Ben je alweer in slaap gevallen? Net ook alquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo in slaap gevallen op de bank nu eerst maar avond eten
Nee, paarse regen, da's een goeie titel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Heul nie, en daar is een apart forum voor, mijn oog viel er op, wat een weerderig waardeloze songtitel![]()
![]()
Jajajaja, jankzak met je aparte forumquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Heul nie, en daar is een apart forum voor, mijn oog viel er op, wat een weerderig waardeloze songtitel![]()
![]()
Nee en tis nog een kutnummer ook, dus we zijn het eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, paarse regen, da's een goeie titel!![]()
Ook goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee en tis nog een kutnummer ook, dus we zijn het eens
Ik heb een heerlijk glaasje portquote:
Ahquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Nu wou ik wel dat er iemand was om ff een glas water voor me te pakken eigenlijk
Kan Sjon zijn waterbak niet naar je toe gooien? Doet ie vast niet moeilijk overquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Nu wou ik wel dat er iemand was om ff een glas water voor me te pakken eigenlijk
Kan Sjon niet op commando pi..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Dan is ze allang uitgedroogd.quote:
Llquote:
Da's de arme tak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll![]()
Hoest met de inwerkerij en de huizenkoperij?
Heb je ook over moeten geven, Q? Of blijft alles wel gewoon binnen? Als alles gewoon binnen blijft, kun je dan niet proberen nog wat meer te eten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:15 schreef Qwea het volgende:
Hehehe voordeel van een kerel hebben : mijn beschuitjes zijn gesmeerd, mijn nekje is gemasseerd, mijn glas is gevuld, mijn kiwi's zijn gebracht
Gvd iets van 5 beschuitjes gehad vanaf 18:30... maar nog steeds honger! En ik heb ook al 6 gold kiwi's op
Goed, en ook okee. Het huisje wat eerst nummer 1 stond zijn we woendag wezen kijken. Was leuk, maar er waren toch wat 'dingetjes' (dubbel bovenhuis met lekkage naar onderburen, en heel klein beetje lekkage uit het dak wat ze zogezegd onderzocht hadden maar geen oorzaak van te vinden was). En het was nogal populair. Het stond 1 week in de verkoop en hij zei meteen toen we binnenkwamen dat er al een bod was en er nóg meer bezichtigingen waren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll![]()
Hoest met de inwerkerij en de huizenkoperij?
Haha die dingen zijn zo verslavend! Als ik aan zo'n rol begin, dan gaat ie ook altijd meteen helemaal opquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al anderhalve rol rolo op.Someone stop me.
![]()
Loveless85, jij was toch in de buurt he?
Nah nee niet echt. Wat ik er van begreep was die lekkage naar de onderburen wel 'gedekt', dat zou nu opgelost moeten zijn en zo niet was het kosten voor verkoper. De badkamer was wat onlogisch ingedeeld. én douchecabine én bad, terwijl het heul niet zo'n grote badkamer was. En dus die lekkage op de bovenste etage die 'onderzocht was maar echt niks te vinden, gewoon bij een bepaalde wind en heel veel water komt er een beetje door'. Tjah... als het niet zo populair was kon je om zoiets wellicht nog flink wat van de prijs af lullen, maar als ze na 1 week al in onderhandeling zijn én nog diverse bezichtigingen hebben... daar ga ik m'n handen niet aan brandenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
En is het ondanks die minpuntjes toch nog nummer 1 of niet meer?
Voelt dan gewoon niet goed he? Verstandig dat je er dan niet aan begint, kan alleen maar trubbels opleveren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah nee niet echt. Wat ik er van begreep was die lekkage naar de onderburen wel 'gedekt', dat zou nu opgelost moeten zijn en zo niet was het kosten voor verkoper. De badkamer was wat onlogisch ingedeeld. én douchecabine én bad, terwijl het heul niet zo'n grote badkamer was. En dus die lekkage op de bovenste etage die 'onderzocht was maar echt niks te vinden, gewoon bij een bepaalde wind en heel veel water komt er een beetje door'. Tjah... als het niet zo populair was kon je om zoiets wellicht nog flink wat van de prijs af lullen, maar als ze na 1 week al in onderhandeling zijn én nog diverse bezichtigingen hebben... daar ga ik m'n handen niet aan branden
Fijn dat je niet meer misselijk bent want dat kan wel zo vervelend zijn. Heb je niet nog wat in huis wat je kan eten? Beschuitjes vullen nou ook niet echt. Gold kiwi's zijn wel vet lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
Oognip : alles blijft binnen. Ben ook niet meer misselijk maar wel vet honger nog steeds.
Dan kun je toch wel iets meer gaan eten? Soep ofzo, en brood?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef Qwea het volgende:
Oognip : alles blijft binnen. Ben ook niet meer misselijk maar wel vet honger nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Er zitten idd wat gore smaken bij. Maar erwtensoep uit blik van Unox is bij voorbeeld heel erg lekkah.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had soep uit zo een zak vandaag, wat een gore bende is dat zeg![]()
Thank god voor het stokbrood met kruidenboter, ik heb de soep net door de plee gespoeld
Erwtensoep is nou net een van de heel weinige dingen die ik niet eens kan ruiken zonder te kokhalzen, vers, uit blik, uit zak, maakt me niet uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zitten idd wat gore smaken bij. Maar erwtensoep uit blik van Unox is bij voorbeeld heel erg lekkah.
Volgens mij had ik dr zo eenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Oognip het volgende:
Mij leken die biologische unox soepen wel lekker, maar die biologische tomaat is heeeel zout
Waaat? Zo'n lekker groen stukgekookt prutje van erretjes, anderre groentjens en rookworst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Erwtensoep is nou net een van de heel weinige dingen die ik niet eens kan ruiken zonder te kokhalzen, vers, uit blik, uit zak, maakt me niet uit
Oh nee, maar dit was gewoon een eerste bezichtiging, we hadden verder heul niet laten weten dat we écht interesse hadden ofzo, en hij zei dat hij wel min of meer verplicht was te melden dat er al een bieding liep. Lijkt me een slechte tactiek als je dat al bij iedere 1e bezichtiging gaat doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef Qwea het volgende:
Laat je niks wijs maken hoor loveless. Ons huis had ook al een bod. Van 199k notabeneen ons huis was ook eeeeeeeeenorm populair zei die
Het is maar goed dat we het eens zijn over friet met saajs.quote:
Ik zit ook klaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we het eens zijn over friet met saajs.![]()
![]()
Zo, ik pak mijn zak met geld en ga klaarzitten voor 'Een dubbeltje op zijn kant'.
Ach, was die er vanaaf op bij BNN?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk Ned 3 maar ik was denk ik te laat voor Maxima
Ja en dat leek me zo leuk, anders morgen maar ff terugkijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, was die er vanaaf op bij BNN?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Qwea het volgende:
Nou ja, loveless.... wij hebben het bij 3 verschillende makelaars gehad. Het is wel veelvoorkomend. Ook om de prijs op te drijven en je snel te laten beslissen.
Nou ja goed, dan werkt het bij ons nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Qwea het volgende:
Nou ja, loveless.... wij hebben het bij 3 verschillende makelaars gehad. Het is wel veelvoorkomend. Ook om de prijs op te drijven en je snel te laten beslissen.
De bospaddestoelenvariant is wel lekker. Maar wij doen er altijd wel verse cantherellen inquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik had pompoen / wortel geloof ik, dat klonk best wel prima te eten, maar bleek toch teveel te lijken op kots in een zakkie , met brokjes
Dat dus...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:37 schreef Qwea het volgende:
Dies voor mij wat allergiegevoelig , ik maak het gewoon ook allemaal liever zelf, maar voor vandaag leek kant en klaar me wel es watquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De bospaddestoelenvariant is wel lekker. Maar wij doen er altijd wel verse cantherellen in
Oh ik geloof dat het gebeurt hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dus...
Ze kunnen soms ook gewoon lopen te zwetsen heur![]()
En een perfect huis vindt je niet snel, meestal moet er toch wel eea aan gebeuren, wil het voor jou perfect zijn.
Wij konden destijds niet eens bieden; het was of vraagprijs of het ging niet door.
Er komt straks zo ineens een niet perfect huis voor bij waarbij je al helemaal in gedachten hebt hoe jullie het wel perfect kunnen maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik geloof dat het gebeurt hoorik zou het alleen al een rare tactiek vinden om het meteen als eerste te roepen bij een bezichtiging, want wij hadden nu dus zoiets van 'Nah er scheelt eea aan én er wordt dus al op geboden, dus laat maar'
Maar goed, tis ook allegaar nieuw. Zaterdag eerst ff bij een open huis langs nog voor we naar nieuwjaarsfeest van mn werk gaan
En als hij dat tegen iedereen zegt, verkoopt hij het nooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja goed, dan werkt het bij ons nietHet was gewoon niet helemaal fantastisch, en das heus niet direct een no-go, als je dan nog wat van de prijs af kan lullen, maar aangezien het volgens hem 'zo populair' was gaan we er niet eens aan beginnen
Precies, zaterdag nog eentje die me ook erg leuk lijkt, en nog een bezichtiging plannen van een anderequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er komt straks zo ineens een niet perfect huis voor bij waarbij je al helemaal in gedachten hebt hoe jullie het wel perfect kunnen maken.
Tiet zat heur
Leuk he!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, zaterdag nog eentje die me ook erg leuk lijkt, en nog een bezichtiging plannen van een andereKomt wel goed
Joh nu kun je niet wachten en als je er straks zit denk je "vanwaar die haast ook alweer?"quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, zaterdag nog eentje die me ook erg leuk lijkt, en nog een bezichtiging plannen van een andereKomt wel goed
Das gaafquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he!![]()
Wij hebben geloof ik maar 2 huizen gezien voordat we dit kochten, maar we wisten al dat dit huis helemaal perfect was voor ons, dus ook binnen 10 minuten besloten dat we het zouden doen.
Ik was niet eens mee te bezichtigen en werd op m'n werk gebeld door meneer I. "Gefeliciteerd! U bent de nieuwe eigenaresse van een schitterende hoekwoning aan de ******".
Ik gillen, wachtkamer liep direct leeg.![]()
En we wonen er nog steeds met heeeeel veel plezier
Absoluutquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das gaaf![]()
ja ik vind het het sowieso wel leuk, ook al is het huis niet iets voor je leer je er toch wel van zeg maar
Leuk is dat he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he!![]()
Wij hebben geloof ik maar 2 huizen gezien voordat we dit kochten, maar we wisten al dat dit huis helemaal perfect was voor ons, dus ook binnen 10 minuten besloten dat we het zouden doen.
Ik was niet eens mee te bezichtigen en werd op m'n werk gebeld door meneer I. "Gefeliciteerd! U bent de nieuwe eigenaresse van een schitterende hoekwoning aan de ******".
Ik gillen, wachtkamer liep direct leeg.![]()
En we wonen er nog steeds met heeeeel veel plezier
Oh nee op dat soort dingen letten we welquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Wij hadden trouwens wel steeds m'n vader mee om juist naar die dingen te kijken waar wij niet op letten (kozijnen, CV).
Wij hadden alleen maar oog voor het huis en de indeling op zich en waren meer bezig met "kan onze bank hier wel staan?" enzo
Vooral als je zelf echt echt echt wil is het idd handig om dat soort dingen met een objectiever iemand door te sprekenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk is dat he?![]()
Ik heb volgens mij 4 huizen gezien. Eentje was nog even kanshebber maar daar moest teveel aan gebeuren. En toen zag ik deze die al helemaal klaar en af was en een goede ligging had dus toen was ik er gauw genoeg uit. En daarna bieden... slopend vond ik dat!Zelf gedaan ook dus telkens met mijn vader de strategie uitstippelen en met een brieffie bij de hand de verkopend makelaar bellen.
En nu wonen jullie erquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben hier 3 huizen bekeken, en bij het huis waar we nu wonen hadden we alledrie het gevoel: dit is het
Ik controleer iedere week onze rekeningen en maak meerdere keren per jaar een overzicht van uitgaven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
Echt apart, mensen die nooit naar hun rekeningen kijken en geen idee hebben hoeveel ze per maand uitgeven
www.yunoo.nlquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik controleer iedere week onze rekeningen en maak meerdere keren per jaar een overzicht van uitgaven.
/controlfreak
Jaquote:
Ik heb standaard een kladblok naast de laptop liggen; ideaal voor dit soort dingen en ook voor asielactiesquote:
En terecht, jullie wonen echt prachtigquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaEn we willen ook nooit meer weg
Doe ik ook, ik kijk ook meerdere keren per week naar mijn saldo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik controleer iedere week onze rekeningen en maak meerdere keren per jaar een overzicht van uitgaven.
/controlfreak
Kop in het zand steken is dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
Echt apart, mensen die nooit naar hun rekeningen kijken en geen idee hebben hoeveel ze per maand uitgeven
Ik doe dat dus te weinig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
/controlfreak
Ben ik mee begonnen. Maar toen begon Yunoo te bokken (of ik snapte het nietquote:
Ik dus niet, maar ik denk juist altijd dat ik veel minder geld heb dan ik blijk te hebben, ik doe vaak te zuinig nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik kijk ook meerdere keren per week naar mijn saldo.
Ik maak meestal aan het begin van m'n loon een berekening van wat er die maand af gaat en wat er technisch gezien overblijft gaat direct naar de spaarrekening.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik kijk ook meerdere keren per week naar mijn saldo.
Ik had de eerste twee keer mijn afschriften geimporteerd en gelabeld (hels karwei was dat!) en toen wilde Yunoo niet meer importeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb dat yunoo, tis wel handig... je moet het in het begin een beetje 'leren' welke uitgaven in welke categorie vallen, maar daarna 'snapt' het dat en kan je je afschriften importeren en kan je tot in den treuren allerlei overzichtjes en grafiekjes generen van wat je wanneer uitgeeft en waar aan.
Zo'n programma als Yunoo zou ik niet zo snel gebruiken. Ik wil niet dat mijn bankgegevens op internet staan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb dat yunoo, tis wel handig... je moet het in het begin een beetje 'leren' welke uitgaven in welke categorie vallen, maar daarna 'snapt' het dat en kan je je afschriften importeren en kan je tot in den treuren allerlei overzichtjes en grafiekjes generen van wat je wanneer uitgeeft en waar aan.
Boh! Wat een gereken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik maak meestal aan het begin van m'n loon een berekening van wat er die maand af gaat en wat er technisch gezien overblijft gaat direct naar de spaarrekening.
En als er aan het eind van de maand nog wat overblijft boek ik dat ook over en begin dus iedere maand met alleen het salaris van de nieuwe periode.
Maar goed....ik moet ook wel es terugboeken
Ik ben ook veel te zuinigquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dus niet, maar ik denk juist altijd dat ik veel minder geld heb dan ik blijk te hebben, ik doe vaak te zuinig nog
Het is gewoon een beveiligde site met inlog en je importeert zélf dus je data. Maar goed, ik heb niet het idee dat dit een discussie is die ik ga 'winnen'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo'n programma als Yunoo zou ik niet zo snel gebruiken. Ik wil niet dat mijn bankgegevens op internet staan.
Dan kun je beter orov nemen, die staat op je eigen pc.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef Oognip het volgende:
Zo'n programma als Yunoo zou ik niet zo snel gebruiken. Ik wil niet dat mijn bankgegevens op internet staan.
Ik ook, maar meestal zijn er wel extra kosten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet mn vaste lasten altijd precies uit mn hoofd, dus ik weet ook precies wat ik verder te besteden heb, ik snap niet hoe dat nou moeilijk kan zijn?
En als je dan net een dure apple of iets dergelijks gekocht hebt, ben je een leuk typje om bij in te breken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een beveiligde site met inlog en je importeert zélf dus je data. Maar goed, ik heb niet het idee dat dit een discussie is die ik ga 'winnen'.
Je blijft altijd mensen hebben die zoiets 'eng' vinden. Maar opzicht staan je bankgegevens met internetbankieren ook 'op internet'. En dan kan iemand dus nog heel wat meer als ze je account hacken. Bij iets als Yunoo kunnen ze alleen zien wáár je dan je geld aan uitgeeft.
Das persoonlijk, ik heb liever iets van een 'bedrijf' als Yunoo als iets wat door een particulier is geknutseld.... Want dat je het lokaal gebruikt wil natuurlijk niet zeggen dat het niks upload verderquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan kun je beter orov nemen, die staat op je eigen pc.
www.orov.nl
Oh ja, nou ja, ik heb geen auto, dat scheelt echt veel want dat is natuurlijk erg variabel wat dat kost aan benzine. En ik koop alleen iets voor mezelf als er es iets over blijftquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal zijn er wel extra kosten.
Zoals deze maand moet de auto een nieuwe computert en maak ik meer km's dan normaal gesproken = meer kosten aan benzine.
Of als ik weet dat ik ga winkelen, maar dan stel ik mezelf altijd een ultimatum.
Ik mag voor ongeveer zoveel kopen van mezelf
Ja okee, maar dan hebben we het over niveautje 'als ze je met een doos van Apple zien lopen breken ze bij je inquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
En als je dan net een dure apple of iets dergelijks gekocht hebt, ben je een leuk typje om bij in te breken.
Bij internet bankieren heb je bij de meeste banken nog een random reader nodig, dus das minder snel te hacken dan een site als Yunoo.
Auto rijden is idd duur, maar daar heb ik graag geld voor over.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, nou ja, ik heb geen auto, dat scheelt echt veel want dat is natuurlijk erg variabel wat dat kost aan benzine. En ik koop alleen iets voor mezelf als er es iets over blijft
Nee, doet het niet. Ik gebruik hem als "papieren afschrift" zeg maar, eens in de zoveel tijd mijn afschriften erin zetten. Vooral handig als je een betaling of rekeningnummer wilt terugzoeken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Das persoonlijk, ik heb liever iets van een 'bedrijf' als Yunoo als iets wat door een particulier is geknutseld.... Want dat je het lokaal gebruikt wil natuurlijk niet zeggen dat het niks upload verder
Triest he!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
OMG Greys, echt vanwege de kasten?
Jezus fuck![]()
Nou ja dat roep je nu, maar dat weet je dus niet. Nogmaals; als jij daar gewoon je afschriften in importeert is het in principe net zo onveilig als iets als Yunoo. Wellicht nog wel onveiliger, aangezien er dan wss amper een beveiligde inlog achter zit omdat iedereen denkt 'het staat toch op mn eigen PC'. Maar dat betekent dus niet dat zo'n programma niet stiekem data kan uploaden. Hoe denk je dat botnets e.d. werken...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, doet het niet. Ik gebruik hem als "papieren afschrift" zeg maar, eens in de zoveel tijd mijn afschriften erin zetten. Vooral handig als je een betaling of rekeningnummer wilt terugzoeken.
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
OMG Greys, echt vanwege de kasten?
Jezus fuck![]()
Nee dat denk ik niet. Maar laatst was er een soortgelijke website als Yunoo 'kasboek.nl' die hadden per ongeluk alle financiele gegevens van gebruikers online gezet. Lijkt mij niet zo'n fijn idee dat iemand dan kan zien wat ik allemaal gekocht heb. En ja als mensen me zien fietsen met een apple dan kan het ook, daarom doe ik het ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan hebben we het over niveautje 'als ze je met een doos van Apple zien lopen breken ze bij je in'. Denk je echt dat de huis-, tuin- en keukeninbrekert toch wel flink beveiligde accounts gaat hacken om te kijken wat jij koopt en als daar dan toevallig een duur product bij zit bij je in te breken?
![]()
Met z'n kat? Of een bossie bloemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef phusician het volgende:
Amber Alert, jongetje van 9 jaar Spijkenisse
Jochie wordt vermist...quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Met z'n kat? Of een bossie bloemen?
Ik woon in een durrup met waardeloos OV.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen auto en ik mis het ook totaal niet maar ik kan me indenken dat je als je dr eenmaal een hebt niet meer zonder zou willen.
Dat kan NOG kleiner Senes, dan zien we dr helemaal geen klap meer vanquote:
Zet je bril gewoon even op danquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan NOG kleiner Senes, dan zien we dr helemaal geen klap meer van
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zweer het.
En toen we het eenmaal gekocht hadden kwam die oude baas van 85 die hier voor woonde persoonlijk bij ons aan de deur (over de drempel geholpen door zijn dochter) om ons streng toe te spreken over het feit 'DAT DE GLAS IN LOOD DEUREN NIET OP DE STORT MOGEN!!!'.
We hebben hem drie kwartier er van moeten overtuigen dat dat echt niet ging gebeuren.
Anders had hij ze onder zijn arm meegenomen denk ik.
Ik was gisteren bij een vriendin en die woont ook in zo'n vreselijk mooi huis. En dat in Den Helderquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als ik groot ben wil ik ook een huis met glas in lood ramen. En met nul onderhoud.
Treurig he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
OMG die ouders van die vrouw![]()
"wij hebben een goed huwelijk voor haar geregeld "
WTF![]()
En dr vader die zegt dat ie het belachelijk vindt dat vrouwen geen vergoeding krijgen voor het opvoeden van kinderenTief ff lekker op, je wil die kids toch zelf hebben?
Mijn hemel ja, wat een omhooggevallen stel paupersquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Treurig he?![]()
En mevrouw zelf wil geen productiewerk doen 'want als ik ga werken moet ik het toch wel leuk vinden, anders ben ik zo weg.'Als je niet gaat werken ben je zo uit je huis weg muts!
Apple geeft vaak bruine dozen om je appledoos heen om dat tegen te gaan hequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Maar laatst was er een soortgelijke website als Yunoo 'kasboek.nl' die hadden per ongeluk alle financiele gegevens van gebruikers online gezet. Lijkt mij niet zo'n fijn idee dat iemand dan kan zien wat ik allemaal gekocht heb. En ja als mensen me zien fietsen met een apple dan kan het ook, daarom doe ik het ook niet.
Maar goed ik ben een beetje panisch met zulke dingen en dat komt ook doordat mijn vriend hacker is en dus weet hoe makkelijk zulke dingen te hacken zijn
Of een bananendoos. Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Apple geeft vaak bruine dozen om je appledoos heen om dat tegen te gaan he
Ja hey verdomme, dan ziet toch niemand je lopen met je dure doos?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Apple geeft vaak bruine dozen om je appledoos heen om dat tegen te gaan he
Mooie foto's Yns.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)oit-voorronde-1.html
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ga eerst voorvechtster worden van geld voor het opvoeden van kinderen, en dan veel kinderen regelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
OMG die ouders van die vrouw![]()
"wij hebben een goed huwelijk voor haar geregeld "
WTF![]()
En dr vader die zegt dat ie het belachelijk vindt dat vrouwen geen vergoeding krijgen voor het opvoeden van kinderenTief ff lekker op, je wil die kids toch zelf hebben?
Nee echt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of een bananendoos. Dat zal ze leren!
Ja dan stop ik dus echt met werken en ga ik ook steun vangen, want dan vind ik het niet meer leukquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ga eerst voorvechtster worden van geld voor het opvoeden van kinderen, en dan veel kinderen regelen
Ga jij voorvechteren voor hondenvergoeding dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan stop ik dus echt met werken en ga ik ook steun vangen, want dan vind ik het niet meer leuk
Hoe Hollandsch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee echt!Bruine doos waar precies de appledoos in past
En dan wel een garagebox van 100 euro per maand aanhouden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Ze komt per maand 1100 euro te kort maar ze heeft momenteel geen baan
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe Hollandsch.Men zou eens zien dat je jezelf verwent met een dure aanschaf.
Net alsof bij elke applestore criminelen op de loer liggen die je auto gaan volgen.
Ja hallooooooo voor dr vouwfiets met platte banden ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan wel een garagebox van 100 euro per maand aanhouden.
Mwah, dat niet, maar als je in bepaalde steden zo'n doos uit je auto tilt kan het wel eens de laatste keer zijn dat je hem in handen hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe Hollandsch.Men zou eens zien dat je jezelf verwent met een dure aanschaf.
Net alsof bij elke applestore criminelen op de loer liggen die je auto gaan volgen.
Ja joh, zo leuk zijn die van haar toch nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef Oognip het volgende:
Heeft dat mens zich er nu overheen gezet dat ze haar kinderen minder gaat zien als ze fulltime gaat werken?
JF, hoe snel lopen je schulden dan op!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat heb ik niet gezien, maar daar denkt zij vast anders overquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja joh, zo leuk zijn die van haar toch niet
Al mijn vriendinnen met kinderen die eerst minder gingen gaan werken om de kinderen, zijn van ellende weer meer gaan werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja joh, zo leuk zijn die van haar toch niet
Ik heb het idee dat Meneer I. eerder voor de uitgaven zou zorgen dan jij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
JF, hoe snel lopen je schulden dan op!![]()
Meneer I. zou me persoonlijk aan een lopende band vastmaken geloof ik
Voor hun rust zekerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Al mijn vriendinnen met kinderen die eerst minder gingen gaan werken om de kinderen, zijn van ellende weer meer gaan werken
Komt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Joh! Ze houdt haar uitgaven bij en kan opeens 500 euro besparen met pinnen!![]()
Als ik geld trubbels zou hebben *klopt af* dan zou dat het eerste zijn wat ik inzichtelijk zou maken voor mezelf en daarin besparen. Of ik zou Ing vragen dat voor me te doen.
dank jequote:
Jahaaaaa. Alleen zijn die nieuwe pijnstillers stukquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Ey, oh-oh; ontsteking in je lies. Lekker is dat
Doe een beetje rustig aan
Zolang ie iedere maand zijn bijdragen maar doet voor de gezamelijke lasten mag ie van mij kopen wat ie wilquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Meneer I. eerder voor de uitgaven zou zorgen dan jij.
Ow, zeker. Zoals tv gidsen en tijdschriften.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Er zijn gewoon een aantal uitgaven waar je niet op kunt beknibbelen, maar ook genoeg waarop wel
Nee, want ze dacht dat ze niet zoveel schuld had.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, zou het nou echt niet in dr opgekomen zijn dat ze lekker snel schuldenvrij zou kunnen zijn door te gaan werken zonder zo een programma?
Hebben wij 2 jaar terug allemaal opgezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, zeker. Zoals tv gidsen en tijdschriften.
Volgens mij zou ik helemaal gek worden als ik zo'n schuld had.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, want ze dacht dat ze niet zoveel schuld had.
Ik ook netquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben wij 2 jaar terug allemaal opgezegd
hoe kun je dat nu niet wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze zich dan opgegevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pffffff, ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik helemaal gek worden als ik zo'n schuld had.
Ik MOET geld op de rekening hebben
Lig nu te checken of er voor de vakantie genoeg op staatquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik helemaal gek worden als ik zo'n schuld had.
Ik MOET geld op de rekening hebben
Thanks Greysquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, heel goede reis en fijne vakantie!
En weer uitgevenquote:
Daar hou ik dus niet vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks Greys
Volgens mij hou ik de Mr wakkerdus
[..]
En weer uitgeven
Dubbel genaaid en nog niet zwangerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies![]()
Ik heb vanochtend niet alles meegekregen, maar klopt het ongeveer als ik zeg dat je enorrrrm genaaid bent door je eigen broer?
2 jaar geleden gebruikte ik ze nog. Nu ligt de gids werkeloos te wezen en houd ik mijn abbo's niet meer bij. Dus weg met die zut.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben wij 2 jaar terug allemaal opgezegd
Omdat ze wel doorhad dat er meer uitging als binnen kwam natuurlijk. En dat programma rekent vooraf wel door hoe groot de schuld echt is zodat ze met een spectaculair bedrag kunnen beginnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom heeft ze zich dan opgegeven
Sue themquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Jahaaaaa. Alleen zijn die nieuwe pijnstillers stuk
Hier ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Alhoewel m'n spaarrekening afgelopen juni/juli een flinke deuk heeft opgelopen door de badkamert.
En de vakantie
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dubbel genaaid en nog niet zwanger
Uitgeven is niks erg. Maar vaak heb ik er geen zin in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar hou ik dus niet van![]()
Maar eh, lekker slapen en fijne vakantie![]()
Daar is dat toch voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Alhoewel m'n spaarrekening afgelopen juni/juli een flinke deuk heeft opgelopen door de badkamert.
En de vakantie
Ik wil ook als ik eenmaal spaar meer-meer-meer-meer-meerquote:
CAT!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 jaar geleden gebruikte ik ze nog. Nu ligt de gids werkeloos te wezen en houd ik mijn abbo's niet meer bij. Dus weg met die zut.
[..]
Omdat ze wel doorhad dat er meer uitging als binnen kwam natuurlijk. En dat programma rekent vooraf wel door hoe groot de schuld echt is zodat ze met een spectaculair bedrag kunnen beginnen.
damn, ik heb het werkend en al wel met minder moeten doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Krik ze!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff de waterrekening omhoog krikken
Tuulk is dat voor dit soort dingen, maar het is best droevig als je je zo hard gespaarde geld ineens met een paar duizend euro ziet slinken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is dat toch voorIk heb een vriend die echt alleen z'n spaarrekening heeft om te spekken en dan naar het getal te kijken... dat snap ik dan weer niet
Leuk hoor... maar je wíl er toch iets mee, wat heb je er zelf aan als er een bulk geld op staat en je doet er niks mee
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil ook als ik eenmaal spaar meer-meer-meer-meer-meer
Ml: Veel plezier!
Sorry.quote:
Ik ben dan zo dat ik, als ik bv 500 euro ergens voor nodig heb ik het liefst eerst OOK nog 500 euro extra spaar voor ik die 500 euro gebruikquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is dat toch voorIk heb een vriend die echt alleen z'n spaarrekening heeft om te spekken en dan naar het getal te kijken... dat snap ik dan weer niet
Leuk hoor... maar je wíl er toch iets mee, wat heb je er zelf aan als er een bulk geld op staat en je doet er niks mee
Datquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuulk is dat voor dit soort dingen, maar het is best droevig als je je zo hard gespaarde geld ineens met een paar duizend euro ziet slinken.![]()
Maar goed, we hebben de allermooiste badkamert van de wereld er voor teruggekregen
Vind je dat echt treurig? Dat heb ik dan weer niet. Ik zie liever een mooie badkamer/warm huis/mooie bank dan een onmeunig groot bedrag op de spaarrekening. Een buffer moet je hebben, maar geld is er ook om uit te geven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuulk is dat voor dit soort dingen, maar het is best droevig als je je zo hard gespaarde geld ineens met een paar duizend euro ziet slinken.![]()
Maar goed, we hebben de allermooiste badkamert van de wereld er voor teruggekregen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja het is nooit leuk het te zien slinken natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dan zo dat ik, als ik bv 500 euro ergens voor nodig heb ik het liefst eerst OOK nog 500 euro extra spaar voor ik die 500 euro gebruik
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dan zo dat ik, als ik bv 500 euro ergens voor nodig heb ik het liefst eerst OOK nog 500 euro extra spaar voor ik die 500 euro gebruik
Tegenwoordig kan ik maandelijks eindelijk sparen, maar die rekening gaat jaarlijks gewoon op aan schoolgeld. Maar dat is wel het beste doel ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
En de vakantie
Nee, idd... Ik heb wel een tijd meer dan 50 uur per week gewerkt en dan was ik in het weekend zo kapot dat ik geen puf had iets te doen en toen gaf ik dus bijna niks uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja het is nooit leuk het te zien slinken natuurlijken het is 'zonde' het aan 'onzin' uit te geven, maar ik heb er persoonlijk weinig moeite mee het te besteden aan een mooie vakantie of een verbouwing/inrichting van een huis ofzo. Beter dat dan dat je je hele leven lang zuunig leeft puur om als je dood gaat een fortuin op een rekening te hebben. Als je het geld hebt mag je er ook best van genieten imho. Zolang er maar een gezond buffertje blijft
Hoe kom je daar nu bij joh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Ml gaat op vakantie?
Fijne vakantie
Voor de een wel, voor de ander nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:48 schreef nokwanda het volgende:
Maar vanzelfsprekend is dat allemaal natuurlijk niet.
Jaaaa, heerlijk hequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik had dat in de UK, ik werkte veel en kreeg echt debiel veel betaald en kreeg nooit es de kans iets uit te geven want ik kreeg zelfs geld om te shoppen als ik die kids maar gewoon mee sleepte naar Londen dan
![]()
Man man dat waren gouden tijden, geen lasten, alleen maar cashen
Het zou, imo, wel goed zijn als mensen zich zouden realiseren dat het hebben van geld en materieel in zijn algemeenheid niet vanzelfsprekend is. Het grootste deel van de mensheid kan niet sparen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor de een wel, voor de ander niet
Zeker. De hele maatschappij is ingericht op status en spenderen, spenderen spenderen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou, imo, wel goed zijn als mensen zich zouden realiseren dat het hebben van geld en materieel in zijn algemeenheid niet vanzelfsprekend is. Het grootste deel van de mensheid kan niet sparen.
Oh damn, echt, ik verdiende 300 pond per week daar, of meerquote:
Of ervan leren. Maar dat ene gat dichten met het andere is niet altijd een eigen schuld dikke bult verhaal. Ik heb lang in die situatie gezeten terwijl ik me suf werkte. Heeft kind niet veel van gemerkt, zei hij laatst, maar het waren omstandigheden. Mezelf zakelijk in de nesten gewerkt, ander3en matsen, baan kwijtraken. Veel gedoe. Ik vraag van mensen om anderen niet zo snel te veroordelen, ook al zitten er ook wel stommlingen tussen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker. De hele maatschappij is ingericht op status en spenderen, spenderen spenderen.
En als dat niet lukt heb je zo een CC of lening gefikst zodat je door kunt gaan met uitgeven.
Hoe zouden mensen het ooit moeten leren op die manier? Je krijgt nu kinderen van wie de ouders het ene gat met het andere dichten. Dan is het ergens logisch dat zij dat patroon overnemen.
Net alsof schuldsanering zo'n pretje is. Al je uitgaven moeten verantwoorden, je eigen geld niet meer mogen beheren en een piepklein potje hebben waar je net van kunt leven. Brrr.... Maar ik denk dat het ook heel louterend kan werken, als je echt tot de basis veroordeeld bent. Dan kun je de iets luxere dingen daarna een stuk meer waarderen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Toch vind ik wel dat bijvoorbeeld dat hele schuldsanering gebeuren het voor veel mensen ook wel weer erg makkelijk maakt hoor, ik ken dr echt, die roepen ja nou en, over een paar jaar ga ik drie jaar de schuldsanering in en dan is het opgelost.
Jezus fuck zeg
Die ken ik ook en ik kots daar best wel op. Maar toch.... ik ken ook mensen die dakloos zijn geworden door stommiteiten waarvan bleek dat ze psychiatrisch patient waren en dat ze bepaalde impulsen niet onder controle hadden bijvoorbeeld. Of mensne die echt knokken om het te redden maar die het niet zelf lukt. Ik heb steeds mazzel gehad en goeie mensen om me heen en ben zelf uit mijn problemen gekomen en heb het nu goed, maar dat had ook anders kunnen lopen. Mensen zijn vaak kwetsbaarder dan je denkt. En ja, dan hoeven ze niets zomaar te krijgen om dan zo ook verder te gaan, maar wat compassie en hulp is een goede zaak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Toch vind ik wel dat bijvoorbeeld dat hele schuldsanering gebeuren het voor veel mensen ook wel weer erg makkelijk maakt hoor, ik ken dr echt, die roepen ja nou en, over een paar jaar ga ik drie jaar de schuldsanering in en dan is het opgelost.
Jezus fuck zeg
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net alsof schuldsanering zo'n pretje is. Al je uitgaven moeten verantwoorden, je eigen geld niet meer mogen beheren en een piepklein potje hebben waar je net van kunt leven. Brrr.... Maar ik denk dat het ook heel louterend kan werken, als je echt tot de basis veroordeeld bent. Dan kun je de iets luxere dingen daarna een stuk meer waarderen.
En nu ga ik stroom uitsparen. Lampen, pc en tv uit (verwarming is al een uur afgeschakeld) en![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wel heel ergquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja die mensen die ik ken die durven hardop te klagen dat ze zo zielig zijn omdat ze in de schuldsanering zitten voor een nieuwe auto en wehkampaankopen met comfort cards die inmiddels alweer op het stort liggen. En dan ben ik een bitch omdat ik ze tamelijk niet zielig vind en omdat ik dan durf te zeggen dat ik het niet eerlijk vind dat er dan nog een deel schuld wordt kwijtgescholden![]()
En ik weet dat ze nog ff snel een spelcomputer en zo kochten met de comfortcard voor ze de papieren maar es gingen inleveren
Maar ze deden het en ze vertelden het ook nog alsof ze een leuke poets baktenquote:
Mijn hart jankt ook alvast voor in februariquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
goed, goed, morgen uit eten en de bios in, ben benieuwdquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ze deden het en ze vertelden het ook nog alsof ze een leuke poets bakten![]()
Hoest met jou en je vlindertjes Zwabje?
Oehquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
goed, goed, morgen uit eten en de bios in, ben benieuwd
ha, tombo heeft 7,50 betaald voor een lange stengel, das eens andersomquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben aan het oppassen op de kindjes waar ik ooit een vliegenvanger voor gekocht heb, zie ik nu ineens dat die ene een huge stengel met knop heeft!
Ik heb een tic ontwikkeld dat ik geen oneven bedragen op mijn spaarrek wil... en alleen even bedragen in de 100 euro vorm. dus 5000, 5100, 5200, ect. Maar als ik 5150 heb dan vul ik het aan tot 5200quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet niet benieuwd zijn, maar doortastendquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
goed, goed, morgen uit eten en de bios in, ben benieuwd
Oh, ik had ook wel dat ik dan echt een week NIKS uitgaf zodat ik een bepaald bedrag zou bereikenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een tic ontwikkeld dat ik geen oneven bedragen op mijn spaarrek wil... en alleen even bedragen in de 100 euro vorm. dus 5000, 5100, 5200, ect. Maar als ik 5150 heb dan vul ik het aan tot 5200
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ha, tombo heeft 7,50 betaald voor een lange stengel, das eens andersom
Ja, die telde je ook nooit mee tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wat afdrukwaardige foto's van de honden van vorig jaar aan het uitzoeken omdat ik nog geen een foto van Sjon op heb hangen en van Kees alleen dat canvas, maar ik vind echt amper wat van Kees
het verschil tussen assertiviteit en ongewenste doortastendheid is een trap in m'n ballenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet niet benieuwd zijn, maar doortastend
Tis meer dat ze echt altijd onscherp op foto's staatquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die telde je ook nooit mee toch
Ooh dat heb ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik had ook wel dat ik dan echt een week NIKS uitgaf zodat ik een bepaald bedrag zou bereiken
Jij bent beide nog lang nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het verschil tussen assertiviteit en ongewenste doortastendheid is een trap in m'n ballen
Oh, soms geef ik echt wel teveel uit jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik ook
Deze maand kon ik afgelopen week eigenlijk niks uitgeven... want dan had ik de 75 euro in de la met 25 aangevuldhoppa, 100 euro erbij.
En ik geef soms echt teveel uitHeb sinds een paar maanden boodschappengeld wat ik elke maand pin. Voor 4 weken. Daarvoor gaf ik rustig 200 euro aan boodschappen ofzo uit per week
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
i know, maar ik moet m'n verlegenheid een beetje rationeel doen overkomen
Nah, dat heb ik dus niet. Ik boek nu ook een vast bedrag sowieso over naar de spaarrek. Eigenlijk alles wat ik over hou nadat mijn vaste lasten, boodschappen en "pleur maar in de sloot geld" eraf is. Maar ja, he... dan moet Baloe naar de DA en dan moet je MM zijn pasje lenen omdat je spaarrek bij een andere bank staat en je geen saldo meer hebt voor de DAquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, soms geef ik echt wel teveel uit jaMaar dan hou ik me daarna ook helemaal in zodat ik juist geld overhoud
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
dan kan ik wel een abonnement gaan afsluiten
Ik verzin elke keer iets nieuws omdat je het nooit doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet van jou iedere dag wat anders gaan sms'en
Ah, dat had je nog niet gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar steigermeisje heeft een beetje bindings issues oke
Oooooooohquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar steigermeisje heeft een beetje bindings issues oke
check, en dat maakt het iets gecompliceerderquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dat had je nog niet gezegd
Ah, okee, dan moet je gewoon niet naar ons luisteren maar naar je gevoelquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, en dat maakt het iets gecompliceerder
maar ik merk dat ze me heel langzaam naar zich toe trekt
Vooral met Chico-Yoda ernaastquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Whehe Kees en dr onderkinnen mogen ook wel in een lijstje![]()
[ afbeelding ]
Das echt Chico met zn Chico-eyesquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral met Chico-Yoda ernaast
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
maar chico is zo'n olijk oud mannetje
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral met Chico-Yoda ernaast
GMTAquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
chico met z'n oor en yoda capuchon
Ik vind Billy mooier qua beharing enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt Chico met zn Chico-eyes![]()
De meeste mensen vinden het mn minst leuke hond, en de lelijkste, maar hij fotografeert echt het beste, hij heeft zoveel expressie
Ja mij kan je zo hebben verdommequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik kies wel weer een van de onmogelijkste meiden om na te jagen he
Je weet het, je hoeft hier noooooooit meer wegquote:
Je hebt het helaas niet altijd zelf in de hand, maar je hebt nu iig wel initiatief getoond om er wat aan te doen. En dat gaat je volgens mij prima afquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zojuist vertelt meneer I. ff tussen neus en lippen door dat ie een auto heeft gekocht.
Uit mijn geboortejaar, dus oldtimer![]()
Waar hadden we het vanavond ook alweer over?
Ach jaaaaa, we werken er beide hard voor zeg ik altijd maarquote:
oh dat gebeurt mij ook wel eens per ongeluk, en dan kom ik thuis, en dan denk ik wat heb ik nu in mijn jaszak liggen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Zojuist vertelt meneer I. ff tussen neus en lippen door dat ie een auto heeft gekocht.
Uit mijn geboortejaar, dus oldtimer![]()
Waar hadden we het vanavond ook alweer over?
Naja, das toch ook gewoon zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach jaaaaa, we werken er beide hard voor zeg ik altijd maar
Dat overkomt mij dus nooit he?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat gebeurt mij ook wel eens per ongeluk, en dan kom ik thuis, en dan denk ik wat heb ik nu in mijn jaszak liggen...
en ja hoor, weer een auto
quote:Kiss guitarist Tommy Thayer has confirmed that the legendary rockers are heading back into the studio and plan to release a new album before the end of the year. And he reveals it will follow much the same format as 2009s Sonic Boom which was a massive success on both sides of the Atlantic.
die tweede ben ik met je eensquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef asfalthooligan het volgende:
goede muziek was dat dat waren nog eens tijden
even wat lekkere oude school muziek
net als dit
Zie je wel? Je houdt wel van emquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig trouwens wel echt in een deuk om bijna alle foto's van Sjon
Zo op foto kan ik er onwijs om lachen jaquote:
De knuffel op links/boven is wel solidairquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Zit je hard te werken kijk je naast je ligt daar dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
je zou bijna expres kleinere mandjes gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |