Ik denk eerder, waarom kookt je moeder/vriendin/vrouw/oma/zusje niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ging vanavond bij McDonald's eten. Lekker boeiend zal je denken..
Inderdaad. Ik snap een hoop mensen hier echt niet. Waarom zou dit in godsnaam zijn eigen schuld zijn? Zijn jullie mongooltjes ofzo?quote:
dude, doe eens niet zo dom, het gaat natuurlijk niet om het geld maar om het principe. dat wijf moet gewoon niet zo achterlijk doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Er een probleem van maken dat je 3 cent te weinig wisselgeld krijgt. Wtf?
Of je doet zelf eens niet zo dom. Waarom denk je dat dat wijf bij McDonalds werkt? Omdat ze nog niet eens weet wat 1+1 is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:39 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
dude, doe eens niet zo dom, het gaat natuurlijk niet om het geld maar om het principe. dat wijf moet gewoon niet zo achterlijk doen.
Dat slaat ook weer nergens op, maar TS had wel beter moeten weten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef jonkeau het volgende:
TS wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten![]()
ach man, niet zo'n hipster uithangen terwijl je niet kan koken en er geen mc Donalds is in jouw land.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mc Donalds, daar komen alleen maar josti's.![]()
welles in friesland zijn er wel macsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:32 schreef linpunt het volgende:
[..]
ach man, niet zo'n hipster uithangen terwijl je niet kan koken en er geen mc Donalds is in jouw land.
Ik zeg ook nergens dat het raar is of niet te verwachten valt. Maar het moet natuurlijk niet de standaard worden. "Ze werkt bij de McDonalds DUS ze is achterlijk DUS als ze een fout maakt moet het niet uitmaken." Dat vind ik niet echt de juiste manier om te denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of je doet zelf eens niet zo dom. Waarom denk je dat dat wijf bij McDonalds werkt? Omdat ze nog niet eens weet wat 1+1 is.
Dit is niet mijn Nederland, vriend.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit is Nederland vriend, daar is klant al lang geen koning meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |