maakt toch niet uit? er mogen er twee het niet halenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Waarom laten ze Karin gaan ipv Art???
Ik zie hem al gaan met jasje, dasje en een kapsel van de haararchitect.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kooiemanshet is eeuwig zonde dat Derksen niet aan deze editie meedoet .
Dat zou echt vet zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kooiemanshet is eeuwig zonde dat Derksen niet aan deze editie meedoet .
dan kan het niet meer stukquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
derksen en van der gijp moeten meedoen
Oooh ik dacht dat het ophield als er NU iemand ook zou falen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
maakt toch niet uit? er mogen er twee het niet halen
Was mooi ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zou echt vet zijn
Held opmerking van die micro gids
Genee en Kraaij er nog bij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Gijp moet dan constant een afwasteiltje met ijsblokjes mee zeulen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd of zijn package ook zo mooi in beeld komt..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een beetje verliefd aan het worden op Art
Zn sproetjes doe ik het ook voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Viridis het volgende:
[..]
Benieuwd of zijn package ook zo mooi in beeld komt..
Ik klikte op 'Fabian' in je sig, en hij is 1 jaar, 1 maand en 1 week oud!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef amaranta het volgende:
Ik ben een beetje verliefd aan het worden op Art
Johan, wie is volgens jou de mol?quote:
Manolev, Meneertje Graydonquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Wilskracht het volgende:
Hans Kraay
Wilfred Genee
Johan Derksen
Louis van Gaal
Maro Been
Wiljan Vloet
moeten mee doen
Oh oke. Kijk, daar sta ik zelfs niet eens bij stilquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik klikte op 'Fabian' in je sig, en hij is 1 jaar, 1 maand en 1 week oud!![]()
Denk, zeg t effequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh oke. Kijk, daar sta ik zelfs niet eens bij stil
manneke logeert bij opa en oma, anders ging ik hem ff feliciteren
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Soundos kan nog niet eens op straat normaal lopen, laat staan op een touw.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Soundos kan nog niet eens op straat normaal lopen, laat staan op een touw.
Zei je iets?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef franklop het volgende:
tof dat soundos het wel wil proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |