Jij ons ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]Jullie maken me aan het huilen, ja
* MissMSX drukt Sammz tranende gezichtje ferm in haar zachte, doch prontige boezemquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij een troostende boob zou bieden
Om te huilen ditquote:
niet doen, gewoon toch komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahwquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nooit niet!![]()
ik probeerde me groot te houden, maar de tranen trekken nu toch door mn ogen naar beneden.
Ja sorry, het is onmachtquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX drukt Sammz tranende gezichtje ferm in haar zachte, doch prontige boezem
ikke niet hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las donzige boezem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX drukt Sammz tranende gezichtje ferm in haar zachte, doch prontige boezem
quote:
Er had ook 'pronte' moeten staanquote:
Jeeejquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
ikke niet hoorik blijf gewoon lief doen tegen jou
Jij bent echt raarquote:
Niets dat Techno niet kan verhelpen ongetwijfeldquote:
Geeft niets. Maar ik heb gelijk je fobo nog een gecheckt om te zien of je niet op Katrien Duck leek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er had ook 'pronte' moeten staan
Excuses voor de verwarring
Techno moet Samzz gewoon ontvoerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets dat Techno niet kan verhelpen ongetwijfeld
Wat heeft Katrien ermee te maken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft niets. Maar ik heb gelijk je fobo nog een gecheckt om te zien of je niet op Katrien Duck leek.
Word ik nu gewoon keihard gekoppeld hier?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
Techno moet Samzz gewoon ontvoeren
Als hij slim is doet hij dat jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Techno moet Samzz gewoon ontvoeren
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon keihard gekoppeld hier?
Donzig...eend...veren....Katrien!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heeft Katrien ermee te maken?
Nu nog keihard geneukt worden en het feest is compleetquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon keihard gekoppeld hier?
Pfffffffffffffffff............. hoe kooooooooooooooooooooom je erop?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Donzig...eend...veren....Katrien!
Techno die keihard geneukt wordt door Samzzquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu nog keihard geneukt worden en het feest is compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |