quote:
Amber was een dramaslaper, maar dat kwam ook door het vele spugen en huilen. M. en ik hebben om en om (van voeding tot voeding) met Amber op ons buik op de bank gelegen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook bewust niks gezegd over het bij ons in bed slapen. Ik begrijp namelijk heel goed dat een ander dat een eng idee vindt en het wil voorkomen omdat apart slapen het allerveiligst is. Ivan sliep met name de eerste dagen in het ziekenhuis zo slecht dat ik vaak met hem op mijn buik geslapen heb. Dat was verre van ideaal, want ik sliep telkens maar eventjes en ik lag doodstil en werd met spierpijn en krampen wakker. Maar ik ben nooit bang geweest dat er iets met hem zou gebeuren en op dat moment was het bittere noodzaak. Hij heeft alleen nooit tussen ons in geslapen, want ik vertrouw mijn lief niet helemaal.![]()
Anyhow, ik heb het idee dat het een taboe-onderwerp is: veel mensen doen het maar bijna iedereen zwijgt erover.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
Huup, ook hier gefeliciteerd met je verjaardag.Dat roze hechtdraad mogen ze fijn voor een ander gebruiken, want jij gaat gewoon ongeschonden uit die bevalling komen.
Tess heeft wel tussen ons in geslapen op het aankleedkussen maar dan schoven we Tess helemaal omhoog en zelf gingen we heel laag liggen.. maar toch slaap je dan niet lekker...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ikzelf deed was het hoofdeinde van het bed omhoog gooien. Daardoor kon mijn lief niet bij ons komen en kon ik niet zomaar omdraaien in bed. Maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik dat laatste ook niet gedaan zou hebben. Ik ben hyperalert met een baby in de buurt.
Ik heb trouwens begrepen dat een rokende ouder beter niet met baby in bed kan slapen. Dat is ook een reden dat ik liever geen baby tussen ons in heb liggen, want mijn lief rookt en is duidelijk minder alert in zijn slaap.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]yay!
Vorige keer had ik heul geen roze hechtdraad trouwens! T was blauw.
En ik weet t zeker want ik heb t 800 keer voorbij zien komen![]()
oh dat buikslapen is juist een van de dingen waar ik echt weer enorm naar uitkijk![]()
ik vond het zo heerlijk knus en knuffelig. En Amélie blijft tegenwoordig heul niet meer zo liggen
Het was hier altijd vechten over wie er zo mocht liggen haha, meestal won B. want ik had de borstvoeding al dus vond hij dat ie meer buiklig-tijd mocht.
[ afbeelding ]
Ja hoor. De verbouwingen zijn wel wat pijnlijk en altijd als ik wil gaan slapen maar ach.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn iets van je horen DML hou je het nog een beetje vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 maanden oud daar, wat gaat dat mini-pasgeborene er toch snel af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Ja, echtquote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef huuphuup het volgende:
twinkly die kat op die laatste foto!![]()
"je ligt op mijn plek
"
Die buikligfoto'squote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, echtNu liggen ze mokkend in de vensterbank en komen er pas vanaf als Niels 's avonds in bed ligt.
Huup wat betekend "Hou van de geur, en het werd herontdekt door ons"?
hahaha google faal vertalingenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:26 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, echtNu liggen ze mokkend in de vensterbank en komen er pas vanaf als Niels 's avonds in bed ligt.
Huup wat betekend "Hou van de geur, en het werd herontdekt door ons"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Sugarsnap op 30-01-2011 17:45:36 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |