quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef Lysdexie het volgende:
17 maanden is niks, nutteloze scooterboy
zo'n half hartje is toch voor vriendschapquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Adames het volgende:
Cool, geef je dan zo'n kek hangertje als blijk van eeuwige liefde?
[ afbeelding ]
Dit soort user mag ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Adames het volgende:
TS, trek je niks van de mensen hier aan. Ze zijn gewoon jaloers dat jij eerder ontmaagd bent dan deze stoere matties.
Beter koop je een snoepketting, zal een 14jarige leuker vinden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef 0546timm het volgende:
[..]
zo'n half hartje is toch voor vriendschap
1. Ik ben 26quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef 0546timm het volgende:
[..]
Zegt de 40jarige single die nog steeds achter zn computertje zich loopt af te trekken
Dan heb ik nog een andere BURN.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef Markster het volgende:
[..]
1. Ik ben 26
2. Heb 4 jaar een relatie, die helaas afgelopen zondag een wat andere wending heeft gekregen..
3. Als ik achter de PC ruk, zit ik.
thx voor de quotequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef 0546timm het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een andere BURN.
26 jarige die commentaar geeft op een relatie van een 10 jaar jongere jongen
Ga dan niet de zure piemel lopen uithangen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef Markster het volgende:
[..]
1. Ik ben 26
2. Heb 4 jaar een relatie, die helaas afgelopen zondag een wat andere wending heeft gekregen..
3. Als ik achter de PC ruk, zit ik.
Truequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef einschtein het volgende:
Ikzelf heb vandaag 11 maand. Tijd gaat verrekte snel.
Nee man, hartjes is voor liefde. Voor vrienden koop je bier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef 0546timm het volgende:
[..]
zo'n half hartje is toch voor vriendschap
Bierquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee man, hartjes is voor liefde. Voor vrienden koop je bier.
Jonguh... gefeliciteerd.quote:
Maar stiekem zijn we natuurlijk allemaal een beetje jaloers dat hij een vriendin van 14 jaar heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jonguh... gefeliciteerd.
Ik hoop dat je hiermee het idee hebt dat je wat hebt bereikt in je leven, want veel meer zal er waarschijnlijk niet van komen.
Dus... koop een taart en vier het. Doe er des noods een beetje extra slagroom op voor het idee, maar voor de rest maakt het geen ene donder uit
Jailbait allesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar stiekem zijn we natuurlijk allemaal een beetje jaloers dat hij een vriendin van 14 jaar heeft
Ja, echt wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar stiekem zijn we natuurlijk allemaal een beetje jaloers dat hij een vriendin van 14 jaar heeft
Op FOK! fatsoenlijke reacties verwachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ga dan niet de zure piemel lopen uithangen.
Ik geef die ex van je groot gelijk.
GADVERDAMMEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, sommige smaken naar rouw rundvleesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Ze smaken toch allemaal hetzelfde ?
Is dat vlees dat net een familielid verloren isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, sommige smaken naar rouw rundvlees
wut?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Is dat vlees dat net een familielid verloren is
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef 0546timm het volgende:
oke, 't is nu ook officieel een baggertopic.Weet je zeker dat je vriendin een meisje is? Die spoiler doet anders vermoeden namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Misschien is TS wel een meisje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je vriendin een meisje is? Die spoiler doet anders vermoeden namelijk.
Je hebt rouw en rauw. Iets met verdrietig zijn en niet gaar.quote:
Dat zou ook nog kunnen. Alhoewel ik dat niet denk, afgaande op z'n naam.quote:
Faalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je hebt rouw en rauw. Iets met verdrietig zijn en niet gaar.
Het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. Alhoewel ik dat niet denk, afgaande op z'n naam.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Faal![]()
Het gaat natuurlijk om rauw rundvlees.
Alles kan.quote:
hihiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
TS is eigenlijk een man van 50, met een verschrikkelijke jeugd, die al 17 maanden verkering te hebben met een 14-jarige. In feite is het zijn 46-jarige buurman van een paar huizen verderop, die denkt dat hij met een 13-jarige jongen zit te kletsen.
Geil man
De vermoedens worden groter en groter.quote:
Wat moet, dat moet.quote:
Maar ... Maar ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het toch wel, geloof ons maar TS.
Nog iemand die dezelfde mening deelt. Wie volgt?quote:
Dus TS is homo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:32 schreef klapstoels het volgende:
TS lijkt op een duitser, ik ken TS persoonlijk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:32 schreef klapstoels het volgende:
TS lijkt op een duitser, ik ken TS persoonlijk
Geef ons het verlossende antwoord. DOE HET NU.quote:
Het antwoord is gegeven, nu ga ik slapen.quote:
Jou bruine holletje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef klapstoels het volgende:
TS houd er van om met zijn genotsknots in diepe donkere nauwe holletjes te roeren
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het antwoord is gegeven, nu ga ik slapen [ afbeelding ]
TS is homo en doet aan incest.quote:
Wat een Dimens idee heb je daar!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
TS is homo en doet aan incest.
Beter droomt hij nu niet van mij, ik krijg er helemaal de kriebels van
Geef haar mijn nummer maar, ik weet wel hoe ik voor haar moet zorgenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:40 schreef klapstoels het volgende:
Vriendin van TS gaat huilie doen, omdat TS gameverslaafd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |