http://www.domeinenrz.nl/(...)3895.php#niet_gegundquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef Copycat het volgende:
De lychees van de Lidl vallen wel ietwat tegen.
En waarom worden smmige kavels 'niet gegund'?
Heb ik geen last van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Copycat het volgende:
Waarom kun je je posts in een gesloten topic niet meer aanpassen?
Sommige dus.
Structuur gaat keihard naar de klote inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Copycat het volgende:
Vlees koop ik niet bij Lidl. Is in te grote hoeveelheden en ik vind ingevroren en weer ontdooid vlees vies.
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://www.domeinenrz.nl/(...)3895.php#niet_gegund
daarom des te leuker....quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.
Jij kleine rebel, jij!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Dementor het volgende:
Ik denk zo he, ik open een nieuw topic ook al ben ik niet de laatste.
Ben ik gewoon een fractie later met openen.
Of de waarde is veel meer dan het laagst uitgebrachte bod.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meestal betekent dat gewoon dat ze tijdens de verkoopdag geen koper konden vinden (ik heb jaren bij een veilingbedrijf gewerkt), of dat bepaalde formulieren nog binnen moeten komen wegens onderzoek ofzo. Maar het klinkt wel lekker luguber.
ik weet niet beter dat je alleen een nieuw topic opent als je de laatste bent en zo niet gewoon netjes wachten dat de laatste het gaat doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Dementor het volgende:
Ik denk zo he, ik open een nieuw topic ook al ben ik niet de laatste.
Ben ik gewoon een fractie later met openen.
Bijna net zo cool als een Hummer ja.quote:
Ik had geen zin om te wachten en ik laatst opende jij hem omdat ik van werkplek moest wisselen dankzij die conjo internetverbinding.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet niet beter dat je alleen een nieuw topic opent als je de laatste bent en zo niet gewoon netjes wachten dat de laatste het gaat doen.
Dat lijkt me nu wel weer wat voor Ian.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
zomg, ik zie mezelf al helemaal in zoiets het parkeerterrein van de Spar platwalsen.
[ afbeelding ]
ja dat was ff anders dementor, ik zat netjes te wachten, hield de klok in de gaten en na 7 min. was er nog geen nieuwe daarom had ik hem voor je geopend, toch wel lief van mij hequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had geen zin om te wachten en ik laatst opende jij hem omdat ik van werkplek moest wisselen dankzij die conjo internetverbinding.
Terecht, dat iemand eens iets liefs doet voor mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat was ff anders dementor, ik zat netjes te wachten, hield de klok in de gaten en na 7 min. was er nog geen nieuwe daarom had ik hem voor je geopend, toch wel lief van mij he
ja was een halve ovale met aan de ene kant schroeven kon de muur in met 1 poot aan het einde zeg maar, jaren plezier van gehad :Laysa heeft er ook nog aan gezetenquote:
Tell me about itquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Dementor het volgende:
Toch vind ik het een ramp om geld in te moeten steken hoor.
Je bent zo 2k of meer kwijt voor een beetje auto, ik zou dat geld echt 10x beter in iets anders kunnen steken.
Snap ook wel dat het een enabler is om te kunnen werken maar het blijft veel geld.
waarom zou iemand niet iets liefs voor jou doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Terecht, dat iemand eens iets liefs doet voor mij.
Ja....dat weet ik nog wel....quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was een halve ovale met aan de ene kant schroeven kon de muur in met 1 poot aan het einde zeg maar, jaren plezier van gehad :Laysa heeft er ook nog aan gezeten
Ik zag vandaag een mooi tafeltje staan van ongeveer 2 meter bij 1 meter. Kostte maar een habbekrats van 7k.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Toverheks het volgende:
oh is echt waar en ik weet buuf leest alles mee, kreeg van haar een tafel voor in de keuken, heeft jaren ook bij haar toen gestaan maar zij nam nieuwe tafel, en die tafel was eerst van cor van hout geweest, dus wij hebben jaren aan de keukentafel gezeten waar ook c van H aan gezeten had.
Het is een prima toestel, robuust en degelijk en hij belt prima. Ben er wel tevreden mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die telefoons zijn nasty man, dat is voor de vorige generatie die niet van het toetsenbord af wil.
Nu mag ik gaan lopen pielen op mijn telefoon om mails te beantwoorden.
Ik heb mijn eigen telefoon toen direct gekocht, eigenlijk voordat het ding wereldwijd populair werd.
Apple was toen ook nog redelijk te doen qua prijs maar tegenwoordig leg je zo tussen 500 a 700 euro neer voor een los toestel.
De planning is eind juni, dan loopt de huur af voor het huidige pand. Maar ze lopen achter op planning van de bouw (klaar: eind juni!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef Copycat het volgende:
Wanneer verhuist je werk ook alweer, Mera?
Ik weet van niets.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was voor Pietje. Static denk ik .. Was een dood paard
Ach man het is toch een ruk ding, alleen al om te zien laat staan om mee te werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is een prima toestel, robuust en degelijk en hij belt prima. Ben er wel tevreden mee.
waarom heb je hem dan niet gekocht,quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een mooi tafeltje staan van ongeveer 2 meter bij 1 meter. Kostte maar een habbekrats van 7k.
Is het mogelijk om aan een book of hours (getijdenboek) te komen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een mooi tafeltje staan van ongeveer 2 meter bij 1 meter. Kostte maar een habbekrats van 7k.
Iets te licht voor ons interieur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom heb je hem dan niet gekocht,
Ben jij nu serieus oude sc's aan het doorlezen?quote:
Die koop je voor een appel en een ei bij de Slegte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is het mogelijk om aan een book of hours (getijdenboek) te komen?
Al dan niet een herdruk waarbij het goud nog steeds op het papier zit?
Lijkt me sterk dat zoiets tegenwoordig niet veel goedkoper kan..
Serieus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die koop je voor een appel en een ei bij de Slegte.
Een manuscript bedoel je? Die vind je niet zo maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Serieus?
http://www.google.nl/imag(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Dit dus he?
Het is wat laat nu maar ik voeg 'm even toe bij 'to look at'quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Voor veilingen van één en ander is deze site ook de moeite waard: http://bva-auctions.com/home/index
Hehe, dat dacht ik al.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een manuscript bedoel je? Die vind je niet zo maar.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Serieus?
http://www.google.nl/imag(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Dit dus he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |