Ik wou het net gaan vragen, al een oplossing?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Godver...
Ik loop al de halve avond te prutsten met Whatsapp op mijn iPhone. Verwijderd, uit itunes verwijderd, opnieuw geīnstalleerd en ingesteld. Nog steeds krijg ik geen berichten binnen als iemand mij een bericht stuurt.
Alle instellingen staan goed...
Harde reset, aan uit... alles geprobeerd maar nog steeds niks.
Iemand anders ook last van dit probleem of weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Zelfde probleem. Alleen bij bb gebruikers wil het wel aankomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij mij staan er nu ook al een paar berichten ruim een half uur in de wacht...
Dat klopt, je krijgt pas een 2e vinkje als degene met die Iphone whatsapp openklikt. Zie het dan meer als "leesbevestiging" ipv ontvangstbevestiging. Zelf getest, zo werkt hetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:36 schreef kikoooooo het volgende:
Niemand? Probleem speelt bij mij nog steeds. Elk bericht dat ik naar een iphone stuur vanaf mijn android resulteert in 1 vinkje. Pas na een half uur of een uur komt het tweede vinkje er te staan
Momenteel ook niet hoor. Ik kan met mn BB ook niet verzenden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Alleen bij bb gebruikers wil het wel aankomen.
Aldus hun Twitter..quote:system is feeling a bit sick today. we are working on restoring it to full service.
wa_status 3 minuten
Net lukte het me nog wel. Nu ineens niet meer idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Momenteel ook niet hoor. Ik kan met mn BB ook niet verzenden.
ja hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef silliegirl het volgende:
Hmm, als het dan niet werkt merk je ineens dat je dat programmaatje toch verdacht veel gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |