http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Joh, daar waren we nog niet achterquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef wise het volgende:
hij is ook beschikbaar voor android btwKan je jaar lang gratis gebruiken.
Oh? Wist je trouwens dat ie ook beschikbaar is voor de iPhone?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef wise het volgende:
hij is ook beschikbaar voor android btwKan je jaar lang gratis gebruiken.
ik wacht nog op de updatequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag een update gehad waardoor het ook mogelijk is om een groeps ping te starten. Fijn!
Om je internetverbinding uit te schakelen bedoel je? Daar zijn diverse apps voor, zelf gebruik ik APNdroid.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Renaldo het volgende:
heb whatsapp nog niet heel lang, maar ben je met android nu altijd online? dat vind ik eigenlijk minder, is er niet een app of instelling om dit te kunnen aanpassen?
jah een widget om internet uit te schakelen heb ik wel, gaat me meer om whatsapp uit te schakelen. Dat kan met APNdroid?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Om je internetverbinding uit te schakelen bedoel je? Daar zijn diverse apps voor, zelf gebruik ik APNdroid.
Je hebt daarnaast ook apps als JuiceDefender (gericht op batterijbesparende functies) waarbij je onder andere kunt instellen dat je telefoon eens in de zoveel tijd internet inschakelt om mail te checken e.d., maar als het je puur om het in/uitschakelen gaat, is APNdroid voldoende.
Ik wist niet zeker of je bedoelde het internet uit te schakelen of Whatsapp zelf. Maar nee, dan heb je inderdaad niets aan APNdroid. Volgens mij kun je Whatsapp zelf ook niet volledig uitschakelen.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:37 schreef Renaldo het volgende:
[..]
jah een widget om internet uit te schakelen heb ik wel, gaat me meer om whatsapp uit te schakelen. Dat kan met APNdroid?
Huhquote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef iRemco het volgende:
Heb WhatsApp via jailbreak op mijn iPod 3G, als je een nummer invult die geen WhatsApp erop heeft kan je het gewoon gebruiken op je iPod...
Wat dacht je van even opnieuw downloaden?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand een idee hoe ik dat terug krijg.
Al twee keer gedaan. Hij geeft aan dat mn telefoon opnieuw moet worden opgestart. En dan staat er niksquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat dacht je van even opnieuw downloaden?
Het nummer is niet fake, gewoon via m'n mobiel die geen WhatsApp heeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Huh
En dan moeten al je vrienden dat fake nummer van je in hun telefoonboek zetten? Lekker handig
Gewoon force stoppen in je applicatie beheer, dan staat hij uit tot dat je hem weer opstartquote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Renaldo het volgende:
heb whatsapp nog niet heel lang, maar ben je met android nu altijd online? dat vind ik eigenlijk minder, is er niet een app of instelling om dit te kunnen aanpassen?
Ik wou het net gaan vragen, al een oplossing?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Godver...
Ik loop al de halve avond te prutsten met Whatsapp op mijn iPhone. Verwijderd, uit itunes verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en ingesteld. Nog steeds krijg ik geen berichten binnen als iemand mij een bericht stuurt.
Alle instellingen staan goed...
Harde reset, aan uit... alles geprobeerd maar nog steeds niks.
Iemand anders ook last van dit probleem of weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Zelfde probleem. Alleen bij bb gebruikers wil het wel aankomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij mij staan er nu ook al een paar berichten ruim een half uur in de wacht...
Dat klopt, je krijgt pas een 2e vinkje als degene met die Iphone whatsapp openklikt. Zie het dan meer als "leesbevestiging" ipv ontvangstbevestiging. Zelf getest, zo werkt hetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:36 schreef kikoooooo het volgende:
Niemand? Probleem speelt bij mij nog steeds. Elk bericht dat ik naar een iphone stuur vanaf mijn android resulteert in 1 vinkje. Pas na een half uur of een uur komt het tweede vinkje er te staan
Momenteel ook niet hoor. Ik kan met mn BB ook niet verzenden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Alleen bij bb gebruikers wil het wel aankomen.
Aldus hun Twitter..quote:system is feeling a bit sick today. we are working on restoring it to full service.
wa_status 3 minuten
Net lukte het me nog wel. Nu ineens niet meer idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Momenteel ook niet hoor. Ik kan met mn BB ook niet verzenden.
ja hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef silliegirl het volgende:
Hmm, als het dan niet werkt merk je ineens dat je dat programmaatje toch verdacht veel gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |