of smartphone of zo...quote:Op maandag 17 september 2012 21:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar heb je toch een iPad voor nodig?
Het zal wel ergens terechtkomen zeker, volgensmij is het alternatief on demand en moet je betalen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:20 schreef BoerBert het volgende:
Komen er waarschijnlijk rips op de nieuwsgroepen te staan of krijgen wij Hollanders het helemaal niet te zien?.
Leonard was hilarisch. Had tranen in mijn ogen. Vooral als je hem kent... allez... zijn gewoonlijke domme uitspraken.quote:Op maandag 17 september 2012 21:19 schreef Maloney het volgende:
Hm, had verwacht dat Dirupo ook een kindertekening naar boven zou halen.
Iedereen scoorde toch redelijk in die ronde.quote:Op maandag 17 september 2012 21:37 schreef Marie30 het volgende:
Moeilijkheidsgraad van die fotoronde ligt toch wel ver uit elkaar... die poepsimpele sporten t.o.v. al die basilieken en kerken.
Sylvia had veel geluk met de vragen.quote:Op maandag 17 september 2012 21:53 schreef Maloney het volgende:
Leuke finale. Alleen jammer dat de verkeerde verloor.
Eensquote:Op maandag 17 september 2012 21:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Sylvia had veel geluk met de vragen.
Ach, reclames zijn sowieso vervelend...quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Beregd het volgende:
Dat gedoe tijdens de reclames was wel wat overbodig...
ja, hoeven ze niet nog langer te rekken dan nodig, dus.quote:Op maandag 17 september 2012 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach, reclames zijn sowieso vervelend...
Dat is om te stimuleren dat mensen het hele blok afkijken. Ook een verdienmodel.quote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Beregd het volgende:
Ja dat vind ik ook. In Humo zeiden ze dat ze dat doen om reclame leuker te maken. Maar ik vind het veel irritanter want ik ben dan even voor de buis weg en denk dan dat het weer begint, terwijl dat niet zo is... Wat een problemenquote:Op maandag 17 september 2012 21:58 schreef Beregd het volgende:
Echt wel jammer ja.... Heb je Facebook? Typ eens in Joutube en vraag het daar eens aan. Misschien lukt het die man wel om er een rip van op te zetten, want hij heeft er nog verschillende Vlaamse series opstaan (ook zonder of voordat die uitkwamen op DVD). Hij reageert op verzoeken. Succesquote:Op maandag 17 september 2012 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind het echt heel jammer dit nu niet meer te kunnen zien..Als er iemand weet hoe dit in Nederland nog te zien is (behalve een compilatie), dan hoor ik het graag. Sinds begin seizoen 2 slechts 1 aflevering gemist..
Na wat die gedaan heeft... klein pijntje dan maar in tegenstelling tot zijn slachtoffers.quote:
Dat hebben ze altijd al gedaan, die cafequiz. Maar Van Looy heeft al vaker in interviews gezegd dat er ook mensen zijn die goed scoren in de cafequiz en dan tijdens de opnames er niets van bakken.... Het is een andere setting enzo...quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoorde Sam de Graeve in een interview vertellen dat ze kandidaten vantevoren een quiz laten spelen in een café om te zien of ze wel bij het format passen en of ze intellectueel (bijv. politici) niet volledig door de mand vallen. Het is duidelijk dat ze Jan zo graag wilden hebben, dat hij dat niet heeft hoeven doen of sowieso door was. Want dit was niet heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |