abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:21:51 #201
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92045912
Sterkte Kersjes....

traanloos huilen :'( tis zo oneerlijk!!!

Hopelijk tot snel :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:27:20 #202
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92046117
Had ik eindelijk eens een kloon goed ;) Dat fruitig maakte het natuurlijk ook niet heel moeilijk. Blijft staan dat het een behoorlijk kl_tezooi is dat je je zo beroerd voelt. Ik duim voor een snelle omslag Kersjes! Laat goed voor je zorgen in het ziekenhuis, dat is helaas wel de plek waar je nu even hoort te zijn ben ik bang, hoe erg balen dat ook is :* !

En Huupje, ik bedoelde het ook als een geintje, dat 'ontaarde'. Vandaar dat ik er ook bij schreef dat ik het niet vanuit hier zo ervaar. Ik word alleen (als a first time mama) wat onzeker van het feit dat we iets anders willen doen dan het advies van de kraamzorg/lactatiekundige en een groot deel van de mama's hier. Het is dus mijn eigen onzekerheid. Ik snap je punt overigens wel hoor. In elk geval bedankt voor jullie reacties! :*

Danic wat een mooie plaatjes van jullie meisje O+ !

Popples, ik herken die pijn. Typisch gevalletje bandenpijn lijkt me, ik heb het wel eens uitgejengeld van de AUW. En wat het geroddel en gezeik betreft, hoe irritant het ook is je moet maar zo denken "ze kunnen beter over me praten dan van me eten". Jullie doen het gewoon zoals jullie willen en denken dat het best is! :*
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:28:49 #203
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92046185
Jeetje Kersjes, wat een gedoe, sterkte ermee ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen.

Over slapen op de eigen slaapkamer.
Bij mij is het nooit in me opgekomen om haar op haar eigen kamer te laten slapen 's nachts.
Ik vind het zo onnatuurlijk en het druist tegen alles in, een kindje dat 9 maanden in je buik heeft gezeten, lekker warm en geborgen, met allerlei geluiden om zich heen.
En dat leg je dan alleen in een bedje op een stille kamer, dat zou ik echt niet kunnen en manlief gelukkig ook niet.

Mijn lief snurkt flink, daar lig ik nu wel eens 10 minuten door wakker als ik naar t toilet ben geweest 's nachts, meer verder slapen wij beide erg goed en diep, dus dat maakt het dan ook makkelijker om die keuze ook uit te voeren. Als je licht slaapt ben je snel wakker en kom je niet genoeg aan je rust toe.

Overdag zal ze wel geregeld op haar kamer liggen, daar is het in de zomer lekker koel. Maar ik zal haar ook gerust in de box, kinderwagen of in de draagdoek laten slapen.
Na een half jaartje ga ik dan wel eens bedenken of ik daar wat aan ga veranderen.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:30:28 #204
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92046246
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:06 schreef danic het volgende:
Oh en voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+ Ons meisje O+
Wow, dat is even mooi!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 januari 2011 @ 17:30:42 #205
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_92046257
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:45 schreef Kersjes het volgende:
3e.ronde kan niet inloggen, dan maar uit de kast.
Ik ben het dus, Kersjes. Het gaat nog steeds kut.
Telefonisch overleg gehad met vk, die heeft weer de gyn gebeld en nu word ik in het ziekenhuis verwacht waar ik hoogstwaarschijnlijk zal worden opgenomen.
Ik baal enorm, hoopte zo erg dat dit kloterige teringlijf me nu eens niet in de steek zou laten :(
Ik zit nu traanloos te huilen, da's geen goed teken he?

Hopelijk tot gauw :*
:*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:33:46 #206
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92046392
Kersjes, heel veel sterkte, wat enorm kut gewoon. Hopelijk knap je snel op.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:50:33 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92047069
Danic, hoe mooi!

Kersjes, wat balen zeg :(
Mag ik vragen hoe je dat practisch allemaal regelt? Je 2 andere kinderen, werk, je huis...ik hoop dat je wat dat betreft veel hulp en begrip krijgt!
pi_92047460
Danic, wat een goeie shots!

Een :* voor Kersjes. Net als iedereen hier had ik je gewoon een heel andere zwangerschap gegund.

TM, ik zou gewoon lekker doen wat jullie gepland hebben en de optie openlaten om het om te gooien als de bedopstelling je niet bevalt. Het is namelijk ook heel goed mogelijk dat je thuiskomt en denkt: "Op de eigen kamer? Maar ik wil uuuren naar mijn kindje staren!" En het is ook mogelijk dat je een kindje hebt dat niet graag alleen slaapt en veel aandacht nodig heeft waardoor het voor jezelf te zwaar is om telkens naar een andere kamer te lopen. Maar dat zie je allemaal wel! Ik vroeg toen ik net was bevallen aan de verpleegkundige of ik mijn pink in Ivans mond mocht steken. Daarop antwoordde ze: "Dat moet je zelf weten, jij bent zijn moeder!" En zo is het. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92048744
Kersjes, wat k*t. Wat ontzettend shit dat je lijf zo reageert op zwanger zijn. Het is zoals Claudia zegt, we hadden je allemaal wat anders gegund.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 januari 2011 @ 18:40:22 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92048825
sterkte kersjes :* hopelijk mag je snel naar huis toe ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:45:20 #211
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92048977
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:00 schreef Claudia_x het volgende:
Danic, wat een goeie shots!

Een :* voor Kersjes. Net als iedereen hier had ik je gewoon een heel andere zwangerschap gegund.

TM, ik zou gewoon lekker doen wat jullie gepland hebben en de optie openlaten om het om te gooien als de bedopstelling je niet bevalt. Het is namelijk ook heel goed mogelijk dat je thuiskomt en denkt: "Op de eigen kamer? Maar ik wil uuuren naar mijn kindje staren!" En het is ook mogelijk dat je een kindje hebt dat niet graag alleen slaapt en veel aandacht nodig heeft waardoor het voor jezelf te zwaar is om telkens naar een andere kamer te lopen. Maar dat zie je allemaal wel! Ik vroeg toen ik net was bevallen aan de verpleegkundige of ik mijn pink in Ivans mond mocht steken. Daarop antwoordde ze: "Dat moet je zelf weten, jij bent zijn moeder!" En zo is het. :+
:* Het is precies zoals je het omschrijft, time will tell!
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 18:49:03 #212
5428 crew  miss_sly
pi_92049092
Ach Kersjes wat een narigheid weer. Het was zo fijn geweest als dit nou eens een fijne zwangerschap zonder al die ellende was gebleken. Sterkte :*

TM, ik bedoelde met mijn voorbeeld van Senna niet dat je haar wel op de kamer moest laten. Ik bedoelde meer aan te geven dat er net zoveel ervaringen als mensen zijn, waarschijnlijk. Het is net even anders bij iedereen. En zo zal het bij jullie ook jullie ervaring zijn. En jullie zullen het beste weten hoe het voor jullie kind en jullie zelf het fijnste en beste is.Dus gewoon je eigen pad volgen :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:53:06 #213
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92049258
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:49 schreef miss_sly het volgende:
Ach Kersjes wat een narigheid weer. Het was zo fijn geweest als dit nou eens een fijne zwangerschap zonder al die ellende was gebleken. Sterkte :*

TM, ik bedoelde met mijn voorbeeld van Senna niet dat je haar wel op de kamer moest laten. Ik bedoelde meer aan te geven dat er net zoveel ervaringen als mensen zijn, waarschijnlijk. Het is net even anders bij iedereen. En zo zal het bij jullie ook jullie ervaring zijn. En jullie zullen het beste weten hoe het voor jullie kind en jullie zelf het fijnste en beste is.Dus gewoon je eigen pad volgen :*
Zo had ik het ook niet opgevat hoor m_s :* . Ik vind het fijn om al die verschillende ervaringen te lezen.
pi_92049661
Kersjes, verdorrie -O- ik had zo gehoopt dat het deze keer anders zou gaan.. ;(
Hoe dan ook hoop ik dat er ergens ineens verbetering komt! (misschien wishfull thinking maar ik blijf altijd maar dromen.. dus doe dat wel voor je!) :*

TM, lekker doen wat jij denkt dat goed is voor jou en je meisje. Misschien kom je er straks op terug, misschien niet. Leia heeft een week of 10 bij ons op de kamer geslapen in haar wieg. Ik vond het wel fijn met de bv dat ik er niet zo vaak uit hoefde per nacht in het begin (gammel van de bevalling enzo :P). Met een week of 8 is ze overdag naar haar eigen kamer gegaan en toen dat goed ging ook 's nachts. En toen sliepen we allemaal wel een stuk beter. Toen ze laatst ziek was wel een keer weer in de wieg naast me genomen, en toen sliep ze als een roosje! Ik niet :') werd gelijk wakker van elk piepje.. :)

Het is jouw kindje, dus doen wat jij denkt wat het beste is. Dat voel jij voor jouw meisje het allerbeste aan! :*
pi_92051008
Aww Kersjes, wat rot.. Sterkte!!

En Danic, geweldige foto's!! O+
pi_92053087
Kersjes, heel veel sterkte!

Hier ook geen wiegje op onze slaapkamer. Waarschijnlijk zal ze de eerste paar nachten in de kinderwagenbak bij ons op de kamer slapen en daarna inderdaad naar haar eigen kamertje.
Ik ben me er wel bewust van dat mijn gevoel straks misschien wel heel iets anders zegt, dat zien we dan wel ;)
pi_92053158
Kersjes sterkte!

Danic mooooiie foto's!!!

Hier de ervaring van het slapen, ons meisje heeft de eerste 4 a 5 maanden bij ons op de kamer geslapen. Maar die sliep echt al heel snel goed door. Dan deed ik de laatste voeding en manlief de eerste voor hij ging werken (12 uur laatste, 5 uur eerste) dat was dan een voordeel van de ongeplande flessenvoeding. Zo kregen we allemaal voldoende slaap :)
Gebroken nachten kennen wij eigenlijk helemaal niet zo, ook niet toen ze over ging naar haar eigen kamertje. Hopelijk is dat bij deze ook weer zo, maar ja zoveel mensen zoveel manieren zoveel kinderen zoveel ritmes denk ik maar en misschien gaat het nu wel allemaal anders.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92053299
Ik riep altijd dat mn kind gelijk op zn kamer ging enzo. Tot ik zwanger was :P Toen vond ik de zolder opeens wel heel ver weg en vond k t toch wel prettig als ie bij mij op de kamer zou komen. Ook vanwege de bv. Uiteindelijk heeft ie 11 weken bij ons op de kamer geslapen en toen werd zn wieg te klein, of iig hij ging zich afzetten tegen de onderkant en dat vond ik zieliger dan op zn eigen kamer :P
In ons bed heeft ie nooit echt geslapen, we hebben m wel s tussen ons ingelegd, maar hij sliep dan net zo slecht als in zn wieg :')
Met 4 weken ben ik m overdag in zn bed gaan leggen.

T viel me wel 100% mee hoe goed ik sliep met Floris op de slaapkamer, had verwacht dat ik amper zou slapen.

Danic wat een mooie echt zeg!!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:46:49 #219
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92053665
Kersjes heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel stukken beter met je!

En huup, ik snap wat je bedoelt, ik zie mezelf niet als ontaarde moeder hoor, weet niet of anderen me wel zo zien. Maar het is ook een grapje tussen een vriendin en mij. Dus vandaar dat ik het vrij snel gebruik, ook al meen ik er helemaal niets van

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeetjejom op 30-01-2011 10:16:34 (Autosuggestie iPhone) ]
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92053831
Kersjes wat rampzalig :'( Sterkte in het ziekenhuis, hopelijk kunnen ze je helpen zodat je vlug weer opknapt en naar huis kunt :*

Wat een prachtige echo-foto's Danic!! O+ O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92053895
Son en ik zijn sowieso ontaard :P dat scheelt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, inside joke :P

Oh ik vergat Danic haar echo foto's O+ prachtig!! :Y
pi_92054087
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 20:52 schreef Orea het volgende:
Son en ik zijn sowieso ontaard :P dat scheelt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, inside joke :P

Oh ik vergat Danic haar echo foto's O+ prachtig!! :Y
precies, kunnen we niets aan doen, t was al vanaf conceptie bepaald dat wij ontaard zijn :D
pi_92054365
Bedankt voor alle lieve reacties! We waren ook zo blij met de mooie beelden. Heb ook nog op film en ik geloof nog een stuk of 25 foto's. We hebben ze gewoon allemaal op dvd gekocht, die ¤7,- is me dat meer dan waard!
Het verklaarde zich ook gelijk waarom ik haar ineens zo zachtjes voelde de afgelopen week: ze ligt helemaal achterin mijn buik tegen mijn rug aan weggekropen in de placenta.
Hoe gaat het met Vanyel en DML? Al even niets van gehoord vandaag toch.....
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:42:39 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92055780
oooooo Lieve Kers.. wat ontzettend naar en wat zal je het toch zwaar hebben...
ik denk aan je en hoop dat ze in het ziekenhuis wat aan je algehele malaise kunnen doen..
:*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92056543
Lieve lieve Kers :*
Naar heel naar, jij behoort een hele andere zwangerschap te hebben deze keer. Ik hoop echt dat je in het ziekenhuis weer wat rust kan vinden en dat er deze keer misschien iets is wat wel helpt ( of iniedergeval dat het toch dragelijker wordt)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:59:34 #226
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92058868
Kersjes :*
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 23:04:50 #227
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92059042
Mijn vriendinnetje is vanavond bevallen van een gezonde jongen N i c k. Ik ben weer soort van tante geworden
  zondag 30 januari 2011 @ 02:13:12 #228
100412 mefke79
komt goed!
pi_92065169
kersjes k*zooi! :*
Huup, het is na twaalven, Gefeliciteerd met je verjaardag! Wordt dit ook de verjaardag van je tweede meisje?
Ik kom net van vrienden van amstel af, was erg gezellig. Heb ook de outfit voor mijn zusjes bruiloft gescoord bij future maman in r'dam. Niet dankzij de verkoopster trouwens, wat een stom mens met lompe opmerkingen. Ze had geluk dat ik geen hormonster ben >:)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92065747
Zeg ga eens naar bed jij, je baby heeft rust nodig ;)

Die van mij overigens niet, die amuseert zich te goed met de buikverbouwing.

Huup gefeliciteerd *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92067138
Kersjes :* het was je zo gegund eens niet zo misselijk te zijn! hopelijk dan maar heel eventjes infuus en knap je daarvan op!
  zondag 30 januari 2011 @ 09:00:08 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92067983
Stelletje nachtbrakers :D .

Kersjes, laat goed voor je zorgen en ik hoop dat je nu heel snel op gaat knappen meis :* .

Mefke, fijn dat je outfit (ondanks de verkoopster, wat een stom mens) nu voor elkaar is!

Sugarsnap gefeliciteerd met je vriendinnetje!

En voor Huupje:
pi_92068076
Huup, gefeliciteerd :*

Ik ben voor mijn gevoel veel te vroeg wakker, maar voor de verandering heb ik wel weer eens heerlijk geslapen...dus vooruit. Wij zijn inmiddels ook uit het geboortekaartje, vandaag maar eens bestellen. Intake voor de kraamzorg is ook geregeld, morgen komen de laatste dingetjes van onze bestelling bij Babydump. Het allemaal wel hard nu zeg!
  zondag 30 januari 2011 @ 09:19:25 #233
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92068151
Oh is Huup jarig? *O* Proficiat!

Nienna, fijn dat je lekker geslapen hebt, lekker genieten van die nachten.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 30 januari 2011 @ 09:34:43 #234
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92068274
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 09:12 schreef -Nienna- het volgende:
Huup, gefeliciteerd :*

Ik ben voor mijn gevoel veel te vroeg wakker, maar voor de verandering heb ik wel weer eens heerlijk geslapen...dus vooruit. Wij zijn inmiddels ook uit het geboortekaartje, vandaag maar eens bestellen. Intake voor de kraamzorg is ook geregeld, morgen komen de laatste dingetjes van onze bestelling bij Babydump. Het allemaal wel hard nu zeg!
Wat vliegt de tijd he? Echt niet normaal! Hier ook alweer 31 weken vandaag *O* .
pi_92068626
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 09:34 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Wat vliegt de tijd he? Echt niet normaal! Hier ook alweer 31 weken vandaag *O* .
Nou inderdaad, ik wacht nog steeds op het keerpunt dat het ineens voor je gevoel langzaam gaat haha ;)
pi_92068638
Dank jullie wel! :D O+
Ben benieuwd of mn kleine cadeautje zich vandaag aan zal dienen hahaha, t zou wel leuk zijn, dan vraag k wel aan de vk of ze een strikje om de placenta kan doen ofzo :P

Is er al iets van DML gehoord? ik heb maar half terug gelezen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 januari 2011 @ 10:14:45 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92068670
Ik vond de eerste 11-12 weken voorbij kruipen! Nu ben ik morgen dan opeens alweer 17 weken.
Het is dan nog heel even voordat ik op de helft ben. Daarna duurt het nog een week of 6-8 voor de levensvatbare grens. Voor mijn gevoel ook wel een soort mijlpaal. Die laatste maanden zullen ook wel snel gaan denk ik. Mooi weer en genoeg te beleven buitenshuis.
Ik hunker echt naar de lente! Het is voor mij in zoveel betekenissen een nieuw begin.

Oja en felies voor Huup!
pi_92068676
Huup gefeliciteerd!
Heb je het idee dat je kleine cadeautje vandaag kan komen?
En nee, volgens mij niets meer van DML gehoord.......
pi_92068730
oh neuh niet per se hoor, maar goed, vandaag 39 weken natuurlijk hè dus het zou kunnen. Ze moet er toch ooit eens uit :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92068742
Gefeliciteerd Huup! w/
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 30 januari 2011 @ 10:21:20 #241
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92068761
Dml heeft volgens mij idd al een tijdje nix laten horen. Zou ze........?
Huup ook via deze weg gefeliciteerd!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92068875
Vrijdag 22.37 was de laatste keer hier. Misschien is het idd zover. Of ze had gisteren veel andere dingen te doen.
Maar ja, dan heeft ze wel haar meldplicht verzuimd o|O
pi_92069018
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef krijtlijk het volgende:
Ik was net nieuwsgierig geworden naar zo'n snuggle nest, dus ik was even rond aan het kijken en bij pasopshop.nl zijn ze voor de helft van de prijs :)
hier reageer ik ff op :)
je kan een snuggle nestje prima zelf knutselen van een opgerolde handdoek en een hydrofiel hoor. dat werd ons aangeraden (en voorgedaan) vanuit de NICU in zwolle
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 30 januari 2011 @ 12:05:18 #244
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92070944
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:40 schreef simmu het volgende:

[..]

je kan een snuggle nestje prima zelf knutselen van een opgerolde handdoek en een hydrofiel hoor. dat werd ons aangeraden (en voorgedaan) vanuit de NICU in zwolle
Zien! Doe eens even een foto mocht je in de gelegenheid zijn.
Wij hebben genoeg hydrofiel luiers en genoeg grote badlakens.

@Huup, gefeliciteerd!

[ Bericht 5% gewijzigd door Juud79 op 30-01-2011 12:24:26 ]
pi_92071243
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:40 schreef simmu het volgende:

[..]

Bedoel je een handdoek oprollen in u vorm neerleggen en dan hydrofiel erover?
Zo deden ze dat bij de neo umcg iig.
Kim sliep soms bij ons in bed, op een aankleedkussen zo hoog mogelijk tussen ons in, in een slaapzak. Of op papa. (als kleine baby dus)

Huup gefeliciteerd!
pi_92071446
Gefeliciteerd huup!

DML gaf volgens mij de laatste keer aan dat ze zich niet goed voelde(werkgezeur oid), en dat ze even weg zou blijven hier toch? Maar ik hoop voor haar dat ze al bevallen is natuurlijk...

Ik vind het nu weer langzaam gaan, maar dat komt omdat ik voor mijn gevoel ergens rond de 20 weken blijf hangen, terwijl ik vandaag alweer 22 weken zwanger ben. Ik ben eigenlijk niet zo bezig met die levensvatbare grens, ik hou wel een beetje in mijn achterhoofd dat mijn moeder bij mij met 26 weken in het ziekenhuis belandde(wilde toen al geboren worden), maar dat hoop ik toch niet na te doen....
pi_92072917
Gefelciteerd Huup

He bah kersjes ik had hier al mee gekregen dat je er de vorige keren ook zo'n last van had.
Ik ben vandaag precies 20wk *O* en ik moet zeggen het gaat iets beter. Ik blijf wel heel de dag misselijk maar ipv 30x te spugen is het nu zo'n 3 a 5x ik heb ook echt het idee dat ik ineens mega ben.

Ik ben wel overgestapt van zetpillen naar tabletten omdat ik de zetpillen ook niet binnen hield.
Mocht je opgenomen worden/zijn primperan kan via het infuus en dat hielp de vorige keer bij mij best goed.
  zondag 30 januari 2011 @ 13:07:33 #248
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92073281
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:10 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Nou inderdaad, ik wacht nog steeds op het keerpunt dat het ineens voor je gevoel langzaam gaat haha ;)
Langzaam vind ik het nog niet gaan, maar het kan me daarentegen eigenlijk niet snel genoeg gaan nu :D. We zijn er (in ons hoofd dan) zo klaar voor om dat kleine meisje te leren kennen!

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 10:14 schreef Aventura het volgende:
Ik vond de eerste 11-12 weken voorbij kruipen! Nu ben ik morgen dan opeens alweer 17 weken.
Het is dan nog heel even voordat ik op de helft ben. Daarna duurt het nog een week of 6-8 voor de levensvatbare grens. Voor mijn gevoel ook wel een soort mijlpaal. Die laatste maanden zullen ook wel snel gaan denk ik. Mooi weer en genoeg te beleven buitenshuis.
Ik hunker echt naar de lente! Het is voor mij in zoveel betekenissen een nieuw begin.

Oja en felies voor Huup!
Voor mij voelde het precies hetzelfde Aventura, ik verdeel die 40 weken zo in hapklare brokjes. Met als absolute gevoels-mijlpaal de levensvatbaarheidsgrens. Dat gaf mij toen zo'n rust. Zo van 'mocht er nu iets niet goed dreigen te gaan, dan gaan ze er in elk geval alles aan doen om haar te redden' zeg maar. En met de week word ik daar rustiger van, de percentages op overleven buiten mijn buik stijgen dan natuurlijk ook heel snel.
pi_92073502
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:12 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Bedoel je een handdoek oprollen in u vorm neerleggen en dan hydrofiel erover?
Zo deden ze dat bij de neo umcg iig.
Kim sliep soms bij ons in bed, op een aankleedkussen zo hoog mogelijk tussen ons in, in een slaapzak. Of op papa. (als kleine baby dus)

Huup gefeliciteerd!
idd :)

als ik tijd heb vanmiddag knutsel ik wel ff + foto, maar geen idee of ik tijd heb
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92073581
Huup gefeliciteerd!!

En hier is het nu tijd voor een middagslaapje na een overdreven slechte nacht!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')