abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92019354
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Los van Anna's afwezigheid vind ik niet dat haar kan betrappen op concrete punten. Kim had bijvoorbeeld wel domme/rare acties. Bij Anna kan ik dan alleen die actie bij de hindernisbaan actie opdoemen.
Dat heb ik net zo. Ze blijft inderdaad erg op de vlakte, maar ik zie werkelijk niets wat in haar richting wijst als mol. Alleen dus die rare situatie dat haar zender niet leek te werken bij die hindernisbaan. Maar gek genoeg, is daar nooit op voortgeborduurd in de uitzendingen. Geen vragen van medekandidaten daarover, geen enkele discussie... helemaal niets.
pi_92021750
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
(...) En Pepijn en Jan geven helemaal geen aanleiding tot verdenking omdat ze zich goed inzetten voor het spel...
(...)
Wat betreft Jan ben ik het met je eens, maar Pepijn helemaal niet. De enige reden dat hij misschien niet de mol is is dat hij soms iets te opzichtig molt. ;)
pi_92023816
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:51 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat heb ik net zo. Ze blijft inderdaad erg op de vlakte, maar ik zie werkelijk niets wat in haar richting wijst als mol. Alleen dus die rare situatie dat haar zender niet leek te werken bij die hindernisbaan. Maar gek genoeg, is daar nooit op voortgeborduurd in de uitzendingen. Geen vragen van medekandidaten daarover, geen enkele discussie... helemaal niets.
Dit heb ik vorige week ook aangekaart. Zo vreemd vind ik dat! Is nooit meer iets over gezegd door de kandidaten. (voor zover wij weten dan)
Het is ook zo vreemd gemonteerd. je ziet haar een beetje wazig in slowmotion rondrennen, ze kijkt heel verdacht en sneaky de camera in, ook nog... waarom zou dat zo gedaan zijn? Ze heeft er zelf ook niks over gezegd, van 'mn zender deed het niet, blabla'.
Erg vreemd.
Koel en donker bewaren
pi_92024122
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dit heb ik vorige week ook aangekaart. Zo vreemd vind ik dat! Is nooit meer iets over gezegd door de kandidaten. (voor zover wij weten dan)
Het is ook zo vreemd gemonteerd. je ziet haar een beetje wazig in slowmotion rondrennen, ze kijkt heel verdacht en sneaky de camera in, ook nog... waarom zou dat zo gedaan zijn? Ze heeft er zelf ook niks over gezegd, van 'mn zender deed het niet, blabla'.
Erg vreemd.
Klopt, vooral dat er daarna echt geen letter over gesproken is, niet door haarzelf, niet door haar medespelers, zelfs niet in de biechts... erg raar.
pi_92024578
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:09 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Erg vreemd.
Waarschijnlijk wilden de producers op dat moment Anna wat extra verdacht maken, omdat dat blijkbaar beter was voor de show. Een paar vaag gemonteerde beelden erin, een beetje gespeculeer van de kandidaten en dat doet de truc. Dan is aan de spelers gewoon uitgelegd wat er was gebeurd, maar dat wordt er uit geknipt. Dat zou immers afbreuk doen aan de verdachtmaking van Anna.
pi_92024703
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:25 schreef n0ir het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wilden de producers op dat moment Anna wat extra verdacht maken, omdat dat blijkbaar beter was voor de show. Een paar vaag gemonteerde beelden erin, een beetje gespeculeer van de kandidaten en dat doet de truc. Dan is aan de spelers gewoon uitgelegd wat er was gebeurd, maar dat wordt er uit geknipt. Dat zou immers afbreuk doen aan de verdachtmaking van Anna.
Er was juist geen gespeculeer van de kandidaten. Dat zou je verwachten na iets dergelijks, maar dat bleef juist uit.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 01:32:29 #207
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92024855
Aangezien de groep over de kleinste dingen valt (wat begrijpelijk is) is het raar dat ze niet over zoiets hebben gesproken. Of tenminste in de biecht.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92025080
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:32 schreef Bellatrix het volgende:
Aangezien de groep over de kleinste dingen valt (wat begrijpelijk is) is het raar dat ze niet over zoiets hebben gesproken. Of tenminste in de biecht.
Dat dus.
pi_92025108
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:25 schreef n0ir het volgende:

[..]

Maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt bij Wie is de Mol, en ik kijk al heel wat seizoenen. Als er iets raars gebeurd wordt daar áltijd iets over gezegd. Nu gewoon niks.
Ook zo'n suggestieve montage heb ik nooit eerder gezien.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 29 januari 2011 @ 01:59:19 #210
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_92025879
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:28 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Er was juist geen gespeculeer van de kandidaten. Dat zou je verwachten na iets dergelijks, maar dat bleef juist uit.
Volgens mij sprak Art er heel eventjes over tijdens de slow-motions van Anna
吴 曼 迪
  zaterdag 29 januari 2011 @ 02:03:08 #211
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92026021
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:59 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens mij sprak Art er heel eventjes over tijdens de slow-motions van Anna
Net teruggekeken, dit klopt inderdaad. Art loopt er in de biecht over te klagen en je ziet een shot dat Pepijn, Jan en Art het er alle drie over hebben.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92026132
Dat vind ik dan weer een beetje overeen komen met de actie die Kim aan het begin had, waar ze foto's bij voorwerpen moesten plaatsen. Verdacht, maar er werd niet lang bij stil gestaan.

Maargoed, ik weet niet of vergelijken met eerdere seizoenen zo'n goed idee is want zo kun je over iedereen wel een vergelijking maken met een eerdere mol.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 02:08:00 #213
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92026204
Soundos - Milouska is ook een heldere inderdaad. Of Karin - Inge. Inge die wel een beetje de domme kut liep uit te hangen maar ondertussen ook een paar keer geld binnen tikte. "Het zou er toch wel weer een keer uit gaan". Kutmol. :r

Mensen ik hoop dat Karin er snel uitgaat zodat we die ellende niet nog eens krijgen. :P
  zaterdag 29 januari 2011 @ 02:40:56 #214
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92027186
Patrick zou ook een faal mol zijn. ;(
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92027423
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:03 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Net teruggekeken, dit klopt inderdaad. Art loopt er in de biecht over te klagen en je ziet een shot dat Pepijn, Jan en Art het er alle drie over hebben.
Maar dat van Art, Jan en Pepijn, was enkel op het moment dat het ook werkelijk gebeurde. Het is juist raar, dat er naderhand niet meer over is gesproken, misschien die ene enkele opmerking van Art in de biecht, maar verder door helemaal niemand.
pi_92027432
quote:

[..]

Dat was er niet, omdat aan hun werd uitgelegd waarom Anna wat rare momenten had. Omdat ze wat verdachter moest worden in de montage. Natuurlijk gooien ze zo'n gesprek niet in de aflevering, en ook geen gepraat van de kandidaten daarover.
pi_92027466
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:50 schreef n0ir het volgende:

[..]

Dat was er niet, omdat aan hun werd uitgelegd waarom Anna wat rare momenten had. Omdat ze wat verdachter moest worden in de montage. Natuurlijk gooien ze zo'n gesprek niet in de aflevering, en ook geen gepraat van de kandidaten daarover.
Nee hoor, geloof ik niets van. De eindredactie gaat niet al het scenario met alle kandidaten doorspreken. Dan zou er helemaal geen spel meer zijn.
pi_92027494
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:51 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Nee hoor, geloof ik niets van. De eindredactie gaat niet al het scenario met alle kandidaten doorspreken. Dan zou er helemaal geen spel meer zijn.
Misschien is aan de kandidaten verteld dat het een technische fout was. :P Zendertje niet goed ofzo.
pi_92027575
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:52 schreef n0ir het volgende:

[..]

Misschien is aan de kandidaten verteld dat het een technische fout was. :P Zendertje niet goed ofzo.
Ja, een dergelijke smoes zou het nog goed doen in de seizoenen zonder tv persoonlijkheden :D Maar dat is al jaren niet meer het geval. Alle kandidaten kennen het reilen en zeilen binnen het tv wereldje, en zijn ook bekend met alle technieken.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 02:55:25 #220
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92027582
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 02:50 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de redactie zegt, 'sorry jongens, dit is verkloot, maar we willen Anna verdacht maken voor de kijkers'. Die lui zijn zelf ook de mol aan het zoeken he. :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 januari 2011 @ 07:57:25 #221
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_92030022
quote:
Dat was er vast wel. We hebben het alleen niet gezien ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_92030452
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 07:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat was er vast wel. We hebben het alleen niet gezien ;)
Wilde net zeggen, reken maar dat mensen het gezien en besproken hebben. Maar er is naar mijn mening verder ook nog geen goede reden om Anna te verdenken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:03:29 #223
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92030844
Zo ben ook eindelijk weer bij. Is toch altijd erg veel bijlezen na zo'n aflevering met al die realtime posts tijdens de aflevering. Maargoed, ik vond het maar een matige aflevering deze keer. Die opdracht in de kerk, daar heb je dus helemaal niets aan als kijker. Bij de busopdracht wil de mol winnen en doet dus zijn/haar best, maar iedereen wil winnen dus hoeft de mol niets afwijkends te doen. Alleen de koorddansopdracht kon je iets uit opmaken. En daar werd Patrick zo verdacht gemaakt dat ik begin te twijfelen of hij het wel is. Misschien dat ik toch eens beter moet gaan kijken naar Pepijn en Jan...

Pepijn zijn molacties komen overigens wel elke aflevering in beeld. Het wiebelen op de touwen, het fout toevoegen van "mosselen" aan zijn antwoord bij levend stilleven, het duidelijk liegen over de mandjes in aflevering 1 en nog wat meer. Eigenlijk te opvallend dus.

En Jan zit als je de montage moet geloven al een paar uitzendingen vol op Art. Als Art (of Jan zelf) niet de mol is, is het wel opvallend dat hij er zo lang in kan blijven dan.
pi_92031222
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 10:03 schreef Lemming22 het volgende:
En Jan zit als je de montage moet geloven al een paar uitzendingen vol op Art. Als Art (of Jan zelf) niet de mol is, is het wel opvallend dat hij er zo lang in kan blijven dan.
Ik heb het nog even gecheckt. In de 2e aflevering wordt inderdaad net gedaan alsof Jan op Art zit, maar dat kan ook komen doordat de biecht is gemonteerd net nadat Art uit zichzelf gaat rennen. Maar als je nu kijkt naar de laatste aflevering... Op minuut 44.30 op uitzending gemist zegt Jan duidelijk dat hij in het begin dacht dat Karin de mol was! Dus niet (alleen) Art!

Dus ik denk dat ik dit soort uitspraken van kandidaten maar links laat liggen, je weet toch niet hoe het gemonteerd is en of de kandidaat de waarheid spreekt..
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:52:59 #225
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92031691
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef koningkerel het volgende:

[..]

Ik heb het nog even gecheckt. In de 2e aflevering wordt inderdaad net gedaan alsof Jan op Art zit, maar dat kan ook komen doordat de biecht is gemonteerd net nadat Art uit zichzelf gaat rennen. Maar als je nu kijkt naar de laatste aflevering... Op minuut 44.30 op uitzending gemist zegt Jan duidelijk dat hij in het begin dacht dat Karin de mol was! Dus niet (alleen) Art!

Dus ik denk dat ik dit soort uitspraken van kandidaten maar links laat liggen, je weet toch niet hoe het gemonteerd is en of de kandidaat de waarheid spreekt..
Het kan inderdaad allemaal montage zijn, maar nog een hint naar dat Jan op Art zit: hij vult in de test op de vraag "Spreekt de mol Spaans?" het antwoord ja in. Dat zijn alleen Art en Miryanna.. En in aflevering 2 of 3 worden groepjes verdeeld en hoor je Jan in een biecht of voice-over zeggen dat hij wel een voorkeur heeft voor een groep, maar dat hij let op waar zijn mol wil zitten. In het shot daarna zie je Jan Art in de gaten houden en snel zijn hand opsteken als Art dit ook doet. Maar je weet inderdaad nooit of hij de waarheid spreekt in de uitzending als hij zegt dat hij vol op één iemand zit.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 11:02:19 #226
42184 crew  DaMart
pi_92031862
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:52 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Het kan inderdaad allemaal montage zijn, maar nog een hint naar dat Jan op Art zit: hij vult in de test op de vraag "Spreekt de mol Spaans?" het antwoord ja in. Dat zijn alleen Art en Miryanna.. En in aflevering 2 of 3 worden groepjes verdeeld en hoor je Jan in een biecht of voice-over zeggen dat hij wel een voorkeur heeft voor een groep, maar dat hij let op waar zijn mol wil zitten. In het shot daarna zie je Jan Art in de gaten houden en snel zijn hand opsteken als Art dit ook doet. Maar je weet inderdaad nooit of hij de waarheid spreekt in de uitzending als hij zegt dat hij vol op één iemand zit.
Bij de test kun je ook antwoorden spreiden, natuurlijk. Dus de vraag of de mol Spaans spreekt met 'ja beantwoorden' maar op een volgende vraag een antwoord geven dat op een andere kandidaat slaat.
pi_92032821
Mensen die niet denken dat Jan de mol is :')
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:11:00 #228
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92033758
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:40 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die niet denken dat Jan de mol is :')
Redennnnnnn.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_92037210
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:11 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Redennnnnnn.
Nee, nouja.

Wat mij opviel was in de eerste aflevering dat iedereen schrok toen verteld werd dat de mol in de bus zat, behalve Jan. Verder vind ik rest te obvious willen mollen, of door de productie te duidelijk als mol aangeduid worden.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 13:56:30 #230
42184 crew  DaMart
pi_92037728
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee, nouja.

Wat mij opviel was in de eerste aflevering dat iedereen schrok toen verteld werd dat de mol in de bus zat, behalve Jan. Verder vind ik rest te obvious willen mollen, of door de productie te duidelijk als mol aangeduid worden.
Jan heeft bij een opdracht die hij makkelijk had kunnen verprutsen te veel geld binnengehaald om een geloofwaardige mol te kunnen zijn. Verder vind ik hem te fanatiek het spel spelen... Jan is dus niet de mol.
pi_92037993
Inderdaad, ik vind Jan geen Mol.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92038093
Ja komop.

Misschien heeft die programmamaker wel gezegd dat hij te veel verdacht door de medekandidaten, en dat hij daarom even geld moest binnenhalen.

Weet jij veel, kan toch? Ik vind hem gewoon raar reageren.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 14:07:05 #233
42184 crew  DaMart
pi_92038168
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Ja komop.

Misschien heeft die programmamaker wel gezegd dat hij te veel verdacht door de medekandidaten, en dat hij daarom even geld moest binnenhalen.

Weet jij veel, kan toch? Ik vind hem gewoon raar reageren.
Dan nog gaat de mol niet eigenhandig 1.500 euro in de pot brengen. Genoeg andere opdrachten waar hij de pot minder kon spekken en toch niet op zou vallen.

Dus als Jan de mol zou zijn, dan voert hij zijn taken niet echt goed uit :D.
pi_92038310
Tja oke.. Ik heb er ook niet echt goede aanwijzingen voor, maar aan de andere kant: ze zijn natuurlijk ook niet gek om alle mollenacties te laten zien in de afleveringen. Bij de vorige seizoenen zag je ook pas de echte mollenacties in de aflevering waarin ze lieten zien wat de mol allemaal had gedaan..
pi_92039040
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee, nouja.

Juist een acteur zoals Jan zou op dat moment een verbazende reactie faken als mol-zijnde.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:31:09 #236
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92039170
Ik begin Anna steeds minder te verdenken, maar haar gezichtsuitdrukkingen blijven echt heel raar. Ze reageert nooit verrast of geschrokken bij een mededeling van Pieter-Jan.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:33:46 #237
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92039275
Anna is de enige die beseft dat ze in WIDM zitten en dat er continu gekke wendingen worden genomen. :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 29 januari 2011 @ 14:50:16 #238
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_92040015
Ik mis tot nu toe opdrachten waarbij meerdere kleine bedragen te winnen zijn. Ze spelen nu elke keer met zijn allen voor 1 bedrag. Als er veel kleinere bedragen in het spel zijn kun je de kandidaten beter individueel beoordelen. Dus ik hoop dat volgende week dat gedoe met die kudde koeien zoiets wordt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_92040822
Ik denk ook dat Jan de mol is!
Het is gewoon een gevoel, vooral ook omdat hij altijd heel erg afwacht en rustig aan alles doorduwt wat hij wil hebben, zonder het te pushen.

En ik hoop gewoon dat hij de mol is, want wat een leuke vent zeg! :9~ :9~ :9~
  zaterdag 29 januari 2011 @ 15:21:01 #240
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92041225
Patrick maakt zich te verdacht vind ik. Ik denk dat hij wil dat Pepijn hem gaat verdenken en dat Patrick hem zelfs om hulp gaat vragen alszijnde mol.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92042282
Je keuze voor de mol baseren op gezichtsuitdrukkingen :')
pi_92043003
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef kletspastoor het volgende:
Je keuze voor de mol baseren op gezichtsuitdrukkingen :')
Insinueren dat gezichtsuitdrukkingen niks beteken :')
  zaterdag 29 januari 2011 @ 16:33:14 #243
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_92043874
Patrick was lange tijd mijn mol, maar het weggeven van jokers doet mij daar sterk aan twijfelen. Jokers zijn dan misschien niets waard voor een mol, het zou wel erg oneerlijk zijn als de mol ineens selectief jokers gaat uitdelen.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_92043951
Oneerlijk? Snapt dan niemand dat het uitdelen van Jokers goodwill kweekt bij - in dit geval - Art?
Omdat Art vervolgens niet op hem zit, mocht hij de Mol zijn, werkt Patrick Art stiekem het spel uit..
pi_92043971
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:08 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Insinueren dat gezichtsuitdrukkingen niks beteken :')
Niet doorhebben dat Jan Kooijemans een 'acteur' is :')
pi_92044228
Ik zit nog steeds op Anna, ook vanwege haar hele houding en de intro-hint.

Aan de andere kant: de "So mol" = "Soundos Mol" hint vormt een goede 2e hint naar Soundos na de intro-hint van afl. 2. Verdacht.

Patrick is mijn derde verdachte maar hij wordt wel erg verdacht gemaakt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_92046882
Hoe kan Jan de Mol zijn? Hij heeft gevochten voor geld in de pot en het ook binnengehengeld. Het is zowat de enige die zeker de Mol NIET is. :')
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:53:09 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_92047172
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin Anna steeds minder te verdenken, maar haar gezichtsuitdrukkingen blijven echt heel raar. Ze reageert nooit verrast of geschrokken bij een mededeling van Pieter-Jan.
Pepijn ook niet.
Hij kijkt de hele tijd zo van: ohwja, dit wist ik al!
pi_92048295
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef jpjedi het volgende:
Hoe kan Jan de Mol zijn? Hij heeft gevochten voor geld in de pot en het ook binnengehengeld. Het is zowat de enige die zeker de Mol NIET is. :')
Denken dat ze alle molacties laten zien :')
We zullen wel zien hoe het uitpakt. Ik ben iig erg benieuwd en zet m'n geld op Jan ;)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:28:03 #250
57434 Marloes
Digital Love
pi_92048373
Waren er deze keer eigenlijk nog verschillen in de intro?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')