En wie zou dit dan gelezen moeten hebben? Het BB-dwergje wat erin zit, maar het boefje had het het baasje niet doorgegeven?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:42 schreef beauterham het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat als je vanuit een iPhone naar een Blackberry stuurt het bericht op de BB direct gelezen wordt zonder dat de ontvanger dit zelf weet.
Was moeilijk te geloven dat een vriendin het bericht niet gelezen had en van niets wist terwijl in mijn scherm echt 2 vinkjes stonden en haar status op "online".
Andersom is het wel weer zo dat zij pas 2 vinkjes te zien krijgt op het moment dat jij op je Iphone whatsapp open klikt. Ik heb mensen met BB's die dan 100 berichtjes sturen "HALLO? KOMT HET WEL AAN?". Ik heb dan 100 push messages langs zien vliegen, maar simpelweg whatsapp nog niet open geklikt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:42 schreef beauterham het volgende:
Ik ben tot de conclusie gekomen dat als je vanuit een iPhone naar een Blackberry stuurt het bericht op de BB direct gelezen wordt zonder dat de ontvanger dit zelf weet.
Was moeilijk te geloven dat een vriendin het bericht niet gelezen had en van niets wist terwijl in mijn scherm echt 2 vinkjes stonden en haar status op "online".
Dit staat er ook gewoon op de FAQ, dat mensen er zelf allemaal zo een drama omheen maken met gelezen of niet gelezen begrijp ik niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 06:20 schreef Ynske het volgende:
Twee vinkjes staat niet voor gelezen,
1 is afgeleverd op berichtenserver
2 is afgeleverd op toestel ontvanger
Het klopt half, want op Iphone's krijg je, voor dat het bericht daadwerkelijk wordt afgeleverd al een push message met inhoud van het bericht. Dus nog niet afgeleverd is niet perse nog niet gelezen in dat geval..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit staat er ook gewoon op de FAQ, dat mensen er zelf allemaal zo een drama omheen maken met gelezen of niet gelezen begrijp ik niet.
Hele ruzies zijn er kennelijk al om ontstaan.
klopt. Viber is ook top. Lekker gratis bellen naar iedereen met een android of iphone toestel. Scheelt me 10tallen euro's die app!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:49 schreef Criminalsloco het volgende:
whatsapp rules , je hebt ook een app waarmee je gratis kunt bellen dat heet viber
Tot je internet-abbo omhoog gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
klopt. Viber is ook top. Lekker gratis bellen naar iedereen met een android of iphone toestel. Scheelt me 10tallen euro's die app!
Op android ziet het er toch niet anders uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:18 schreef o.us het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat Whatsapp het beter werkt op iOS dan Android of BB OS? Layout ziet daar wat beter uit, berichten zijn naar mijn gevoel sneller verzonden.
Of is dat zo omdat Whatsapp vroeger eerst een iOS native app was?
Dat lijkt mij ook zo ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wat als ik een bericht stuur, en hij is dat rooie vierkantje, niet 1 vinkje, en dan verwijder, dan word ie toch niet meer verstuurd?
Ja, licentie is gekoppeld aan je nummer. Maar, waarom zou je überhaupt een nieuw nummer nemen? Het is toch altijd handiger om je eigen nummer te houden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Mijn Whatsapp licentie loopt af over 2 maanden. Ik vroeg me af hoe die licentie in mekaar steekt. Wat als ik volgend jaar een nieuw toestel en nieuw nummer neem, moet ik dan weer een licentie kopen?
Ik heb dezelfde vraag, maar dan voor mijn Nokia E75.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:08 schreef Renaldo het volgende:
heb whatsapp nog niet heel lang, maar ben je met android nu altijd online? dat vind ik eigenlijk minder, is er niet een app of instelling om dit te kunnen aanpassen?
Dat probleem had ik ook met mijn Nokia.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag, maar dan voor mijn Nokia E75.
Als ik mijn telefoon aanzet, vraagt ie direct op internetverbinding (Wifi of Mobiel internet).
Wanneer ik deze daarna handmatig uitschakel, gaat ie binnen een minuut weer verbinding maken.
Ik denk dat het door Whatsapp komt.
Is hier een instelling voor, zodat ik niet constant internetverbinding heb?
Ik heb bij settings de optie voor mobiel internet op [disabled] staan, maar ik krijg niet steeds de vraag om verbinding te maken eigenlijk... Of dat komt omdat ik gewoon vaak bij draadloze netwerken rondhangquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde vraag, maar dan voor mijn Nokia E75.
Als ik mijn telefoon aanzet, vraagt ie direct op internetverbinding (Wifi of Mobiel internet).
Wanneer ik deze daarna handmatig uitschakel, gaat ie binnen een minuut weer verbinding maken.
Ik denk dat het door Whatsapp komt.
Is hier een instelling voor, zodat ik niet constant internetverbinding heb?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook met mijn Nokia.
Omdat ik geen mobiel internet op dat toestel had, heb ik die toegangspunten verwijderd met als gevolg dat ie alleen maar verbinding kan maken als er een (bekend) wifi-punt aanwezig is.
Maar dat je Whatsapp niet kunt instellen om wel/geen verbinding te maken, blijft wel lastig.
Dit heb ik ook gedaan. En ik heb de volgorde Cellular-Wifi geswitched, anders blijft ie naar Wifi zoeken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb bij settings de optie voor mobiel internet op [disabled] staan, maar ik krijg niet steeds de vraag om verbinding te maken eigenlijk... Of dat komt omdat ik gewoon vaak bij draadloze netwerken rondhang
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Vaak blijkt het aan een Taskkiller te liggen die je hebt gedownload, alleen heb ik het probleem nog steeds nadat ik die eraf heb gegooid. Misschien de moeite waard om het te proberen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:07 schreef Syd het volgende:
Ik heb al enig tijd problemen met Whatsap na de laatste update. Als ik een bericht verstuur gaat alles goed enkel het ontvangen niet.
Ik ontvang pas berichten als ik connectie maak met whatsap (door bijvoorbeeld op iemand te klikken en wanneer bericht komt te staan voor laatst gezien op.... of wanneer ik begin met typen. Dan pas krijg ik alle berichten binnen die naar mijn zijn verstuurd. Dus krijg niks meer "live" binnen.
Heb al gekeken naar internet status maar dit staat gewoon aan. bijvoorbeeld het weer enzo pakt hij wel automatisch.
Iemand enig idee?
Lijkt me onmogelijk, ik gebruik whatsap ook veel en haal nog niet eens de 100mb en dat terwijl ik ook veel fotos via whatsapp verstuur.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:32 schreef mogumrs het volgende:
Hallo,
Wij zitten ergens mee en willen weten of iemand hier antwoord op kan geven.
Mijn vriendin heeft een BB met een BIS abonnement ( 500 MB, bij HI) , zij heeft Whats App geinstall. maar de eerste maand na het afsluiten heeft zij een hogere rekening ontvangen. ( 40 mb over haar limiet)
Dit zal waarschijnlijk komen omdat ze dus over de 500 MB limiet is... MAAAR, zij gebruikt echt helemaal niks anders dan Whats App, even voor de duidelijkheid! Geen Youtube of i.d
Op mijn Iphone staat haar Whats App status 24/7 "online" Vrienden van ons met een BB en die gebruiken een paar minuten geen Whats App, veranderd hun status in "Laatst gezien" Waarom zet haar BB haat statut niet op "laatst gezien" als zij haar Whats App even niet gebruikt, want kan het zijn doordat zij 24/7 '" online" is dat daardoor zij over die 500 MB heen komt.
Al vast bedankt
540 mb met whatsapp binnen 1 maandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:32 schreef mogumrs het volgende:
Hallo,
Wij zitten ergens mee en willen weten of iemand hier antwoord op kan geven.
Mijn vriendin heeft een BB met een BIS abonnement ( 500 MB, bij HI) , zij heeft Whats App geinstall. maar de eerste maand na het afsluiten heeft zij een hogere rekening ontvangen. ( 40 mb over haar limiet)
Dit zal waarschijnlijk komen omdat ze dus over de 500 MB limiet is... MAAAR, zij gebruikt echt helemaal niks anders dan Whats App, even voor de duidelijkheid! Geen Youtube of i.d
Op mijn Iphone staat haar Whats App status 24/7 "online" Vrienden van ons met een BB en die gebruiken een paar minuten geen Whats App, veranderd hun status in "Laatst gezien" Waarom zet haar BB haat statut niet op "laatst gezien" als zij haar Whats App even niet gebruikt, want kan het zijn doordat zij 24/7 '" online" is dat daardoor zij over die 500 MB heen komt.
Al vast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |