Oh babyquote:
Dat wil ik wel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Des te erger dat je maar niet langs wilt komen
12 jaar hierquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
11 jaar geleden (damn ik word ook oud!) was de cito wel 3 dagen al
quote:
Jij bent jongquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
11 jaar geleden (damn ik word ook oud!) was de cito wel 3 dagen al
Het doet hoe dan ook pijn dat het maar niet gebeurtquote:
Opgebrande, Volgevreten, Uitgelubberde, Lamlendige, Alzheimerlijdende, Tranentrekkende, Irritante Energielozen?? Ik doe mee!quote:
Verzin maar een naamquote:
Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het doet hoe dan ook pijn dat het maar niet gebeurt
Ooh wacht, 14 jaar geleden voor mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm ik ben wel een paar jaar jonger dan jij, wat ging er mis?
Ik had best een hoge score..... moet de uitslag nog ergens hebben... of mss heeft mijn moeder die nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vond de Cito echt appeltje eitje. Maar ik had dan ook op 1 punt na de hoogst mogelijke scoreDe max was geloof ik 550 punten? Nja, en ik had er 549 dan dus
Edit: 14 jaar geleden overigens
En reageer je niet meer op PM?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opgebrande, Volgevreten, Uitgelubberde, Lamlendige, Alzheimerlijdende, Tranentrekkende, Irritante Energielozen?? Ik doe mee!
Aaargh... hij stond als gelezenquote:
quote:
Ja, Danny!!!quote:
Succes morgen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ja, afsluiten en slapen zo. Morgen vroeg op voor m'n laatste tentamen.
Trusten, sweeties
Ouwe zakquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Een hoop delen bestaan gelukkig nog: Techno's Club Love (part lll)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |