Ik ging vanavond bij McDonald's eten. Lekker boeiend zal je denken..
Ik bestelde zoals altijd een grote friet, 2 saus, een sweet chili wrap, een McKroket plain (zonder saus) en een grote cola zonder ijs. Toen begon de ellende al:
We hebben geen sweet chili wraps meer. WTF, doe dan maar een kip 6.
Ik ging zitten en nadat ik de friet had opgegeten, wilde ik de McKroket verorberen. Ik doe het doosje open, zit er een McChicken in!
Dus ik terug naar de counter om de McChicken om te ruilen voor een McKroket, zie ik een medewerker in de verte mijn dienblad met een 3/4 volle cola en een doosje met kipnuggets wegtyfen!!!

Dus ik geef dat door aan de muts achter de counter, zegt ze: daarvoor moet je bij hem wezen en niet bij mij...
Ik vroeg aan dezelfde muts of ik toevallig niet teveel had betaald. Was in mijn voordeel volgens haar, omdat de McKroket 1,75 kost en de McChicken 2,50. Dus moest ik haar uitleggen dat het in mijn NADEEL is, dat ik 75 cent teveel heb betaald. Vervolgens geeft ze 72 cent terug en moest ik haar het verschil tussen een muntje van 2 cent en 5 cent uitleggen... zucht...
Toen de McKroket uit de frituur kwam en ik richting een tafeltje liep, sprak ik de medewerker aan die mijn eten en drinken had weggegooid. Gaat ie moeilijk doen en pas na enig aandringen nieuwe kipnuggets en cola halen..
Ondertussen begon ik alvast aan mijn McKroket, ik nam een hap en heel mijn bakkes vol met kokend hete ragout!!! Normaal zijn die dingen altijd lauw en ik had hierop niet gerekend.

Klacht samengevat: geen sweet chili wraps meer in het assortiment en muil verbrand...