Keep on dreaming Xenotje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef xenobinol het volgende:
Een slechtere betaalbaarheid zet natuurlijk de prijzen ook fors onder druk, deze zullen dus gaan dalen.
Zonder bron is je gezwets... gezwets. Het is weer een Xeno-aanname die nergens op is gebaseerd.quote:Banken doen momenteel niet zo heel veel tegen wanbetalers....
Er staat vast iets in je huurstrafovereenkomst dat je geen zware metalen objecten in het huis mag plaatsen zonder schriftelijke toestemming van de verhuurder. Als ik warme appeltaart voor je zou bakken zal je corporatie eerst willen checken of ik er geen vijl in verborgen heb. Ontsnappende huurslaven kunnen ze niet hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:32 schreef xenobinol het volgende:
Ik hoef tenminste niet de hele dag met een stalen kogel aan mijn been te slepen in mijn 'huurcel'
Ik dacht dat je in de techniek werkzaam was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:30 schreef xenobinol het volgende:
Banken doen momenteel niet zo heel veel tegen wanbetalers.
Ik heb de bron van xeno gevonden: Klikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de techniek werkzaam was.
Kun je deze stelling die je hier poneerd bewijzen of is deze net zoals veel van zeepbel zijn feiten ontsproten aan je fantasie.
Dus jij verwacht dat prijzen gehandhaafd kunnen worden bij een forse terugval in volume? Dat geloof je toch zeker zelf niet? Iedereen met meer dan 2 werkende hersencellen kan bedenken dat als mensen het niet meer kunnen betalen er een prijscorrectie zal plaatsvinden. Of denk jij dat de markt gewoon een paar jaar non existent zal zijn om op een zekere lente morgen uit het graf te herrijzenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:46 schreef Whuzz het volgende:
Keep on dreaming Xenotje.
Daarnaast wordt je dubbele agenda weer eens pijnlijk duidelijk. Je weet een interessant verhaal dat tot een daadwerkelijke discussie in dit topic zou kunnen leiden weer feilloos om te buigen in je standaard "de prijzen gaan dalen!!111one" gezwam. Lets face it, de enige reden dat jij hier zit is omdat je hoopt dat de prijzen ooit tot een niveau dalen dat jij het kunt betalen. Je bent verder niet geintereseerd in de huizenmarkt of de economie, want je helpt elke andere discussie meteen om zeep.
Zonder bron? Ik ben de bron.quote:Zonder bron is je gezwets... gezwets. Het is weer een Xeno-aanname die nergens op is gebaseerd.
FYI zoiets staat niet in mijn huurcontractquote:Er staat vast iets in je huurstrafovereenkomst dat je geen zware metalen objecten in het huis mag plaatsen zonder schriftelijke toestemming van de verhuurder.
Ik zou zeggen.... betaal gewoon een paar maanden je hypotheekrente nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:48 schreef Basp1 het volgende:
Ik dacht dat je in de techniek werkzaam was.
Kun je deze stelling die je hier poneerd bewijzen of is deze net zoals veel van zeepbel zijn feiten ontsproten aan je fantasie.
Ik verwacht dat de markt een complex geheel is dat niet afhankelijk is van één bepaalde factor en als geheel over het algemeen zo lastig is te voorspellen dat ik me daar simpelweg niet aan waag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:56 schreef xenobinol het volgende:
Dus jij verwacht dat prijzen gehandhaafd kunnen worden bij een forse terugval in volume?
JIJ kunt het niet meer betalen Xeno. JIJ. Dat betekent niet dat dat voor iedereen geld. Ik heb net een huis gekocht weet je nog? Op 1 salaris ook nog.quote:Iedereen met meer dan 2 werkende hersencellen kan bedenken dat als mensen het niet meer kunnen betalen
Waarom zou ik dat doen, om te testen of jou fanatsie klopt of niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... betaal gewoon een paar maanden je hypotheekrente niet
Dan gaat je huis gewoon de executieverkoop in. Zo gaat dat nu, 5 jaar geleden en 10 jaar geleden ook. Ik snap dat je graag de cijfers wilt interpreteren op zo'n manier dat jouw droompje niet in duigen valt, maar je hebt er gewoon geen onderbouwing bij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... betaal gewoon een paar maanden je hypotheekrente niet
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:21 schreef Basp1 het volgende:
2000 huisuitzettingen van kopers VS ruim 5000 uitzettingen vanwege huurachterstanden.
http://www.delftopzondag.(...)ine_show_6351_1.html
Welke groep huizen bewoners zou een investeerder (bank/wbv) dan liever in het door hem gefinancierde huis hebben.
Je vindt dít gefrustreerd? Kijk ff op de site van Zaadbel zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
Tering, wat een gefrustreerd topic is dit
Maar we kunnen er toch wel heel snel uit zijn? 1 factor is nl. wel van doorslaggevend belang nl. geld. Geen geld... geen markt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:03 schreef Whuzz het volgende:
Ik verwacht dat de markt een complex geheel is dat niet afhankelijk is van één bepaalde factor en als geheel over het algemeen zo lastig is te voorspellen dat ik me daar simpelweg niet aan waag.
Op de top van de marktquote:JIJ kunt het niet meer betalen Xeno. JIJ. Dat betekent niet dat dat voor iedereen geld. Ik heb net een huis gekocht weet je nog? Op 1 salaris ook nog.
Leg uit? Mijn ego is gebaseerd op mijn prestaties op mijn werk, de waardering van mijn familie en vrienden en in mindere mate mijn sportieve prestaties. (Oh, en speciaal voor Zaadbel: ook een beetje op mijn prestaties in bedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:34 schreef xenobinol het volgende:
Op de top van de markt![]()
Geen wonder dat jij in de illusie leeft dat de markt niet gaat imploderen.... is niet bepaald goed voor je ego
Vrij logisch.... als de waarde van woningen daalt blijft de bank in de VS zitten met woningen en een hoop restschuld. Een huurwoning daarentegen kan je gewoon weer verhuren dus die wanbetaler moet er zo snel mogelijk uit. Dat kan jijzelf toch ook wel bedenken, sluit ook mooi aan bij de werkelijke reden dat banken poeslief doen tegen wanbetalers.... liever nu even wat verliezen nemen om in de toekomst erger te voorkomen. Althans.... dat hoopt menquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:21 schreef Basp1 het volgende:
2000 huisuitzettingen van kopers VS ruim 5000 uitzettingen vanwege huurachterstanden.
http://www.delftopzondag.(...)ine_show_6351_1.html
Welke groep huizen bewoners zou een investeerder (bank/wbv) dan liever in het door hem gefinancierde huis hebben.
Tell me about itquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:31 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
Tering, wat een gefrustreerd topic is dit
Whuzz bid dat de crash nooit gaat komen omdat hij anders weet dat hij de verkeerde keuze gemaakt heeft. Voorlopig kan hij dan nooit meer verhuizen uit zijn overgewaardeerde kasteeltjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Whuzz het volgende:
Dit topic is juist enorm ontspannend. Je weet dat je de juiste keuze hebt gemaakt als je de afgunstigen hier hoort klagen en hopen op een huizenmarktcrash
Leg mij eens uit hoe mijn keuze is gebaseerd op het al dan niet ontstaan van een crash?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Whuzz bid dat de crash nooit gaat komen omdat hij anders weet dat hij de verkeerde keuze gemaakt heeft.
Leg mij eens uit wat er positief is aan het instappen op de top van de markt? Jij en enkele anderen in deze reeks zijn er stellig van overtuigd dat er geen prijscorrectie plaats zal vinden, maar waar baseren jij dit op? Op het verhaaltje dat de Nederlandse markt 'anders' is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe mijn keuze is gebaseerd op het al dan niet ontstaan van een crash?
In before de Grote Duim van vriend Xeno weer voorbij komt zetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Leg mij eens uit hoe mijn keuze is gebaseerd op het al dan niet ontstaan van een crash?
En wederom allemaal aannames om je eigen gelijk te willen krijgen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrij logisch.... als de waarde van woningen daalt blijft de bank in de VS zitten met woningen en een hoop restschuld. Een huurwoning daarentegen kan je gewoon weer verhuren dus die wanbetaler moet er zo snel mogelijk uit. Dat kan jijzelf toch ook wel bedenken, sluit ook mooi aan bij de werkelijke reden dat banken poeslief doen tegen wanbetalers.... liever nu even wat verliezen nemen om in de toekomst erger te voorkomen. Althans.... dat hoopt men
Niets positiefs. Ook niets negatiefs. Het boeit me gewoon niet. Ik woon hier om te wonen. Als ik ooit moet verhuizen en de markt is ingestort is mijn toekomstige huis ook navenant goedkoper dus ook dát maakt niet uit. Tegen de tijd dat ik met pensioen ga is mijn hypotheek helemaal afgelost en woon ik "gratis".quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er positief is aan het instappen op de top van de markt?
Waar baseer het op dat ik daar van overtuigd ben? Ik heb je al meerdere malen gezegd dat ik niet aan voorspellingen doe. Ik weet niet wat de markt doet, die is veel te complex. En dát is ook de reden dat ik in dit topic zit. (nou ja, dat wás de reden... er is niets zinnigs meer over in dit topic) Ik vind die complexiteit interessant en wil er van op de hoogte blijven en van leren. Maar dat doe ik nu ergens anders, aangezien het hier alleen maar onzin is door mensen als jij en zaadbel.quote:Jij en enkele anderen in deze reeks zijn er stellig van overtuigd dat er geen prijscorrectie plaats zal vinden, maar waar baseren jij dit op?
Meen je dat nou serieusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:48 schreef Basp1 het volgende:
Wat hebben wij met banken in de VS te maken waar financieringen anders geregeld zijn?
Ooh ja... natuurlijk... na 10 jaar is al wel 15% afbetaaldquote:Je zou ondertussen toch ook al moeten weten dat hypotheken in nederland die met NHG worden afgesloten maar voor maximaal 50% aflossingsvrij, dus de overige 50% wordt wel afgelost. Als mensen er al 10 jaar wonen zou dus even uit de duim dus ongeveer als 15% afbetaald moeten zijn. En ja er zijn mensen (de leenkneuzen, en huur achterstand oplopers) die niet weten wat ze doen, maar om dat nu als standaard voor nederland te willen wegzetten klopt gewoon voor geen meter.
Volgens mij ben jij wel zo'n beetje de grootste vervuiler van deze reeksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef Whuzz het volgende:
Maar dat doe ik nu ergens anders, aangezien het hier alleen maar onzin is door mensen als jij en zaadbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |