http://www.domeinenrz.nl/(...)3895.php#niet_gegundquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef Copycat het volgende:
De lychees van de Lidl vallen wel ietwat tegen.
En waarom worden smmige kavels 'niet gegund'?
Heb ik geen last van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Copycat het volgende:
Waarom kun je je posts in een gesloten topic niet meer aanpassen?
Sommige dus.
Structuur gaat keihard naar de klote inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Copycat het volgende:
Vlees koop ik niet bij Lidl. Is in te grote hoeveelheden en ik vind ingevroren en weer ontdooid vlees vies.
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.domeinenrz.nl/(...)3895.php#niet_gegund
daarom des te leuker....quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.
Jij kleine rebel, jij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Dementor het volgende:
Ik denk zo he, ik open een nieuw topic ook al ben ik niet de laatste.
Ben ik gewoon een fractie later met openen.
Of de waarde is veel meer dan het laagst uitgebrachte bod.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.
ik weet niet beter dat je alleen een nieuw topic opent als je de laatste bent en zo niet gewoon netjes wachten dat de laatste het gaat doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Dementor het volgende:
Ik denk zo he, ik open een nieuw topic ook al ben ik niet de laatste.
Ben ik gewoon een fractie later met openen.
Bijna net zo cool als een Hummer ja.quote:
Ik had geen zin om te wachten en ik laatst opende jij hem omdat ik van werkplek moest wisselen dankzij die conjo internetverbinding.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet niet beter dat je alleen een nieuw topic opent als je de laatste bent en zo niet gewoon netjes wachten dat de laatste het gaat doen.
Dat lijkt me nu wel weer wat voor Ian.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
zomg, ik zie mezelf al helemaal in zoiets het parkeerterrein van de Spar platwalsen.
[ afbeelding ]
ja dat was ff anders dementor, ik zat netjes te wachten, hield de klok in de gaten en na 7 min. was er nog geen nieuwe daarom had ik hem voor je geopend, toch wel lief van mij hequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te wachten en ik laatst opende jij hem omdat ik van werkplek moest wisselen dankzij die conjo internetverbinding.
Terecht, dat iemand eens iets liefs doet voor mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat was ff anders dementor, ik zat netjes te wachten, hield de klok in de gaten en na 7 min. was er nog geen nieuwe daarom had ik hem voor je geopend, toch wel lief van mij he
ja was een halve ovale met aan de ene kant schroeven kon de muur in met 1 poot aan het einde zeg maar, jaren plezier van gehad :Laysa heeft er ook nog aan gezetenquote:
Tell me about itquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Dementor het volgende:
Toch vind ik het een ramp om geld in te moeten steken hoor.
Je bent zo 2k of meer kwijt voor een beetje auto, ik zou dat geld echt 10x beter in iets anders kunnen steken.
Snap ook wel dat het een enabler is om te kunnen werken maar het blijft veel geld.
waarom zou iemand niet iets liefs voor jou doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Terecht, dat iemand eens iets liefs doet voor mij.
Ja....dat weet ik nog wel....quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was een halve ovale met aan de ene kant schroeven kon de muur in met 1 poot aan het einde zeg maar, jaren plezier van gehad :Laysa heeft er ook nog aan gezeten
Ik zag vandaag een mooi tafeltje staan van ongeveer 2 meter bij 1 meter. Kostte maar een habbekrats van 7k.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Toverheks het volgende:
oh is echt waar en ik weet buuf leest alles mee, kreeg van haar een tafel voor in de keuken, heeft jaren ook bij haar toen gestaan maar zij nam nieuwe tafel, en die tafel was eerst van cor van hout geweest, dus wij hebben jaren aan de keukentafel gezeten waar ook c van H aan gezeten had.
Het is een prima toestel, robuust en degelijk en hij belt prima. Ben er wel tevreden mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die telefoons zijn nasty man, dat is voor de vorige generatie die niet van het toetsenbord af wil.
Nu mag ik gaan lopen pielen op mijn telefoon om mails te beantwoorden.
Ik heb mijn eigen telefoon toen direct gekocht, eigenlijk voordat het ding wereldwijd populair werd.
Apple was toen ook nog redelijk te doen qua prijs maar tegenwoordig leg je zo tussen 500 a 700 euro neer voor een los toestel.
De planning is eind juni, dan loopt de huur af voor het huidige pand. Maar ze lopen achter op planning van de bouw (klaar: eind juni!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef Copycat het volgende:
Wanneer verhuist je werk ook alweer, Mera?
Ik weet van niets.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was voor Pietje. Static denk ik .. Was een dood paard
Ach man het is toch een ruk ding, alleen al om te zien laat staan om mee te werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is een prima toestel, robuust en degelijk en hij belt prima. Ben er wel tevreden mee.
waarom heb je hem dan niet gekocht,quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een mooi tafeltje staan van ongeveer 2 meter bij 1 meter. Kostte maar een habbekrats van 7k.
Is het mogelijk om aan een book of hours (getijdenboek) te komen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een mooi tafeltje staan van ongeveer 2 meter bij 1 meter. Kostte maar een habbekrats van 7k.
Iets te licht voor ons interieur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan niet gekocht,
Ben jij nu serieus oude sc's aan het doorlezen?quote:
Die koop je voor een appel en een ei bij de Slegte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is het mogelijk om aan een book of hours (getijdenboek) te komen?
Al dan niet een herdruk waarbij het goud nog steeds op het papier zit?
Lijkt me sterk dat zoiets tegenwoordig niet veel goedkoper kan..
Serieus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die koop je voor een appel en een ei bij de Slegte.
Een manuscript bedoel je? Die vind je niet zo maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Serieus?
http://www.google.nl/imag(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Dit dus he?
Het is wat laat nu maar ik voeg 'm even toe bij 'to look at'quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor veilingen van één en ander is deze site ook de moeite waard: http://bva-auctions.com/home/index
Hehe, dat dacht ik al.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een manuscript bedoel je? Die vind je niet zo maar.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Serieus?
http://www.google.nl/imag(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Dit dus he?
Weer net nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef Copycat het volgende:
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2
Maar ik dacht dat jij vooral een jonge dealer-auto wilde?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is wat laat nu maar ik voeg 'm even toe bij 'to look at'
Ja, dat dacht ik al.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Nee die koop je echt niet bij de Slegte. In Leiden zitten nogal veel antiquariaten waar je ze nog wel ziet maar neem gerust je Goldcard mee.
Telegraafquote:Wc-winkel in Amsterdam
AMSTERDAM - Het centrum van Amsterdam is een nieuwe winkelformule rijker. Op de Kalverstraat vestigt zich vanaf 17 februari een wc-winkel van 2TheLoo.
De winkel zal een geheel winkelpand commercieel inrichten met een toiletgelegenheden, meldt Het Parool.
De komst van de winkel zal in ieder geval voor vele passanten een opluchting zijn.
Dat weet ik, gelukkig staat er veel op internet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dan nog is het op de Bijbel na, één van de goedkoopste manuscripten. Het zijn geen unieke teksten.
Wel een goede naam, toedeloe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Telegraaf
En dan die foto erbij
[ afbeelding ]
Foto: Ronald Bakker
Ik kan een hoop willen, maar de overweging dat ik 10k moet lenen en er vervolgens een flinke buts in rij doet een beetje pijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij vooral een jonge dealer-auto wilde?
Ja, leuk gevondenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een goede naam, toedeloe.
Dat wordt geëxploiteerd door de laatste ex van Tatjana. Ook al zo'n pleefiguur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Telegraaf
En dan die foto erbij
[ afbeelding ]
Foto: Ronald Bakker
Ronnie, een behoorlijk groot huis maar nog steeds geen smaak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt geëxploiteerd door de laatste ex van Tatjana. Ook al zo'n pleefiguur.
En binnenkort wordt toch ook de aanstaande ex van Tatjana gezocht middels een tv-programma?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt geëxploiteerd door de laatste ex van Tatjana. Ook al zo'n pleefiguur.
Ok, maar die lening stelt niet zoveel voor. Misschien moet je toch nog even verder rekenen. Met een jonge tweedehands drie-cilinder auto betaal je geen wegenbelasting, er zit geen BPM op, dus de verzekering is goedkoper, want nieuwprijs was laag. Je hebt geen of nauwelijks onderhoud. Met al die voordelen is die te betalen rente wel zo ongeveer goedgemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan een hoop willen, maar de overweging dat ik 10k moet lenen en er vervolgens een flinke buts in rij doet een beetje pijnDus liever eerst iets dat niet zo ingrijpend is als ik het verpest, gezien mijn solo-rijervaring van welgeteld 5 dagen
En nog meer schulden... Naah. Toch maar niet. Maar je moet al je opties toch bekijken hè, en dat heb ik nu gedaan.
De duurste manuscripten / boeken zijn niet eens te koop, velen ervan mag je niet ineens inzien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al.
Schijnt dat er een book of hours bestaat waarvan men beweert dat het ding het duurste boek op aarde is.
Ik vind het machtig mooi, vooral de seizoenen.
Die liggen in het Vaticaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De duurste manuscripten / boeken zijn niet eens te koop, velen ervan mag je niet ineens inzien.
Ik zag wat voorstukjes. In een rijtjeshuis met slechts één w.c.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
En binnenkort wordt toch ook de aanstaande ex van Tatjana gezocht middels een tv-programma?
1 wc maar??????????/quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag wat voorstukjes. In een rijtjeshuis met slechts één w.c.
Daar of in prive collecties.quote:
Heb jij maar één wc? Ik mag dan toch hopen dat je wel smaak hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag wat voorstukjes. In een rijtjeshuis met slechts één w.c.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar die lening stelt niet zoveel voor. Misschien moet je toch nog even verder rekenen. Met een jonge tweedehands drie-cilinder auto betaal je geen wegenbelasting, er zit geen BPM op, dus de verzekering is goedkoper, want nieuwprijs was laag. Je hebt geen of nauwelijks onderhoud. Met al die voordelen is die te betalen rente wel zo ongeveer goedgemaakt.
Ik heb vooralsnog slechts een wc. Totdat die badkamerrenovatie eindelijk eens van start gaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij maar één wc? Ik mag dan toch hopen dat je wel smaak hebt.
Roze badkamer tegels?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog slechts een wc. Totdat die badkamerrenovatie eindelijk eens van start gaat.
Smaak heb ik zeker. Hele slechte.
Ook!quote:
Ter inspiratie het toilet van Macy Grayquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog slechts een wc. Totdat die badkamerrenovatie eindelijk eens van start gaat.
Smaak heb ik zeker. Hele slechte.
Neuh, ik heb een handigheidje wanneer mijn nick ergens gebruikt werd/wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij nu serieus oude sc's aan het doorlezen?
Ouwe gek!
Daar is ook een ziektebeeld voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef static het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een handigheidje wanneer mijn nick ergens gebruikt werd/wordt.
Really, really tacky.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ter inspiratie het toilet van Macy Gray
Vanaf 1:54
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Coos het volgende:
Dat vermiste ventje is gelukkig terecht.
Dat is mooi nieuws.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Coos het volgende:
Ik heb het nu weer aan staan, ik vind die Hendrik zo geweldig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij ons in de pc. Daar moet ik altijd om lachen.
Ouwe gek!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef static het volgende:
Neuh, ik heb een handigheidje wanneer mijn nick ergens gebruikt werd/wordt.
Ja ik ook. Alleen vergeet ik het meestal te kijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij ons in de pc. Daar moet ik altijd om lachen.
Dat heb je goed gezien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Copycat het volgende:
Waar was dat knulletje?
Hendrik is een coole gast, en volgens mij helemaal niet zo braaf. Met zijn partijtjes voor studenten.
Die zijn allebei fout.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja ik ook. Alleen vergeet ik het meestal te kijken.
Wat dacht je van die gozer van dat stel uit die modewinkel. Zorgvuldig z'n haar door de war. Alsof het met een rotje gestyled is.![]()
En dat Rotterdamse wijf wat met die nicht handel doet in Dubai. Het straalt er gewoon vanaf dat die nicht op de zak van die vrouw leeft.
Ja Hendrik is leuk. Dapper doorgaan tegen de stroom in!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef Copycat het volgende:
Waar was dat knulletje?
Hendrik is een coole gast, en volgens mij helemaal niet zo braaf. Met zijn partijtjes voor studenten.
Nee hoor, ik heb een roddelachtergrond. Altijd even kijken waar je genoemd wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is ook een ziektebeeld voor.
Dat kan alleen als je niet constant over de tong gaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef static het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een roddelachtergrond. Altijd even kijken waar je genoemd wordt.
Doe mij dan ook zo'n tooltje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef static het volgende:
Nee hoor, ik heb een roddelachtergrond. Altijd even kijken waar je genoemd wordt.
Maar Hendrik is oude adel toch??quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Dementor het volgende:
Laat ik het zo stellen, mijn familie is een beetje des Hendriks.
Dat je denkt zou je dat nou nog wel doen...
Wie is dat ook weer? Die gozer die nu naar Parijs is verhuisd? Die vind ik stiekem ook wel grappig. Op een blaaskakerige manier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef static het volgende:
Die Joris uit 'Bij ons in de PC' is min of meer familie van me kwam ik vorige week achter.
Wie is Joris ook alweer? Die naar Parijs verhuist was?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef static het volgende:
Die Joris uit 'Bij ons in de PC' is min of meer familie van me kwam ik vorige week achter.
Ik kwam 'm van de week nog tegen en zowaar buiten z'n natuurlijke habitat. Hij leek dan ook nogal angstig, mijn vuile blik in zijn richting kan daar mogelijk aan toe bijgedragen hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef static het volgende:
Ik zou hem een week opsluiten in de ballenbak van de IKEA.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is dat ook weer? Die gozer die nu naar Parijs is verhuisd? Die vind ik stiekem ook wel grappig. Op een blaaskakerige manier.
Ik heb ook adel in mijn vriendenkring. Eén van wat we nu de alcoholistische tak zullen noemenquote:
Ik ben niet van dat boekje hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb ook adel in mijn vriendenkring. Eén van wat we nu de alcoholistische tak zullen noemenen de ander is wel normaal.
Met een stel Shaqueena's en Shaquille's.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Dementor het volgende:
Ik zou hem een week opsluiten in de ballenbak van de IKEA.
En maar Zweedse gehaktballetjes blijven voeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een stel Shaqueena's en Shaquille's.
.
Van de week zag ik nog een flits ergens van een pro bont demonstratie, daar was hij ook bij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een stel Shaqueena's en Shaquille's.
.
Pro bont? Nu is het laagje grappigvernis er wel vanaf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Coos het volgende:
Van de week zag ik nog een flits ergens van een pro bont demonstratie, daar was hij ook bij.
Ja! 'en je ziet niet dat we het druk hebben?' 'Neuh...'quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Die keer ook dat Joris een etentje gaf en met de servetten naar het buur-restaurant ging omdat hij er zelf niet uitkwam hoe je die moest vouwen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iemand van het blauwe boekje dan?
Nog een dagje werken en dan is het weer gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef Copycat het volgende:
Ik ben van het groene boekje en op die flauwe note ga ik mijn bed in.
Het enige boekje dat telt is het Rode boekje (zelfs Remlof is het daarmee vast eens)!quote:
Adel stelt geen klap voor in Nederland, maakt verder ook niet uit waar je wel of niet in staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige boekje dat telt is het Rode boekje (zelfs Remlof is het daarmee vast eens)!
Nou, je titeltje is wel beschermd. En overig is het raar dat er voor de koninklijke familie een ander recht geldt dan voor de andere families.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Adel stelt geen klap voor in Nederland, maakt verder ook niet uit waar je wel of niet in staat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mn lieffie is net 30 geworden...![]()
![]()
![]()
![]()
Felicitas scatje van me
Ik denk dat ze de komende jaren nog heel erg moeten gaan inleveren willen ze hun positie behouden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou, je titeltje is wel beschermd. En overig is het raar dat er voor de koninklijke familie een ander recht geldt dan voor de andere families.
Ach hun rechten zijn goed beschermd. Maar qua vermogen is het niet veel meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de komende jaren nog heel erg moeten gaan inleveren willen ze hun positie behouden.
Gefeliciteerd ouwequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Zal ik aan paps een nieuwe auto vragen?
30 jaar hè?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Gefeliciteerd D_K![]()
Ik neem maar aan dat Laysa jou bedoelt.
Je heb er hard voor moeten werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
30 jaar hè?![]()
Geen geringe prestatie mijnerzijds.
Je kan hem gewoon uitzetten!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Toverheks het volgende:
misschien een heel domme vraag maar stel hem nog maar ff. moet ik nu dat UPC kastje ook uit doen??? tv is uit maar ben bang als ik het kastje uit doe dat ik morgen weer alles moet activeren, of kan ik hem gewoon aan laten staan.
Je kan hem uit doen uit besparingsoverwegingen. Ik heb hem nog nooit uitgedaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Toverheks het volgende:
misschien een heel domme vraag maar stel hem nog maar ff. moet ik nu dat UPC kastje ook uit doen??? tv is uit maar ben bang als ik het kastje uit doe dat ik morgen weer alles moet activeren, of kan ik hem gewoon aan laten staan.
Ik heb 'm na een maand gratis gebruik meteen weer teruggebracht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan hem uit doen uit besparingsoverwegingen. Ik heb hem nog nooit uitgedaan.
Wij hebben gewoon analoog! We zijn met zijn tweeën en hebben drie televisies en de oudste is de enige die we gebruiken nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm na een maand gratis gebruik meteen weer teruggebracht.
Kom maar een Bossche Bol etenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D-K van Harte HIEPER DE PIEP EN HOERA. dikke kus uit Amsterdam![]()
ja die onvanger durf hem niet uit te zetten want ben bang dat morgen weer alles weg is, zwager heeft vanmiddag 25 min aan de foon gehangen met zo een doos van UPC die het in haar computer moest activeren zoiets.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon uitzetten!Zon kastje tussen de upc aansluiting en de tv bedoel je?
lees eens wat terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die onvanger durf hem niet uit te zetten want ben bang dat morgen weer alles weg is, zwager heeft vanmiddag 25 min aan de foon gehangen met zo een doos van UPC die het in haar computer moest activeren zoiets.
jij ook Hieper de Piep en hoera met je mannetjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Laysa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mn lieffie is net 30 geworden...![]()
![]()
![]()
![]()
Felicitas scatje van me
O, die kan je gewoon uitzetten. Als het goed is dan hoeft dat ding maar 1 keer geactiveerd te worden!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die onvanger durf hem niet uit te zetten want ben bang dat morgen weer alles weg is, zwager heeft vanmiddag 25 min aan de foon gehangen met zo een doos van UPC die het in haar computer moest activeren zoiets.
En dat ze die ''ene'' dan ook mee neemtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom maar een Bossche Bol eten
bespaar nergens op dank je wel Coos hij blijft dus gewoon aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan hem uit doen uit besparingsoverwegingen. Ik heb hem nog nooit uitgedaan.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij ook Hieper de Piep en hoera met je mannetje![]()
![]()
![]()
die *ene* heeft het beloofdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dat ze die ''ene'' dan ook mee neemt
ja WIJ schelen nu nog maar zes jaar of bedoelde je dat nietquote:
Zusjes! Als je niet beter wist zou je dat denken!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja WIJ schelen nu nog maar zes jaar of bedoelde je dat niet![]()
haahaaa je bent liefquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zusjes! Als je niet beter wist zou je dat denken!
jij en ik schelen ietsje meer....een jaar of...10quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja WIJ schelen nu nog maar zes jaar of bedoelde je dat niet![]()
Ik ben gewoon aan het slijmen in de hoop dat ik weer eens die kippenpootjes kan komen eten!quote:
Doe je er een kaarsje op? Vanuit mijn bed: van harte!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even wachten op de morfine en dan ga ik ook slapen. En zweten en kreunen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je er een kaarsje op? Vanuit mijn bed: van harte!
En oprecht nog heel veel jaren, samen met Laysa!
We genieten van de tijd samen. We zitten alle twee al in de blessuretijd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je er een kaarsje op? Vanuit mijn bed: van harte!
En oprecht nog heel veel jaren, samen met Laysa!
Eensch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Coos het volgende:
Dapper van Ineke van Gent, zij gaat als enige van de GL-fractie tegen stemmen!
al kom je elke dag ik ga weer lekker voor je kokenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aan het slijmen in de hoop dat ik weer eens die kippenpootjes kan komen eten!
We zijn nog heel veel mooie dingen van planquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:29 schreef Copycat het volgende:
I know. Daarom! Niet te lang bij stilstaan, maar volop genieten van de tijd en liefde die jullie gegund is. Sprak ze makkelijk vanaf de zijlijn.
Ik word mooshy, tijd om te pitten!
Nite!
Dankjewel Gertje. De morfine werkt helaas nog niet! Dat komt vast zo in orde!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:36 schreef Gert het volgende:
* Zwaait felicitaties naar D_K op zijn morfinewolkje
O je bent nog op de grond. Hopelijk kickt het dadelijk enigszins prettig in. Dat mag sister morphine toch wel voor je ritselen op je verjaardag.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dankjewel Gertje. De morfine werkt helaas nog niet! Dat komt vast zo in orde!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dankjewel voor jullie felicitaties!
quote:
Ik ben NOOIT op mijn standpunt terug gekomen Annie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En dat noemde mij een opportunist.
Maar niét unaniem!
Waar lul jij nou weer over, ik kwam evenmin op m'n voorspelling terug. Alleen jij noemde me een opportunist vanwege het alsnog willen wedden en nu doe jij precies hetzelfde. Nah, nou hoeft het niet meer!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben NOOIT op mijn standpunt terug gekomen Annie.Of moet ik die post nog even opzoeken waar je zegt had ik nu maar met Coos gewed.
![]()
Ik hou wel van een gokkie.
quote:
Ik had moeten weddenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben NOOIT op mijn standpunt terug gekomen Annie.Of moet ik die post nog even opzoeken waar je zegt had ik nu maar met Coos gewed.
![]()
Ik hou wel van een gokkie.
Ja, die.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is dat ook weer? Die gozer die nu naar Parijs is verhuisd? Die vind ik stiekem ook wel grappig. Op een blaaskakerige manier.
Ik denk dat "dat mens" werkelijk heil ziet in een verdere bijdrage van Nederland.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:32 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)steun-aan-missie.htm
Ik snap dat mens Sap dus ook niet.
hufter en klojo zag ik ook al hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:17 schreef Gert het volgende:
Schelden met je parkeerkaartje![]()
[ afbeelding ]
Die drie andere kaartjes waren allemaal gekocht met een tarief van 34 eurocent. Dus ik denk dat iemand van de Telegraaf-redactie even bezig is geweest voor een 'plaatje bij het praatje'.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hufter en klojo zag ik ook al hahaha
nou er staan parkeerautomaten, ik noem bij het sierplein, dat kost je een dubbeltje maar wel kaartje kopen enzo, en heel veel mensen weten niet dat je ook alleen maar nullen kan invoeren bij je kenteken, staan pak weg 10 minuten te vloeken bij zo een automaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die drie andere kaartjes waren allemaal gekocht met een tarief van 34 eurocent. Dus ik denk dat iemand van de Telegraaf-redactie even bezig is geweest voor een 'plaatje bij het praatje'.
Want ze weten hun eigen kenteken niet of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou er staan parkeerautomaten, ik noem bij het sierplein, dat kost je een dubbeltje maar wel kaartje kopen enzo, en heel veel mensen weten niet dat je ook alleen maar nullen kan invoeren bij je kenteken, staan pak weg 10 minuten te vloeken bij zo een automaat.
Mijn kenteken is GGH 337. Van mijn fiets. Van mijn auto wist ik het ook niet uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Gert het volgende:
Want ze weten hun eigen kenteken niet of zo?![]()
Maar in dit geval heeft zo'n teleboy zelf effe wat geprint. Enorm tijdrovend gedoe anders, om aan scheldkaartjes te komen.
ja ik heb geen verstand van parkeerkaartjes, maar was met een vriendin en je moet je kenteken invoeren maar dat is een gedoe, je moet aan een knop draaien en ondertussen naar beneden drukken ging het natuurlijk weer net over die letter heen, dus gewoon een paar nullen is ook goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar in dit geval heeft zo'n teleboy zelf effe wat geprint. Enorm tijdrovend gedoe anders, om aan scheldkaartjes te komen.
zonnetje schijnt ook hier in Amsterdam, maar koud dat het isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:38 schreef Disana het volgende:
Grappige kaartjes maar wel sneu voor die controleurs natuurlijk
De_Kardinaal, gefeliciteerd met je verjaardag.
Het zonnetje schijnt, bij jullie hopelijk ook.
Oh ja, maar dat is wat anders. Ik vind het best lekker als het zo licht is. En ja ik geef het toe, ik zit lekker achter mijn computertje en niet op de fiets in de kouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonnetje schijnt ook hier in Amsterdam, maar koud dat het is
Dat was gisteravond al in het nieuwsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Dat vermiste "Amber alert" ventje uit Spijkenisse is gevonden trouwens!
Zonder hoofd.![]()
Nee hoor, ongedeerd.
Hij was in een trein gestapt.
Dooiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
Dat vermiste "Amber alert" ventje uit Spijkenisse is gevonden trouwens!
Zonder hoofd.![]()
Nee hoor, ongedeerd.
Hij was in een trein gestapt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Coos het volgende:
Nog zo'n dooiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had moeten wedden![]()
[RLS SC #1097] Waar we naar Kunduz gaan
Goede morgen man met oogkleppen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:22 schreef remlof het volgende:
En Duitsland is zo blij met onze steun in Kunduz dat ze er met geen woord over reppen in één van hun meest serieuze kranten: FAZ - Afghanistan.
Gutenmorgen
Dat zullen we nog wel eens zien. Eerst moet Sap nog een motie van wantrouwen van haar eigen partij op het komende congres zien te overlevenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Goede morgen man met oogkleppen.![]()
Waarom oogkleppen? Omdat dat je gisteren in POL schreef dat de leegloop van GL goed voor de PvdA is.![]()
Gelukkig is de kiezer nog niet vergeten dat de PvdA eerder mede soldaten naar Uruzgan heeft gestuurd.![]()
Deze kiezers zullen eerder kiezen voor een partij die geen enkele missie heeft gesteund in het verleden.
Hey Heks toen ik vannacht op bed lag moest ik nog even aan dat filmpje denken.quote:
oh leuk, en is Job er dan ook weer?? doe hem dan de groetjes van Jian en toverheksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bier en tieten zijn leuker
Morgen naar het PvdA-congres in Groningen
hahahaha erg he hoe zoiets door werkt met zo een doc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Hey Heks toen ik vannacht op bed lag moest ik nog even aan dat filmpje denken.
Het zou mooi zijn dat die kwibus iets heel ernstigs zou krijgen en daar binnen een week aan dood zou gaan. Maar.....er is één arts die zijn leven zou kunnen redden. Een zwarte! Wat zou hij doen??![]()
Om die kwibus dan nog even te gallen zou die arts moeten zeggen: ik opereer geen blanken.![]()
![]()
Zo en nu eerst mijn boodschappenrondje voordat het gaat sneeuwen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bier en tieten zijn leuker
Morgen naar het PvdA-congres in Groningen
Oei, ik geloof dat ik een van je kwaliteitsposts over het hoofd gezien had. Excuus.quote:
zet hem maar bij je favorietenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef remlof het volgende:
ze heb een biggie ass.
en dikke tieteee.
ze zegt ze wil met mij na bed op al me liedjeees.
sta aan ju crib, bonnie & clyde.
naar een onbewoond eiland.
terwijl we gewoon in nedi zijn.
ik wil je wiepee.
ze zegt ze wilt met mij naar bed en lekker fikkee.
ik lik je cliiit.
en bal je haaard.
op een onbewoond eiland.
terwijl we gewoon in nedi zijn._!
Ik ben al blij als ik het eerste couplet van de Internationale kan onthoudenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
Rem wil je nou morgen een goeie beurt maken op dat congres, ga deze maar ff uit je hoofd oefenenalleen de datum die er gerapt wordt even veranderen
![]()
Kamasutra was toch vorige week?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:55 schreef Toverheks het volgende:
Rem wil je nou morgen een goeie beurt maken op dat congres, ga deze maar ff uit je hoofd oefenenalleen de datum die er gerapt wordt even veranderen
![]()
doe deze dan maar ffquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik het eerste couplet van de Internationale kan onthouden
dat weet ik niet, maar weet wel die griet met die enorme lelijke tieten zou haar opwachting makenquote:
was die griet er Remlof, echt zag haar op filmpje op tv, denk nee dat is gewoon niet gezond meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, vond ik een beetje tegenvallen.
En cup HH is echt te veel van het goede
Als die voorover valt komt ze nooit meer overeindquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was die griet er Remlof, echt zag haar op filmpje op tv, denk nee dat is gewoon niet gezond meer.
hahahha ja die tieten zijn gewoon topzwaar lijkt mij, en ze was nog lelijk bovendien ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die voorover valt komt ze nooit meer overeind
O wacht, je bedoelt die meid die haar borstjes op tafel had liggen! Volgens mij kon ze met die dingen echt niet normaal meer lopen etc., die waren echt topzwaar!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was die griet er Remlof, echt zag haar op filmpje op tv, denk nee dat is gewoon niet gezond meer.
en dat is ergquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef Laysa het volgende:
We moeten vandaag 4 bosche bollen en 2 appelpunten eten
zit te kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:57 schreef remlof het volgende:
Het escaleert met het uur in Egypte nu: Demonstraties in Egypte 4 - Climax
natuurlijk wel, gewoon over de dag verdelen, niet koken en vanavond nog lekker bij je bakje koffiequote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat we het op krijgen....en zondag weer taart
Thnx!quote:
Heftige beelden op Al Jazeeraquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:49 schreef hondjes het volgende:
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1341188/pg22
Hier de laatste informatie Egypte te volgen.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heftige beelden op Al Jazeera
speciaal voor Remmy onder een spoilert en met waarchuwing.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heftige beelden op Al Jazeera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus voor een stijve vinger ben ik NIET verantwoordelijk en voor ander ledenmaten al
helemaal niet !![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
speciaal voor Remmy onder een spoilert en met waarchuwing.
BEST WEL GROOT EN SCHOKKEND PLAATJE !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahahaa echt niet normaal meer toch en ze zit er ook nog bij te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
BEST WEL GROOT EN SCHOKKEND PLAATJE !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel mensen zouden haar moeten helpen om het bovenstukje aan te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, ik geloof dat ik een van je kwaliteitsposts over het hoofd gezien had. Excuus.
Heftig daar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef hondjes het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
voor live streams.
Na vijf jaar weet ik dat inderdaad nog niet. Net zoals ik data en namen nauwelijks tot niet kan onthouden. Ook mijn postcode zit er na drie jaar nog niet in. Andere dingen weet ik daarentegen wel weer redelijk goed te onthouden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:35 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
BEST WEL GROOT EN SCHOKKEND PLAATJE !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zeik jij geen dagenlang over een plaatje (en de gevolgen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die overleeft ze gewoon. Al begrijp ik haar halsstarrigheid om maar vooral tot een "Ja, ik steun" te komen ook niet goed. In mijn simpelheid denk ik dan "Wat voor handjeklap heeft er plaatsgevonden tussen GL en de VVD?"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien. Eerst moet Sap nog een motie van wantrouwen van haar eigen partij op het komende congres zien te overleven
[..]
BEST WEL GROOT EN SCHOKKEND PLAATJE !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bestaat toch niet zulke prammen???? Daar kun je toch niet mee leven? Heb je een boodschappenkarretje of twee van een supermarkt voor nodig om ze te vervoeren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks heeft natuurbeheer opeens 100 miljoen extra budgetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
In mijn simpelheid denk ik dan "Wat voor handjeklap heeft er plaatsgevonden tussen GL en de VVD?"
Hij blijft ook zo bescheidenquote:Rutte vindt een felicitatie met het doorgaan van de politiemissie een felicitatie niet op zijn plaats: 'Gevoelens van trots, winst en verlies, ik vind het ongepast om dergelijk commentaar te geven als het gaat om zo iets ernstigs als het uitzenden van trainers naar Afghanistan. Het is nog steeds een moeilijk land met risico's, dan past het niet dit soort observaties te geven.'
Op POL las ik dat GL in het partijprogramma had staan dat ze voor het opleiden van politie-agenten (ook door Nederlanders) in Afghanistan waren. Nu heb ik dat partijprogramma niet gelezen, maar als ze daar inderdaad voor waren, waar zit dan het zeer?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En die overleeft ze gewoon. Al begrijp ik haar halsstarrigheid om maar vooral tot een "Ja, ik steun" te komen ook niet goed. In mijn simpelheid denk ik dan "Wat voor handjeklap heeft er plaatsgevonden tussen GL en de VVD?"
Wie weetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Straks heeft natuurbeheer opeens 100 miljoen extra budget.
Waarom zou je boodschappen doen met zulke prammen? Je hebt de vriezer in één klap vol.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat bestaat toch niet zulke prammen???? Daar kun je toch niet mee leven? Heb je een boodschappenkarretje of twee van een supermarkt voor nodig om ze te vervoeren!
ja en in Alexandrie gaat het ook flink tekeer als ik het goed begrijpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:25 schreef hondjes het volgende:
Militairen zijn nu ook op straat.
Het schijnt dat ze de kant van de bevolking kiezen.
Mwoah, begravenis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef Copycat het volgende:
Goede werkweek gehad? Lekker genieten van het weekend!
Oeps. Excuus en gecondoleerd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Mwoah, begravenis.
Maar wel een puicke week, zo vond ook de Werkgevernazi, want ik mag gewoon terug blijven komen.
Dat eerste is niet zo fijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, begravenis.
Maar wel een puicke week, zo vond ook de Werkgevernazi, want ik mag gewoon terug blijven komen.
De vraag is wat er voor terugkomt als zoiets slaagt. De vraag is ook of dit "festijn" door de meerderheid van de bevolking gedragen wordt.quote:
De Conservatief Islamitische bewegingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De vraag is wat er voor terugkomt als zoiets slaagt. De vraag is ook of dit "festijn" door de meerderheid van de bevolking gedragen wordt.
Gecondoleerd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, begravenis.
ja en aan het bidden, en verslaggever zei museum loopt gevaar en geen politie of brandweer in de beurtquote:
Of over een note.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelukkig zeik jij geen dagenlang over een plaatje (en de gevolgen)
Vind je? Wat had je dan verwacht?quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat men netjes binnen zou blijven.
Straks wordt het weer even rustig, bij het avondgebed. Fijn dat ze daar van die pauzes hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat men netjes binnen zou blijven.
Hij kan ze zonder leger in ieder geval niet door de woestijn heen laten trappen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kans was ongeveer net zo groot als dat Mubarak zou zeggen: "OK jullie hebben ook wel gelijk, ik moet na 30 jaar dictatuur maar eens met pensioen, inshallah."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |