Zal wel over de net neutraliteit gaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef AchmedJan het volgende:
Net iets op het journaal over Whatsapp volgens mij, kwam alleen binnen toen het was afgelopen. Iemand enig idee waar het over ging?
Dit gaat op de HTC Desire als volgt: Whatsapp openen>Menu>Nieuw>Menu>Vernieuw> viola, nu zie je al je whatsapp contacten die gevonden zijn door whatsapp. Echter als je iemand hebt geselecteerd en een bericht heb gestuurd zijn al die nieuwe personen die je eerder zag maar die je nog geen bericht had gestuurd weer verdwenen. Herhaal dan de stappen nog eens die ik eerder beschreef.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef TippieTop het volgende:
Weet niet of dit ergens al is genoemd, maar hoe vind je contacten in 1 keer met whatsapp?
soms kan ik ze zien, anderen weer niet, misschien omdat ze mijn nummer niet hebben ofzo...
Hoe zoek je mensen in je telefoonlijst
Je kunt ook rechtsbovenin op het potlood-icoontje drukken, dan kom je meteen in die lijst. Vernieuwen gaat dan vervolgens inderdaad met Menu > Vernieuwen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dit gaat op de HTC Desire als volgt: Whatsapp openen>Menu>Nieuw>Menu>Vernieuw> viola, nu zie je al je whatsapp contacten die gevonden zijn door whatsapp. Echter als je iemand hebt geselecteerd en een bericht heb gestuurd zijn al die nieuwe personen die je eerder zag maar die je nog geen bericht had gestuurd weer verdwenen. Herhaal dan de stappen nog eens die ik eerder beschreef.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dit gaat op de HTC Desire als volgt: Whatsapp openen>Menu>Nieuw>Menu>Vernieuw> viola, nu zie je al je whatsapp contacten die gevonden zijn door whatsapp. Echter als je iemand hebt geselecteerd en een bericht heb gestuurd zijn al die nieuwe personen die je eerder zag maar die je nog geen bericht had gestuurd weer verdwenen. Herhaal dan de stappen nog eens die ik eerder beschreef.
Dank jullie wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je kunt ook rechtsbovenin op het potlood-icoontje drukken, dan kom je meteen in die lijst. Vernieuwen gaat dan vervolgens inderdaad met Menu > Vernieuwen.
Ik neem aan dat ze daarmee o.a. whatsapp mee bedoelen. Maar kan t-mobile dit ook echt afdwingen? Of komen we dan in de hele Deep Packet Inspection discussie?quote:Bij i-Abonnement is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VoIP en SMSoIP diensten.
Ik had de HTC Desire en nu de HTC Sensation.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Welk toestel heb je?
Tevens moet ik daarvoor wel je nummer hebben.
Heb je geprobeerd om je whatsapp map over te zetten via de ene naar de andere telefoon?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had de HTC Desire en nu de HTC Sensation.
En ha-ha-ha
Nee, nog niet geprobeerd. Hoe doe ik dat uberhauptquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd om je whatsapp map over te zetten via de ene naar de andere telefoon?
Je berichtjes, media, foto's enzo worden lokaal in een database op je geheugen opgeslagen namelijk.
Koppel een telefoon aan je pc, kopieer naar je pc.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, nog niet geprobeerd. Hoe doe ik dat uberhaupt?
Okay, ga het vanavond even proberen! Thanks!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Koppel een telefoon aan je pc, kopieer naar je pc.
Koppel tweede telefoon aan je pc, kopieer de bestanden naar je telefoon
kijken of dat helpt.
Succes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay, ga het vanavond even proberen! Thanks!
Je kan wel proberen om die backup van de oude naar de nieuwe telefoon te zetten, dan de gebruikersgegevens wissen van Whatsapp (instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> Whatsapp -> Gegevens wissen).quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
Wil niet. Op een nieuwe tel maakt ie een nieuwe database aan. Je kunt evt je oude berichten wel inzien op de computer.
Thanks dat heeft voor mij gewerkt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kan wel proberen om die backup van de oude naar de nieuwe telefoon te zetten, dan de gebruikersgegevens wissen van Whatsapp (instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> Whatsapp -> Gegevens wissen).
Dan Whatsapp starten, die denkt dat hij weer voor de eerste keer wordt opgestart. Na het invullen van je telefoonnummer krijg je dan als het goed is de vraag of je de backup van de SD-kaart wil terugzetten.
Bij mij ook nie!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:37 schreef Turalyon het volgende:
Doet whatsapp het bij jullie? Bij mij al een paar uur niet.
Bij mij heeft hij het eventjes gedaan, maar nu niet meertwitter:wa_status twitterde op donderdag 14-07-2011 om 17:56:18sorry, system is going through an outage right now. will update you as we learn more. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |