abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92073779
Feli Huup, wil je strikjes in je roze hechtdraden? ~O>

Ik durfde het gisteren niet te zeggen van dat snuggleding zelf maken. Ik ben natuurlijk niet geheel op de hoogte van alle onderzoeken enz. die er de afgelopen jaren geweest zijn tav veilig slapen.
Hier deden we dat ook zo, op aanraden van de kraamhulp. Nu slaapt de hond zo tussen ons in :D

Beide kinderen sliepen veel bij ons in bed, wel in een bed van 2 bij 2. De oudste wilde al snel in eigen bedje, sliep daar ook veel rustiger. De jongste sliep op zijn 10e pas hele nachten in zijn eigen bed. Daarvoor kwam hij rond 1 uur slaapdronken bij de hoek van het bed. Deed de punt van het dekbed omhoog en kroop aan de kant van mijn slaperd er bij. Die schoof op zijn beurt weer iets beter in de lepeltjelepeltje met mij. Iedereen blij. *O* *O*
  zondag 30 januari 2011 @ 13:44:44 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92074616
ik heb ook een middagdutje gedaan; ben nog steeds zooooo moe steeds, en kan snachts slecht in slaap komen, dus nu een dutje gedaan samen met Evie. Was even heel erg fijn.
Straks op verjaardag bij mijn zus.

Huup van harte met jouw verjaardag *O* w/ Hoe oud/ jong ben je geworden?

Ik denk trouwens dat ik mijn volleybalteam ook maar eens moet gaan inlichten, gister niet zo'n beste wedstrijd. Gelukkig was ik niet de enige,maar ik was gewoon slecht vooruit te branden.. :{ Was overigens de eerste keer dat ik me tijdens het sporten zo voelde. Meestal stijgt mijn energielevel dan juist lekker hoog.. :Y

hoe is het met Vanyel? nog geen gerommel?

en FR heeft de 20 wekenmijlpaal!! wanneer heb je de SEO?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92074840
Gefeliciteerd Huup!
pi_92075460
Dankjulliewel voor de feli's! :D O+ keilief <3

BJ ik ben 27 nu :)
Sabine _O- ik zei het al tegen B. haha als ik nu beval wil ik graag een strikje om de navelstreng, leuk voor op de foto :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92075848
Piepkuiken dat je nog bent :)

Ik ben ook net wakker uit mijn middagslaapje. Kost moeite!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 januari 2011 @ 14:10:13 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92075868
ik ben te lui om terug te lezen .. maar ik begrijp dat Huup jarig is? Gefeliciteerd *O* en een 20 weken mijlpaal voor F_R ^O^

hier weer een opruimwoede-aanval (gehad). Ik heb weer twee dozen (met kleine frutsels en de baby mobile en het muskietennet, die van de week gelijk opgehangen moeten worden :P ) de wc gesopt tot en met het vuilnisbakje voor de lege pleerollen uitgesopt met actieve bleek troep. Normaal gooi ik er een schoon zakje in en ben klaar :')

Ik moet ijzer gaan slikken van m'n gyn, ik had bloedarmoede. verder lag baby nu weer iets voor op groei, geschatte geboortegewicht is nu tussen de 3 en de 3,3 kilo. bloeddruk was 100 over nogwat. niet echt opgelet :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92076126
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:23 schreef -sabine- het volgende:
Nu slaapt de hond zo tussen ons in :D
_O-

Ik heb ook bewust niks gezegd over het bij ons in bed slapen. Ik begrijp namelijk heel goed dat een ander dat een eng idee vindt en het wil voorkomen omdat apart slapen het allerveiligst is. Ivan sliep met name de eerste dagen in het ziekenhuis zo slecht dat ik vaak met hem op mijn buik geslapen heb. Dat was verre van ideaal, want ik sliep telkens maar eventjes en ik lag doodstil en werd met spierpijn en krampen wakker. Maar ik ben nooit bang geweest dat er iets met hem zou gebeuren en op dat moment was het bittere noodzaak. Hij heeft alleen nooit tussen ons in geslapen, want ik vertrouw mijn lief niet helemaal. :@

Anyhow, ik heb het idee dat het een taboe-onderwerp is: veel mensen doen het maar bijna iedereen zwijgt erover.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92076180
Huup, ook hier gefeliciteerd met je verjaardag. :* Dat roze hechtdraad mogen ze fijn voor een ander gebruiken, want jij gaat gewoon ongeschonden uit die bevalling komen. :7
pi_92076301
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-

Ik heb ook bewust niks gezegd over het bij ons in bed slapen. Ik begrijp namelijk heel goed dat een ander dat een eng idee vindt en het wil voorkomen omdat apart slapen het allerveiligst is. Ivan sliep met name de eerste dagen in het ziekenhuis zo slecht dat ik vaak met hem op mijn buik geslapen heb. Dat was verre van ideaal, want ik sliep telkens maar eventjes en ik lag doodstil en werd met spierpijn en krampen wakker. Maar ik ben nooit bang geweest dat er iets met hem zou gebeuren en op dat moment was het bittere noodzaak. Hij heeft alleen nooit tussen ons in geslapen, want ik vertrouw mijn lief niet helemaal. :@

Anyhow, ik heb het idee dat het een taboe-onderwerp is: veel mensen doen het maar bijna iedereen zwijgt erover.
Amber was een dramaslaper, maar dat kwam ook door het vele spugen en huilen. M. en ik hebben om en om (van voeding tot voeding) met Amber op ons buik op de bank gelegen.
De eerste of tweede nacht hebben we het met een aankleedkussen tussen ons in geprobeerd maar daar voelde we ons niet prettig bij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92076507
Wat ikzelf deed was het hoofdeinde van het bed omhoog gooien. Daardoor kon mijn lief niet bij ons komen en kon ik niet zomaar omdraaien in bed. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik dat laatste ook niet gedaan zou hebben. Ik ben hyperalert met een baby in de buurt.

Ik heb trouwens begrepen dat een rokende ouder beter niet met baby in bed kan slapen. Dat is ook een reden dat ik liever geen baby tussen ons in heb liggen, want mijn lief rookt en is duidelijk minder alert in zijn slaap.
pi_92076602
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ook hier gefeliciteerd met je verjaardag. :* Dat roze hechtdraad mogen ze fijn voor een ander gebruiken, want jij gaat gewoon ongeschonden uit die bevalling komen. :7
:D yay!

Vorige keer had ik heul geen roze hechtdraad trouwens! T was blauw.
En ik weet t zeker want ik heb t 800 keer voorbij zien komen :') :r

oh dat buikslapen is juist een van de dingen waar ik echt weer enorm naar uitkijk :@ :D ik vond het zo heerlijk knus en knuffelig. En Amélie blijft tegenwoordig heul niet meer zo liggen :P
Het was hier altijd vechten over wie er zo mocht liggen haha, meestal won B. want ik had de borstvoeding al dus vond hij dat ie meer buiklig-tijd mocht. :D

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92076655
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ikzelf deed was het hoofdeinde van het bed omhoog gooien. Daardoor kon mijn lief niet bij ons komen en kon ik niet zomaar omdraaien in bed. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik dat laatste ook niet gedaan zou hebben. Ik ben hyperalert met een baby in de buurt.

Ik heb trouwens begrepen dat een rokende ouder beter niet met baby in bed kan slapen. Dat is ook een reden dat ik liever geen baby tussen ons in heb liggen, want mijn lief rookt en is duidelijk minder alert in zijn slaap.
Tess heeft wel tussen ons in geslapen op het aankleedkussen maar dan schoven we Tess helemaal omhoog en zelf gingen we heel laag liggen.. maar toch slaap je dan niet lekker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92076833
Sorry, hier ben ik :@ en niks aan het handje.

Internet op mijn telefoon van Hi doet het al een paar dagen niet }:| en de laptop is zoveel moeite :')

Ik zal wel even iemand pmen voor haar nummer want zonder mobiel internet kan ik ook niet melden als er wel wat is.

Behalve nachtelijke verbouwingen gebeurt er hier echt helemaal niks.

Huupje, gefeliciteerd met je verjaardag :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92076924
Pm mij! Pm mij!
pi_92077030
Fijn iets van je horen DML hou je het nog een beetje vol.
pi_92077049
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D yay!

Vorige keer had ik heul geen roze hechtdraad trouwens! T was blauw.
En ik weet t zeker want ik heb t 800 keer voorbij zien komen :') :r

oh dat buikslapen is juist een van de dingen waar ik echt weer enorm naar uitkijk :@ :D ik vond het zo heerlijk knus en knuffelig. En Amélie blijft tegenwoordig heul niet meer zo liggen :P
Het was hier altijd vechten over wie er zo mocht liggen haha, meestal won B. want ik had de borstvoeding al dus vond hij dat ie meer buiklig-tijd mocht. :D

[ afbeelding ]
*;

Ik vind het buikslapen ook héérlijk. Vanaf 19:00 uur (als Ivan op bed ligt) parkeer ik mezelf op de bank met Lena en dan ligt ze zo bij me tot de laatste avondvoeding. En overdag probeer ik daar ook zoveel mogelijk tijd voor vrij te maken, al gaat dat iets lastiger nu Ivan er is. Daar zou ik trouwens wel de draagdoek voor kunnen gebruiken.

Maar 's nachts doe ik dus niet aan dat buikslapen. Ik heb het denk ik één keer gedaan na de laatste nachtvoeding om nog een klein beetje weg te doezelen toen Lena last van krampjes had.
pi_92077198
Fijn dat je t nog doet DML!

@claudia, wij deden dit eigk ook vooral in de ochtend moet ik zeggen. Dit was natuurlijk in augustus dus al vroeg licht buiten maar zo konden we dan na de eerste voeding nog heerlijk een paar uur tutten met zn drietjes. En overdag idd ook lekker met zn dekentje er overheen tegen je aan. <3 Amélie zat op een bepaald moment altijd echt in zo'n draagdoek-houding, als een soort koala-beertje om me heen gevouwen, heerlijk knus O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92077199
Oh huup wat ben je nog jong
Soms voel ik mij een extreem jonge aanstaande moeder en soms voel ik mij oud
pi_92077202
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn iets van je horen DML hou je het nog een beetje vol.
Ja hoor. De verbouwingen zijn wel wat pijnlijk en altijd als ik wil gaan slapen maar ach.
Ik heb echt niet het gevoel dat het nu moet en dat ik er doorheen zit en het niet nog 2,5 week vol hou.
The way you rock'n'roll
  zondag 30 januari 2011 @ 14:42:07 #270
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92077209
Oh DML LLM *check*

En bij mij was het ook zoals claudia het al zegt. Alexa heeft hier de eerste weken ook bij mij geslapen. Maar ik zeg dat vrijwel nooit, tenzij iemand er gericht naar vraagt. Idem dito met het feit dat Alexa een buikslaper was/is. Nu slaapt ze super goed in haar eigen bed, bij ons helemaal niet meer. Soms mis ik dan nog wel eens :@

Ohhh huup die Amelie O+ . Ik begin van zo'n foto te rammelen, terwijl ik al zwanger ben :D

Hier nog ff een bijdrage hihihih
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_92077385
Die slaapfoto's, *zucht*. Ik ga meteen even naar onze slaapkamer rennen om naar Lena te gluren. Ik krijg er prompt spijt van dat ik haar in haar eigen bedje heb gelegd. :Y)
pi_92077650
Ohh door de felicitaties aan huup dacht ik heel even dat er vers babynieuws was! Maar huup je bent natuurlijk jarig, van harte gefeliciteerd!
pi_92077663
oh Takkembah wat een lieve foto, dat handje O+

hahaha claudia, nie gelijk wakker gaan maken nu hè? :+

Fijn dat je het nog trekt en kunt relativeren DML :* dat klinkt stommer dan ik het bedoel geloof ik hoor, maar gewoon, t is fijn als het je nog niet dusdanig in de weg zit dat je het écht zat bent allemaal. Kun je overdag een beetje bijtanken van de nachtelijke feestjes?

Dit is die draagdoekhoudingfoto die ik bedoel, het lag altijd zo lekker :D en als ze heel moe is of heel ziek of zielig wil ze nog steeds het liefst zo bij me hangen. Ik vind het wel lekker knus O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 maanden oud daar, wat gaat dat mini-pasgeborene er toch snel af!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92078111
Zeg met al die foto's is het een stuk moeilijker relativeren dames }:| :P

Huup, op de tweede foto heeft ze echt al lekkere spekkies en die eerste is nog zo mini.

Ik slaap een gat in de dag om de wakkere nachtelijke uurtjes in te halen en mijn lief gebruikt die tijd om nog even zijn eigen dingetjes te doen. Hij heeft het schaatsen in de Uithof helemaal ontdekt en denkt nu dat ie de volgende Sven Kramer wordt :+
The way you rock'n'roll
pi_92078279
Wie weet DML tegen die tijd wel even melden wie hij is. Dan weet ik wie ik aan moet moedigen
WIj hebben vandaag 1 muur van het babykamertje ontdaan van behang en toen werd ik misselijk. Vriend is nu mijn oude kledinkast op zolder in elkaar aan het zetten die stond in de toekomstige babykamer.
pi_92078664
sven kramer _O- :D
je weet wat er met sven zn broek is gebeurd eh mr-DML? :+

oh DML je hebt straks je eigenste, een jongetje helemaal van jezelf die zo tegen je aangeplakt zit O+ vooruit, je moet hem eerlijk delen met mr-DML maar toch :P t is zo heerlijk knuffelen met zo'n mini <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92078794
DML :* nog heel eventjes!

Nou moet ik ook even buikslaapfoto's spammen hoor :@
SPOILER
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92078907
Ja hallo Huup *rammel* Nu mot dat kind er meteen uit natuurlijk als je het zo omschrijft O+

Wat waren de opwek trucjes ook alweer?
The way you rock'n'roll
pi_92079130
twinkly die kat op die laatste foto! :D _O- "je ligt op mijn plek }:| "
mini-niels O+

Ja DML eh, wat was t nou, op je linkerbeen van de trap af prostaglandingesen terwijl je een liter tonic naar binnen werkt en pannenkoeken met ananasharten eet.

Misschien helpt het wel als mr-DML zn schaatsen aan houdt! al prostaglandingesend de trap af klunen! :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92079268
Huup _O- Die schaatsen aanhouden ook echt.
Maar we hebben geen trap in huis dus daar ga je al he.....

Twinkly, ik hoop net zo'n foto binnenkort te maken met onze twee katten. Heel lief, die kleine Niels. Hij heeft trouwens nog steeds dezelfde hoeveelheid haar als toen! Maar dat is vast een gevoelig onderwerp ;) :P
The way you rock'n'roll
pi_92079389
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:
twinkly die kat op die laatste foto! :D _O- "je ligt op mijn plek }:| "
Ja, echt :D Nu liggen ze mokkend in de vensterbank en komen er pas vanaf als Niels 's avonds in bed ligt.

Huup wat betekend "Hou van de geur, en het werd herontdekt door ons"? :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92079702
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, echt :D Nu liggen ze mokkend in de vensterbank en komen er pas vanaf als Niels 's avonds in bed ligt.

Die buikligfoto's O+

Ik kwam uit op "De geur van de eerste liefde zoals deze wordt teruggewonnen door ons" :P Maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar de precieze vertaling :P
pi_92079808
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef Twinkly het volgende:

[..]

hahaha google faal vertalingen :P het is een zinnetje uit een liedje.
Er staat "en zo werd de geur van 'eerste liefde' door ons herontdekt"

ik vond het mooi toepasselijk op de tweede keer zo'n babygeurtje straks ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92079810
Wat een lieve foto's zeg en ik moet nog heel lang wachten voor ik die kan maken.

Ik vind het al lastig slapen als de katten eens bij ons liggen.
Dus ik zie een baby tussen ons in ook niet echt zitten.
Daarbij ben ik bang dat ik erop ga liggen oid
pi_92080787
O+ Huup, dat is zo mooi
  zondag 30 januari 2011 @ 16:12:55 #286
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_92081987
Vicky, dank je wel voor je aanbod voor het kaartje voor de 9 maanden beurs... maar ik hoop inmiddels al voorzien te zijn (en ik zag dat jij ook waarschijnlijk al iemand anders blij hebt gemaakt... ). :*

F_R, wat fijn dat je je inmiddels wat beter voelt...! En de 20 weken mijlpaal gehaald..!! Super! ^O^

Danic, wat een mooie echo's...! O+ Ik kan niet wachten tot wij weer een pretecho gaan laten maken... zal ergens in maart zijn. We willen eerst de 20 weken echo afwachten en dan een afpspraak maken bij Babyview in Arnhem. Hebben we bij Bas ook gedaan... opa en oma waren ook mee en kunnen ook nu weer niet wachten om mee te gaan! O+

Huup, gefeliciteerd met je verjaardag. *O*

Over het slapen op een eigen kamertje... Wij hebben Bas de eerste 7 weken op onze kamer gehad. Daarna is Bas naar zijn eigen kamertje gegaan. Gelukkig is hij altijd een goede slaper geweest, zowel op onze als op zijn eigen kamertje. Overdag sliep hij vaak in de box, maar dat 'mocht niet' van het cb. Het was beter als hij in zijn eigen bedje zou slapen. Dus na een paar maanden sliep hij overdag ook boven... volgens mij was hij toen een maand of 4...

Bas heeft nooit bij ons in bed geslapen. Tenminste; als Bas in slaap viel na zijn voedingen, legden we hem weer terug in zijn eigen bedje (en de eerste weken in de wagen die naast ons bed stond). Een enkele keer hebben we geprobeerd om Bas bij ons te laten slapen, omdat het nog heel erg vroeg was...maar dan zorgde hij wel dat we wakker werden :+ ...haha. Die ging dus echt niet meer slapen!
Maar wij mogen niet klagen, wij krijgen onze rust wel. ;)

Ben wel blij met alle ervaringen met Bas... Ik werd vaak onzeker van de opmerkingen van het cb, maar inderdaad; iedereen doet het op de manier zoals hij/zij denkt dat het goed is.. En dat heb ik nu ook wel geleerd. :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92082815
huup gefeliciteerd met je verjaardag!!
mama van 3 kids!
pi_92083417
Ooooh die foto's O+
Nou kan ik zelfs niet meer wachten.
Ik denk niet dat ons meisje bij ons in bed komt te slapen. Ik las iets over de kinderwagenbak naast ons bed en dat vind ik wel een optie op het moment dat het niet helemaal lekker lukt in haar eigen bedje.
Maar overdag zo op de bank zitten en alleen maar genieten? Heerlijk! Ik kan echt niet wachten.

Het ging zoals gewoonlijk hier al weer mis zodra ik de foto's zag van die kleine Amélie O+
En huup, je bent idd een broekie haha
  zondag 30 januari 2011 @ 16:53:07 #289
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_92084040
Danic, wij hebben Bas ook de eerste weken in de kinderwagenbak op onze kamer gehad. We hebben niet heel veel ruimte om een wiegje neer te zetten, dus dit was voor ons prima! En Bas vond het ook allemaal best ;).
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_92084211
Jaël heeft niet echt bij ons in bed geslapen, omdat wij er slecht van sliepen en omdat zij er slecht van sliep. Maar 's morgens heeft ze wel veel lekker bij ons gelegen!
De eerste dagen in het ziekenhuis was ze zo aan het huilen de hele tijd dat de verpleegkundige op een gegeven moment 's nachts tegen mij zei dat ik haar maar bij mij moest laten slapen. Dit een paar uur volgehouden, maar ik kon er zelf neit van slapen omdat ik constant allert bleef.

SPOILER
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 30 januari 2011 @ 17:35:54 #291
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92086036
Bram heeft de eerste 3 weken in de kinderwagenbak bij ons op de slaapkamer gelegen en daarna naar zijn eigen bedje. Daar heb ik veel spijt van gehad, dat we dat zo snel hebben gedaan. Maar onder druk van anderen want "dat is beter"
Voor Eline hebben we een wiegje gekocht en daar slaapt ze nu heerlijk in. Soms wil ze na haar nachtvoeding van 3-4 uur niet meer terug. Dan slaapt een van ons met haar op de buik of ze ligt tussen ons in (als die plek niet in beslag is genomen door haar broer). Maar dit houden we nog wel ff vol

SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Sugarsnap op 30-01-2011 17:45:36 ]
pi_92088913
Mooie foto sugarsnap en mamaplurk. Wij hebben wel een wiegje gekocht maar weet niet of deze op onze kamer of op de eigen kamer komt.

20wk is ook geen magische grens blegh en nu is de kat boos dat ik opstond.
  zondag 30 januari 2011 @ 19:29:43 #293
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_92091429
Op het moment dat ik de tip gaf over het snugglenest had ik 'm al besteld.
Het is hier de bedoeling dat de baby in het wiegje naast ons komt te liggen en als het 'snachts een drama is om dan het snugglenest te voorschijn te halen.
Midden in de nacht heb ik geen zin om bedjes te knutselen denk ik, dus ik maak het mezelf gemakkelijk.
Maar ik ben wel benieuwd naar het voorbeeld van Simmu.
En de echte reden is waarschijnlijk dat ik zin had om geld uit geven, en probeer ik het met bovenstaande voor mezelf weer goed te praten :P
Mijn zoontje heeft trouwens deze week voor het eerst bij ons in bed geslapen, in maart wordt hij 3 :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 januari 2011 @ 19:48:03 #294
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92092260
zelfkennis is de beste kennis die er bestaat krijtlijk :D

hier is inmiddels de zesde was (bijna) klaar met draaien. Ik moest en zou de kussenhoesjes van de kussentjes op de bank nog even wassen, en daar konden de handdoeken van vandaag mooi bij .. kunnen zo nog even in de droger dan kunnen ze er weer omheen :') (zo opruimerig ben ik anders dus echt NOOIT )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92092371
Ff snel vanaf mn foon

@kersjes,bah wat klote zeg,heel veel sterkte!

@ook,succes met de laatste loodjes en geniet nog ff,hier alweer een beeb van 8dgn,gaat echt snel(achteraf haha)

@slapen,tijn sliep in t begin op aankleedkussen ivm véél huilen,verder zsm op eigen kamer ivm rust van iedereen.
Beeb slaapt in eigen bedje op onze kamer en bij erge o.rust weer op aankleedkussen tussen ons in.

Thx voor alle felicitaties.
Ben "ingeleid" ivm mn bekken.
Vorige week 7:15 melden bij verloskamers,eerst ctg.
8:00inw onderzoek,had al 3cm ontsluiting.(1,5wk voorweeen etc.)
Vliezen zijn doorgeprikt,rond 9:30 iets weeenopwekkers.
Om 11:00 begon t serieus te worden,11:30 te laat voor.ruggenprik(8cm)
11:45 mocht ik persen,11:52 is j.o.e.p. geboren!
48cm & 3280gr.
Hij is inmiddels weer op gewicht en we genieten.
Bekken gaat al heel iets.beter.
  zondag 30 januari 2011 @ 20:24:44 #296
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92094093
heyhey ; ik ben ook weer @home na de verjaardag en zo boer zoekt vrouw kijken.. druk dus haha..

Huup 27 joh! jonkie!!

en wat een onwijs mooooooooie slaapfoto's allemaal zeg!

nu moet ik ook ff eentje van mijn lieve meissie spammen natuurlijk:

O+
wat lijkt dat alweer lang geleden.... Evie slaapt nu echt alleen nog maar in bed...
en heeeeeeeel sporadisch in de auto..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 30 januari 2011 @ 20:46:24 #297
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92095649
Mijn nichtje van 7 heeft een tekening gemaakt voor mij: een wiegje en een meisje (ik weet niet of zij dat moet voorstellen of ik :P) met Hoera een baby O+

Ze is zoooo blij dat ze een nichtje krijgt, ze heeft ook een broertje en een neefje dus ik denk dat ze daarom graag een vrouwelijk 'lid' erbij wilt in de familie :+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 30 januari 2011 @ 21:40:48 #298
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92100055
het-is-mij dat is dan ook snel gegaan zeg !!!
kom je j o e p nog spammen ergens?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 30 januari 2011 @ 22:26:36 #299
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92104109
Al die slaapbabbelientjes trouwens O+ *smelt*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92104214
Wow het-is-mij dat is snel gegaan!
Ben heel benieuwd naar een foto, kom je die een keer posten?
Hoe is het inmiddels met jullie en je mannetje? Al een beetje bijgekomen?
Geniet er maar lekker van :*

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 30-01-2011 22:33:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')