Wij noemen het pijltjes (Zuid-Holland).quote:Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef mijsje het volgende:
het begrip pulletje komt ook uit Noord Holland de officiele benaming schijnt pielen te zijn, maar daar had ik ook nog nooit van gehoord...
Idemquote:Op maandag 28 februari 2011 02:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik dacht dat het ipv waxinelichtje, baxine(of baksine)lichtje was. Omdat ze zeg maar in een aluminium bakje zitten
Heeft jaren geduurd
Go pulletjes!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef Daste het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij alleen in Noord-Holland bekend. Ik ben in mijn omgeving (nu Zuid-Holland) druk bezig om 'het woord' te verspreiden.Pulletjes zijn leuk!
Yavanna, ken je dan ook het woord 'uitheinig'?
Bedoel je dan dat je nu weet dat camera's van toen nog geen kleur konden opnnemen, of weet je nu dat god niet bestaat?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
Toen ik TV beelden van vroeger zag, zwart wit dus, dacht ik altijd dat dat kwam doordat god het licht nog niet had gemaakt... Religieus opgevoed
Ook in Friesland. Eigenlijk het hele noorden.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Iridal het volgende:
Dat ze in Groningen neefje tegen een mug, en mug tegen een vlieg zeggen....
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat je 2x hetzelfde wachtwoord in moet typen als je ergens online een account aanmaakt. De eerste keer dat ik dat moest doen snapte ik er niks van. Er stond:
Password:
Confirm password:
Dus ik "yes" intypen bij confirm password. Nog wat dingetjes geprobeerd maar niets lukte. Toen maar geïrriteerd opgegeven![]()
Whaha, die is echt fantastisch!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat je 2x hetzelfde wachtwoord in moet typen als je ergens online een account aanmaakt. De eerste keer dat ik dat moest doen snapte ik er niks van. Er stond:
Password:
Confirm password:
Dus ik "yes" intypen bij confirm password. Nog wat dingetjes geprobeerd maar niets lukte. Toen maar geïrriteerd opgegeven![]()
Master.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Password:
Confirm password:
Ik weet nu dat de camera's van toen nog geen kleur konden opnemen én dat god niet bestaat uiteraardquote:Bedoel je dan dat je nu weet dat camera's van toen nog geen kleur konden opnnemen, of weet je nu dat god niet bestaat?
Password:
Confirm password:
Password:
Confirm password:
Koningquote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Password:
Confirm password:
Nog nooit van snijkoek gehoord, wij noemden dat altijd berespek. Kwam er dus ook pas op een behoorlijk genant moment achter dat dat ook geen abn is... Komt ook weer van mn moeders kant, net zoals kupfla...quote:Op maandag 28 februari 2011 07:49 schreef yavanna het volgende:
[..]
Bij mij thuis werd ontbijtkoek 'snijkoek' ( snaaikoek) genoemd, iemand daarmee bekend? Leverde mij ooit een klein trauma op toen ik dat als jong meisje moest halen bij de supermarkt en de medewerker geen idee had wat ik met snaaaaiijjkoek ( accent ) bedoelde. Het huilen stond mij toen op een gegeven moment zeer nader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |