quote:Dear customers,
Chinese Spring Festival is just around the corner. From Jan 30th to Feb 8th, all services at Pandawill & sweety16 will remain the same except that all shipments would be interrupted. Shipping will resume after Feb 9th. We sincerely apologize for any inconvenience that it may bring upon you.
To express our gratitude for support and your patience, we plan to have Sale of Chinese Rabbit Year on all products accross Pandawill & sweety16, up to 20%. The sale is scheduled from Jan 28th to Feb 8th, 2011. I am sure you will find your favorite at such unbeatable price. Enjoy the Sale of Chinese Rabbit Year!
Tja, ik weet het niet zeker. Er is gewoon helemaal niets (relevants) te vinden over Wellington, laat staan hoe je eentje kunt dateren. Maar goed, het is een leuk ding, zeker voor het geld.quote:
Nee, een Wellington. (Volgens hem) een van de vele Amerikaanse bedrijven die dit type aanstekers maakte maar uiteindelijk failliet gingen door goedkope Japans spul.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef UncleSam het volgende:
Maar het is geen Zippo of wel? Staat niet in de advertentietitel in ieder geval?
Departure from outward office of exchange zekers? Daar staat mijn DX ook al sinds 19 januari op. Echt in 2 dagen was dat ding binnen bij DX en verstuurd/door de douane etc. en nou ligt ie daar al 9 dagen rond te hangen voordat ie in een vliegtuig getrapt word....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef gaatie het volgende:
Volgens mij is mn mp3spelertje van Focalprice onderweg kwijtgeraakt...
Ene pakje was in 3 dagen van outward office in NL, en die andere doet er nu al 10 dagen over om hier te landen...
Wat zegt dat over jou? Jij koopt dezelfde spullen als een redneckquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..] en dat is best wel een redneck buurtje geloof ik.
Hij koopt een brood, jij koopt een brood.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat zegt dat over jou? Jij koopt dezelfde spullen als een redneck![]()
Squeal piggy squeal!!!
Ik adem, jij ademt....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:56 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hij koopt een brood, jij koopt een brood.
Dus...
EDIT: niet een beetje laat?
Trackingcodes zijn niet altijd direct te gebruiken. Wacht nog maar even een paar dagen dan moet het wel lukken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef igi0n het volgende:
Zit hier nog te wachten op zo'n 7 pakketjes waarvan 3 een 1 cent deal is. Wat raar is dat ik een tracking nummer heb gekregen (de 26ste) maar dat hij nog steeds niet te tracken valt?
RA061903905CN
http://www.heijden.nl/bestelservice/acsacr122.phpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef UncleSam het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)der-wholesalers.html
Dat is zo'n kaartlezer waarmee je je chipkaart kunt...
Is die nou nergens goedkoper te vinden?
wat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zit net mn paypalstatistieken na te kijken... meer dan 70% van m'n bestellingen afgelopen jaar waren minder dan $0,60Zelfs in China vinden ze me gierig
het duurste wat ik besteld heb is trouwens nooit aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |