quote:
als ik iets over kamers moet zeggen moet zeggen als je je niet gedraagt zeg je het maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eensch met TT
zonder haar kan ik me niet gedragen
en Ja ik betaal je goed als ik je huisje mag huren
Oke is goed, jij mag al haar taken overnemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
als ik iets over kamers moet zeggen moet zeggen als je je niet gedraagt zeg je het maar
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke is goed, jij mag al haar taken overnemen
Lukt 'm toch nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke is goed, jij mag al haar taken overnemen
Je hoeft ook niet lief te doen, je hoeft alleen maar pm's van mij te lezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kan niet zo lief doen als Lutte
Ooooohw... stuur maar doorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet lief te doen, je hoeft alleen maar pm's van mij te lezen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet lief te doen, je hoeft alleen maar pm's van mij te lezen
Ik stuur een pm en dan zie je wel of je meer wiltquote:
Ik mis de hartjes thoughquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
HOI STUART, IK SCHREEUW NU EVEN ZODAT JE NIET DENKT DAT IK JE NEGEER OFZO, NU KUN JE HET DUIDELIJK LEZEN, OKE?
[..]
Ik stuur een pm en dan zie je wel of je meer wilt
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur een pm en dan zie je wel of je meer wilt
Duidelijk!quote:
dat moeten we niet hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Zeroku het volgende:
Autosave in de DPS.
Ik kreeg bijna een hartverzakking.
Gelukkig kwam alles goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat moeten we niet hebben
Oooh, daar kan ik natuurlijk ook in spammenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Deze post ga ik in mn fobo zetten
Dat kanquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, daar kan ik natuurlijk ook in spammen
ik heb op mn mobiel dezelfde lay out als op mijn computer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
!
De mobiele layout is/wordt weer helemaal veranderd
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs > overig > Gebruik op mobielquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb op mn mobiel dezelfde lay out als op mijn computer?
bedankt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs > overig > Gebruik op mobiel
vinkje uitzetten
okquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
En niet op alles hoeft gereageerd te worden he
Waaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
!
De mobiele layout is/wordt weer helemaal veranderd
Ik vind het er nu al mooi uitzien hoorquote:
Waren dingen die niet werkte, nu laadt alles 2 keer zo snel, spoilers werken etc.quote:
die nieuwe laty out is veel mooier dan die ik op mn pc hebquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waren dingen die niet werkte, nu laadt alles 2 keer zo snel, spoilers werken etc..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die nieuwe laty out is veel mooier dan die ik op mn pc heb
Ik heb het vandaag nog gebruikt maar spoilers lukte niet inderdaad of was dat gisterenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waren dingen die niet werkte, nu laadt alles 2 keer zo snel, spoilers werken etc..
Ik denk gisteren. 2.2 is vandaag live gegaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag nog gebruikt maar spoilers lukte niet inderdaad of was dat gisteren![]()
Nicequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk gisteren. 2.2 is vandaag live gegaan.
Ja, heeft toch een waarde van iets van 25,000 euroquote:
Pics.quote:
Oh? Wanneerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die kun je nog genoeg krijgen
Okidokiquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
februari. Ja gezellig he stu
Hoezo, dan geef je ze tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als het niet okidoki was had je pech
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik spreek jou wel via sms ofzo
Dat haal ik nog niet eens in een jaarquote:
Wel man, vuile spammertquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat haal ik nog niet eens in een jaar.
Hahaha, jij staat 3e met ver over de 8kquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb er maar 1 woord voor... Damn
jawel maar 11k klinkt zoveel vergeleken bij 8kquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, jij staat 3e met ver over de 8k
Ja, jij hebt dan ook 8,5kquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel maar 11k klinkt zoveel vergeleken bij 8k
Hoor hem, jij had vorige maand MEER dan 11k postsquote:
quote:
Ik snap er ook al geen reet vanquote:
Ja, maar deze maand is nog niet afgelopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoor hem, jij had vorige maand MEER dan 11k posts
Touchéquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar deze maand is nog niet afgelopen
TRON: Legacy.quote:
Geen zin. Dit is de weblog niet.quote:
quote:
Hallo o.us.quote:
Ik probeer te multitasken en dacht dat mn caps nog aanstond.;(quote:
Nee.quote:
Dat pick je toch zeker notquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik word lastiggevallen door een fokker.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
Die nieuwe... die 3D film van Disney he
Ik probeer het.quote:
Wie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik probeer het.Hij blijft maar vervelend doen.
Ohw, het is een remakequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef o.us het volgende:
[..]. Maar de originele film komt uit 1982, evenals het spel. Maar dit is echt een supergave sequel
.
Was de tijd zeker waard.
Ja.quote:
Iets met navels.quote:
Hoe valt hij/zij je lastig danquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik probeer het.Hij blijft maar vervelend doen.
Hij blijft zeuren om navelfoto's.quote:
Album staat ook op Spotifyquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:44 schreef o.us het volgende:
Daft Punk's tracks op TRON: Legacy is wel.
Sowieso Daft Punk.
Maar via PM of DM of je Fobo ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij blijft zeuren om navelfoto's.
Nicequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Had 'm dezelfde avond van de film nog gekuikt.
PM. maar ook op andere plekken erover beginnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar via PM of DM of je Fobo ofzo
ik sms morgen Remlove wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice.
En DW, geef het dan aan bij mensen die er iets aan kunnen doen...
Knokploegquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef o.us het volgende:
DW, ik ben bereid mijn neven op te bellen of de FOK!knokploeg weer in orde te stellen.
Irritant zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PM. maar ook op andere plekken erover beginnen
[..]
ik sms morgen Remlove wel.
Ik ben als enige overgebleven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Knokploeg
Waar is de originele knokploeg eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar je hebt vast een mooie navel dw
Nogal. Ik ga nooit meer foto's van mezelf posten.quote:
Ik geloof je niet. Wie zaten er allemaal in?quote:
Heb ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar je hebt vast een mooie navel dw
Doe ik ook nooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nogal. Ik ga nooit meer foto's van mezelf posten.
ik soms.quote:
quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet het niet, durf er geen pics van te posten...
Aaaaaahw.quote:
Gereaguurd.quote:
idd. en nu een geile combo maken.quote:
Moet je het ook gewoon niet doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf gewoon niet zo goed om daar pics te posten
Dan moet je het niet doen. Maar ik ben nu eenmaal een exhibitionistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik durf gewoon niet zo goed om daar pics te posten
We zijn nog onderweg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
idd. en nu een geile combo maken.
Wij zijn goed.quote:
Anders gewoon onder een kloon doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ach ik doe het gewoon, alleen niet van mijn navel:{w
Nja, je zat al goedquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef DevilsWhore het volgende:
o.us, ik vind je nu al een toffe marokkaan.
of was je nou een turk?
kan ook maar ik heb er opzich niet zoveel moeite meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders gewoon onder een kloon doen
Ik hod ze nooit uit elkaar.quote:
Je bent mod, voorbeeldfunctie enzeau. Voor je het weet krijg je een topic.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan ook maar ik heb er opzich niet zoveel moeite mee
Je moet het zelf weten hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan ook maar ik heb er opzich niet zoveel moeite mee
Waarom heb ik nog geen foto's van jou dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Je bent mod, voorbeeldfunctie enzeau.
Zie twee topics terug als je er een wilt hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom heb ik nog geen foto's van jou dan?
Naakt he. Welk topic. Dit topic?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Zie twee topics terug als je er een wilt hebben.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ach ik doe het gewoon, alleen niet van mijn navel:{w
PROESTquote:Op 28-01-2011 00:16 schreef een niet nader te noemen kutuser
Dalijk ff masturberen op je sexy buikje.![]()
KROEWBESJ.quote:
Boh,quote:
Gelukkig maarquote:
quote:
Slaap lekker CCquote:
Lekker slapen.quote:
Vind je het gek, die gast heeft het IQ van een pannenlap.quote:
> Blijf van mijn vriendin af.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je het gek, die gast heeft het IQ van een pannenlap.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:35 schreef o.us het volgende:
[..]
> Blijf van mijn vriendin af.
< FOK! is FOK! anders wegwezen!!!
>
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef Zeroku het volgende:
http://www.twitlonger.com/show/8e8bt7
Nieuwe lyrics van Gaga.
quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef o.us het volgende:
Gaga. Ben serieus benieuwd naar haar nieuwe album.
Uhuhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:47 schreef o.us het volgende:
Gaga. Ben serieus benieuwd naar haar nieuwe album.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Slaaptijd, morgen weer werken.
Ga je mee, vriendje?
dank je!quote:
quote:
quote:
wederhelft!quote:
Ik ben altijd zo vroegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wederhelft!![]()
![]()
![]()
jij bent er vroeg bij in je weekend!
O ja, dat is waar ook. Weer lekker nat wordenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo vroegIk ga zo zwemmen!
uh huh!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook. Weer lekker nat worden
feMaleDuck en MiniDuck zijn gister ook weer wezen zwemmenquote:
Ahhhh!!! leuk joh!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
feMaleDuck en MiniDuck zijn gister ook weer wezen zwemmendie kleine is er helemaal fan van!
Nee hoor, die gaan vaker, ze hebben hier op donderdag altijd een zwemuurtje voor de kleintjesquote:
Koud is het zeker! Tja en dat je moe bent... dan moet je maar niet zuipen op donderdagavondquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:02 schreef NBT het volgende:
Pfffff.... het is koudd...... ik ben moe.....
Het was niet eens laat, ik sliep om 10 uur!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaan vaker, ze hebben hier op donderdag altijd een zwemuurtje voor de kleintjes
[..]
Koud is het zeker! Tja en dat je moe bent... dan moet je maar niet zuipen op donderdagavond
Owh... naja, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Het was niet eens laat, ik sliep om 10 uur!
En heel vroeg weer op?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Owh... naja, dan heb ik niks gezegd
ik lag pas tegen 11-en...
Jep was rond 6-en weer wakker... maar gisteravond saampjes weggeweestquote:
Ahhh leuk! Wat hebben jullie gedaan!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep was rond 6-en weer wakker... maar gisteravond saampjes weggeweestdus lag vroeger dan als ik moet trainen op donderdag, dus voel me wel fit voor de vrijdag
we volgen samen een cursus, is wel heel leuk en je leert elkaar echt beter kennenquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
we volgen samen een cursus, is wel heel leuk en je leert elkaar echt beter kennen
ja, is het zeker, ik was er eerst niet echt een voorstander van, maar werken aan je relatie is leuk!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, is het zeker, ik was er eerst niet echt een voorstander van, maar werken aan je relatie is leuk!
Ja, wij tweeën wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:16 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Daar worden we allemaal beter van toch!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, wij tweeën wel in ieder geval
Ik denk tot half 5... uiterlijk, want moet om 5 uur een kennis ophalen, omdat hij komt eten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:19 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
tot hoe laat mag jij werken vandaag? vroeg klaar?
Ahhh gezellig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk tot half 5... uiterlijk, want moet om 5 uur een kennis ophalen, omdat hij komt eten.
1tje maar, miniDuck noemt hem opa teus, oude man die tobt met zn gezondheid en redelijk eenzaam is...quote:
is goed, doe maar het is goed koud buiten! Veel plezier in het zwembad!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
Ik ga er denk ik weer vandoor.... me spullen pakken en me kei warm aankleden!
Thnx mop! misschien tot vanmiddag!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is goed, doe maar het is goed koud buiten! Veel plezier in het zwembad!
quote:
t-mansquote:
ja, ik ben niet schyzofreen, dus praat niet tegen mezelfquote:
ja, ik was van pure ellende maar weer aan het werk gegaan...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:02 schreef tdrone het volgende:
zal ik dan maar weer wat zeggen zodat je kan reageren?
nice! Wat gaan jullie doen? romantisch uit eten?quote:
nee we gaan gewoon een pilsje drinkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nice! Wat gaan jullie doen? romantisch uit eten?
ja ik las gisteren in de PM ook iets over een datequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hihi ik las iets over een date?
Yeahquote:
Ja goed ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik stuur je vanavond wel even een sms
hebben julllie daar het huisje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja goed idee![]()
Ik verwacht vandaag rond 5 uur in Klimmen te zijn
ja maar dat is minder spannend als dat engine en jij gaan datenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee we gaan gewoon een pilsje drinken
[..]
ja ik las gisteren in de PM ook iets over een date
Ja inderdaadquote:
Daten is spannendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dat is minder spannend als dat engine en jij gaan daten
eNGine is spannendquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
[..]
Daten is spannend
jij kan het weten want jij gaat met tdrone datenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
[..]
Daten is spannend
daten...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij kan het weten want jij gaat met tdrone daten
Je bent jaloers héquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij kan het weten want jij gaat met tdrone daten
Van mij mag je best mee hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daten...dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb...
Ik droom al jaren van een date met motormuis.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik droom al maanden van een date met tdrone
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik droom al maanden van een date met tdrone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
DWquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik droom al jaren van een date met motormuis.
Hoi iedereen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha gekkerd toch, ik moest je perse quoten om de spoiler te lezen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Motormuisjequote:
jah dat is morgen pasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga weer even aan het werk, tot zo en anders succes met je date tdrone
oke ik wil details in mijn pm, nee op stagequote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
jah dat is morgen pas
werkze (ben je weer op school?)
Ook zo lekker vakantie nou?quote:
Vakantie? Wat is dat?quote:
Dat je zo heule dagen op bed mag liggenquote:
Ik werk he.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat je zo heule dagen op bed mag liggenEn dingen doen die je leuk vind
Nu ook?quote:
heb jij vakantie danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nu ook?
En je hebt toch ook wel ooit vrij?
Heb nu drie weken vrij voordat ik naar Oostenrijk ga. Heb nu de 1e week gehad dus nog 2 te gaanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb jij vakantie dan
(of is dat omdat je klaar bent met stage? )
Nou vertel haha...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Jullieh ebben trouwens heel wat gemist vannacht.
Ik pak over 20 minuten de bus jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nu ook?
En je hebt toch ook wel ooit vrij?
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dw mag ik foto van je buik met navel?
Flauwquote:
Ben ik eindelijk van dat geslijm van FokR af, begint CC zeker.quote:
FokR is een kloon van Ccquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk van dat geslijm van FokR af, begint CC zeker.
quote:
CC heeft een lul van 5 cm in stijve toestand?quote:
quote:
Jaquote:
Geilquote:
een boek of een kamer, wat wil je nou?quote:
tdrone houdt van pikkies van 5 cm stijf?quote:
liever een kamer maar als je nog goede suggesties heb voor een boek sta ik daar ook voor openquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een boek of een kamer, wat wil je nou?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
tdrone houdt van pikkies van 5 cm stijf?
Harry P schijnt leuk te zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
liever een kamer maar als je nog goede suggesties heb voor een boek sta ik daar ook voor open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |