstblad, vanwaar die droppings? :o

ik ben met de 'sweet pea' shawl uit de Happy Hooker bezig. de eerste 4 rijen zijn klaar. ik moet morgen wat nieuw garen bij kopen, want m'n eerste bol (zeeman royaal) is ook bijna op.
in de haak.
pi_92097545
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:53 schreef trui het volgende:
whoops, dat 'brekken' had je niet zo letterlijk hoeven nemen hoor! beterschap met je zere been! :*

lush lady, dat wordt leuk!

herfstblad, vanwaar die droppings? :o

ik ben met de 'sweet pea' shawl uit de Happy Hooker bezig. de eerste 4 rijen zijn klaar. ik moet morgen wat nieuw garen bij kopen, want m'n eerste bol (zeeman royaal) is ook bijna op.
Had ik gewoon zin in :P Dit zijn toch maar restjes - en ik vind ze lelijk gehaakt haha - en ik vind de reacties zo leuk (als ik die krijg dan, nog maar 1 reactie gehad helaas :().
  zondag 30 januari 2011 @ 22:49:14 #108
78666 muts88
goedgemutst
pi_92105321

Mijn beertje in-progress. Beetje vreemde verhoudingen. Nog één pootje haken en dan kan ik die ook vast naaien :)
Misschien geef ik hem nog een fleurig sjaaltje.

@Herfstblad wat leuk die eendjes! En wat een leuk idee, die droppings :) Heb je er ook nog iets aan info aangehangen of gewoon zo 'laten liggen'?
  zondag 30 januari 2011 @ 23:46:05 #109
244933 trovey
Nachtoele
pi_92107772
Voor diegenen die het even nodig hebben...
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 31 januari 2011 @ 01:12:14 #110
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_92110287
trui ik vind je tijgertje heel leuk geworden. Sowieso wel een leuke vorm, maar ik ben het wel met Stefanie eens, dat constant wisselen van kleur vind ik helemaal niets. Ik heb dat bij de muts van de pinguin van Christel Krukkert gedaan, maar dat vond ik ook echt verschrikkelijk werken.

Karin: welkom! *O* en wat een lieve hondjes en wat een gepriegel inderdaad, ze zijn wel errug goed gelukt hoor.

Whoop: oh nee! Ik hoop dat je vlug geen/minder pijn hebt! :*

Lush-lady: ik vind de kleuren van je deken/sprei erg mooi, leuk zo de afwisseling van egale blokken en GS-jes.

Herfstblad: dat droppen, die je er een e-mailadres bij dan ofzo waar mensen dan op kunnen reageren? En heb je dat vaker gedaan?

Zo en iedereen die ik niet bij naam heb genoemd: ook :W en ik lees en bekijk altijd alles hoor, maar er komt zoveel moois voorbij!

Ik heb ondertussen de "Hep cat"af.
Opzich issie best mooi geworden, alleen de rondjes om de ogen had ik volgens het patroon met een dunnere draad en naald moeten maken en dat heb ik niet gedaan en die vind ik dus niet zo mooi. Bovendien staan de ogen en neus enzo wat scheef, maar ach de baret staat ook scheef (hoort zo) dus dan valt het niet zo op. Nou ja hier zijn de foto's:

Misschien niet heel goed te zien, maar de voetjes hebben ook echt 5 teentjes! O+

Ja en de kat vind zo'n lekker zacht plekje ook altijd fijn dus die moest ook op de foto!
klerkje
pi_92111673
Mooi Spiegelei!! En dat scheve valt niet op hoor, dat had ik bij mijn aap ook ;-)
pi_92115101
Ik zet altijd de amitoydrophyves erop en verder ook mijn eigen e-mailadres. Nou ja, die van mijn site, die staat online, dus dat is niet zo erg.
En dat ze het gratis mee kunnen nemen :)

Ik heb nu 4 keer gedropt, maar 1 keer helaas een reactie gehad :( Was mijn eerste drop en meteen ook de leukste door de reactie. O+

Vandaag hopelijk verder aan de deken. Ik vind hem nog niet lang genoeg. :)
  maandag 31 januari 2011 @ 11:09:10 #113
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92115423
de amitodrophyves?? zegt me niks. maar ik heb dan ook geen hyves.

spiegelei, ik vind je aangeklede kat geweldig leuk gelukt! ik heb die patronen ook, maar ze zijn een beetje op de lange baan geraakt...
in de haak.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:09:14 #114
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_92115427
:W Ben ik ook weer eens. Pff, drukke tijden hier. zaterdagavond mijn teen gestoten/gekenusd dus nu even rustig op de bank met pootje omhoog Ik ben niet de enige die pech had lees ik nu. Beterschap!

Wat zijn jullie druk met mooie projecten. Veel dekentjes! Leuk hoor.
O trui die shawl! Gaaf!

Ik ben nog steeds in de ban van het filethaken. Ik ben nu bezig met een paarse sjaal. Olifantjes achter elkaar. De ene houdt met zijn slurf het staartje van de volgende vast O+
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:23:54 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92115918
ai mmascha, ook al een zere teen. sterkte ermee! ik ben benieuwd naar je sjaal. ik houd over 't algemeen niet zo van filet-haken maar je hartjessprei vond ik geweldig, dus wie weet. :)

ik ben druk geweest met de uitnodigingen en traktaties voor m'n dochter die volgende week jarig is, dus weinig gehaakt gisteren. vandaag komt er ook niet zoveel van, en morgen begin ik met m'n nieuwe lange werkdagen... maar dan kan ik in de trein misschien nog wel wat meters maken. :+
in de haak.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:28:46 #116
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_92116091
Jammer van je lange werkdagen maar daar mogen we tegenwoordig eigenlijk niet over klagen he?!

Ik ga de komende dagen genieten van het haken en hopelijk aan het eind van de week weer lekker aan het werk. En eens wat nieuwe projectjes uitzoeken. Zaterdag ga ik naar een zwangere vriendin. Ik neem mijn kleurenstalen wol mee. Dan kan ze wat kleurtjes uitzoeken voor een dekentje.

Mijn nichtje komt elke keer als ik haar zie haar hartjesdekentje showen O+ "Die heb jij voor mij gemaakt he?!" O+
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_92116522
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef trui het volgende:
de amitodrophyves?? zegt me niks. maar ik heb dan ook geen hyves.

spiegelei, ik vind je aangeklede kat geweldig leuk gelukt! ik heb die patronen ook, maar ze zijn een beetje op de lange baan geraakt...
;) Nou ja, daar worden drops op bijgehouden en georganiseerd. Gebeurt alleen niet heel veel op het moment.

Pijnlijk, Mmascha :(
  maandag 31 januari 2011 @ 12:14:17 #118
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92117809
ohh mmascha beterschap ook!

En lief beertje in wording Muts! :D:D

en spiegelei ik vind je kat ook tof :D:D scheefheid valt inderdaad niet op.

Dat droppen is echt leuk! :) ik zit alleen meestal in treinen die niet zo veel verder meer gaan. (of ik stap bij het eindpunt uit) en ik zie heel vaak de schoonmakers gewoon alles in een vuilniszak vegen (ook de kranten, die ik dan best had willen lezen nog :P). Als je reactie krijgt is het helemaal leuk! :)

wou eigenlijk heel veel haken vandaag (compensatiedag) maar wil ook heeel veel andere dingen doen, die iets meer moeten zeg maar :P
  maandag 31 januari 2011 @ 12:17:30 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92117918
ja, die kranten ruimen ze inderdaad ook veel te vroeg op. kunnen nog veel mensen plezier van hebben de rest van de dag, maar nee hoor, alles moet de prullenbak alweer in. hopelijk doen ze dat niet met die eendjes! ook een zielig idee: ze komen bij gevonden voorwerpen terecht, en niemand komt ze halen... -O- nee, ik ga niks droppen denk ik. :+
in de haak.
pi_92118453
Ik zit ook meestal in treinen die niet zover gaan, maar ik drop meestal niet in treinen. :P Alleen toevallig gisteren. Ik heb gedropt halverwege het traject, dus hopelijk heeft iemand hem meegenomen

En ik heb een keer gedropt hier in de bosjes, maar die amigurumi hing er na een week nog. :o Dus die heb ik maar weer meegenomen en aan mijn tas gehangen. :P
  maandag 31 januari 2011 @ 12:42:37 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92118723
die lokatie was zeker nog niet bekend genoeg als amigurumi-ontmoetingsplek. ;)
in de haak.
  maandag 31 januari 2011 @ 13:39:30 #122
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_92120538
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:42 schreef trui het volgende:
die lokatie was zeker nog niet bekend genoeg als amigurumi-ontmoetingsplek. ;)
_O_
  maandag 31 januari 2011 @ 13:49:50 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92120911
maar eerlijk, als ik een knuffeltje ofzoiets vind in de struiken neem ik het ook niet mee. ik vind 't enerzijds niet zo fris (je weet niet wie er wat mee gedaan heeft) maar ook denk ik dan dat de oorspronkelijke eigenaar 't misschien nog zal zoeken en zal het daarom hooguit iets meer in het zicht leggen.
in de haak.
pi_92124289
;) Ook als er een kaartje aanhangt en het in een plastic bewaarzakje zit? Overigens was dit een sleutelhanger. :)

En het hing niet echt in de struiken, maar gewoon aan een takje van struiken :)
  maandag 31 januari 2011 @ 15:26:05 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92124443
ik weet niet, ik zou het denk ik toch niet zo heel snel meenemen nee. :o
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')