Precies. Nobody likes FAT.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het een FAT32 moet je omzetten naar NTFS
Formatten is enige oplossingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks allGeen idee hoe dat moet, maar dat regel ik wel met mijn vader dan... Het bestand heb ik al weggeflikkerd maar was nog steeds nieuwsgierig waarom
Ik was bruidsmeisje, ik moest er wel zijnquote:
Ja, het mag je nooit meer dan 25 euro kosten eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht het mailtje even afAls het onder de garantie valt kost het me toch niks. En zo niet en het kost ongeveer wat jij aangeeft, dan ga ik naar een telefoonzaakje hier in de buurt. Die krijgt het neem ik aan goedkoper voor elkaar
Oei, moeilijke keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
Hmm, Two and a half men, GA, House, Lost, HIMYM of schoonmaken?
Two and a half menquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
Hmm, Two and a half men, GA, House, Lost, HIMYM of schoonmaken?
-6 kiloquote:
Bedankt voor je adviesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het mag je nooit meer dan 25 euro kosten eigenlijk.
CONVERT X: /FS:NTFS waarbij X: je driveletter is, zo moeilijk is het niet he?quote:
Het duurt alleen "even"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CONVERT X: /FS:NTFS waarbij X: je driveletter is, zo moeilijk is het niet he?
Ik vermoed dat het wel lang duurt eer hij 2TB heeft omgezetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, valt ook wel weer mee met een beetje disk. Zeker als ie nog niet zo vol staat.quote:
Precies. Formatten lijkt me niet echt nodig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij moet alleen 2 tabelletjes schrijven. NTFS heeft namelijk 2 indices waar FAT 1 tabel heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het wel lang duurt eer hij 2TB heeft omgezet
1,72 TB van 1,81 beschikbaar. Valt mee dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, valt ook wel weer mee met een beetje disk. Zeker als ie nog niet zo vol staat.
werkt bijna altijd op elk systeem, nogwel op een digitale tv tuner dus de meest safe keuze.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
Vraag me wel af waarom een bedrijf een 2TB HD levert op FAT32...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |