Ben je alweer in slaap gevallen? Net ook alquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo in slaap gevallen op de bank nu eerst maar avond eten
Nee, paarse regen, da's een goeie titel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Heul nie, en daar is een apart forum voor, mijn oog viel er op, wat een weerderig waardeloze songtitel![]()
![]()
Jajajaja, jankzak met je aparte forumquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Heul nie, en daar is een apart forum voor, mijn oog viel er op, wat een weerderig waardeloze songtitel![]()
![]()
Nee en tis nog een kutnummer ook, dus we zijn het eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, paarse regen, da's een goeie titel!![]()
Ook goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee en tis nog een kutnummer ook, dus we zijn het eens
Ik heb een heerlijk glaasje portquote:
Ahquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Nu wou ik wel dat er iemand was om ff een glas water voor me te pakken eigenlijk
Kan Sjon zijn waterbak niet naar je toe gooien? Doet ie vast niet moeilijk overquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Nu wou ik wel dat er iemand was om ff een glas water voor me te pakken eigenlijk
Kan Sjon niet op commando pi..quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Dan is ze allang uitgedroogd.quote:
Llquote:
Da's de arme tak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ll![]()
Hoest met de inwerkerij en de huizenkoperij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |