abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93386441
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef mijsje het volgende:
het begrip pulletje komt ook uit Noord Holland de officiele benaming schijnt pielen te zijn, maar daar had ik ook nog nooit van gehoord...
Wij noemen het pijltjes (Zuid-Holland).
Bij pullen denk ik toch echt aan dit soort dingen en niet aan kleine eendjes!
pi_93386715
Dat het niet kanidaat is maar kandidaat, met een extra d.
Dat je bij een of ander tv-programma de brieven níet door het luchtroostertje van de tv moest doen om ze bovenaan in beeld te laten komen.
Dat het stoplicht niet op groen gaat als je blaast.
Dat je zelf mocht bepalen wat je at,en dat daar geen wetten voor bestonden. (van, dat je sowieso eens in de maand zuurkool moest eten). Mijn ouders zeiden namelijk weleens dat ze het zelf ook niet lekker vonden maar dat je het weleens moest eten.

[ Bericht 47% gewijzigd door _Loki op 27-02-2011 14:21:54 ]
pi_93387064
Toen ik TV beelden van vroeger zag, zwart wit dus, dacht ik altijd dat dat kwam doordat god het licht nog niet had gemaakt... Religieus opgevoed ;)
I woudn't believe in a god, who would send me to hell if I didn't.
pi_93390876
Niet eentje van mijzelf maar van mijn vriend: zijn vader is Pools, maar thuis hebben ze altijd gewoon Nederlands gepraat. Behalve dan sommige woordjes, zoals arbuz. Dat is een watermeloen, maar watermeloenen lustte meneer en zijn broer en zus niet. Arbuz lustten ze wel xD
  zondag 27 februari 2011 @ 21:54:18 #155
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_93414377
Kom er net achter dat "ombudsman" helemaal geen Nederlands woord is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 28 februari 2011 @ 02:29:37 #156
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_93426296
Ik dacht dat het ipv waxinelichtje, baxine(of baksine)lichtje was. Omdat ze zeg maar in een aluminium bakje zitten :')

Heeft jaren geduurd
pi_93428534
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 02:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik dacht dat het ipv waxinelichtje, baxine(of baksine)lichtje was. Omdat ze zeg maar in een aluminium bakje zitten :')

Heeft jaren geduurd
Idem :Y
I had a signature once. It was awful.
  maandag 28 februari 2011 @ 07:49:43 #158
19242 yavanna
Results may vary.
pi_93428640
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef Daste het volgende:

[..]

Ja! Volgens mij alleen in Noord-Holland bekend. Ik ben in mijn omgeving (nu Zuid-Holland) druk bezig om 'het woord' te verspreiden. ;) Pulletjes zijn leuk!

Yavanna, ken je dan ook het woord 'uitheinig'?
Go pulletjes! :)

Tot zojuist had ik nog nooit van 'uitheining' gehoord, uiteraard nu wel even opgezocht wat het betekent.

Bij mij thuis werd ontbijtkoek 'snijkoek' ( snaaikoek) genoemd, iemand daarmee bekend? Leverde mij ooit een klein trauma op toen ik dat als jong meisje moest halen bij de supermarkt en de medewerker geen idee had wat ik met snaaaaiijjkoek ( accent ) bedoelde. Het huilen stond mij toen op een gegeven moment zeer nader. :D
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_93429037
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
Toen ik TV beelden van vroeger zag, zwart wit dus, dacht ik altijd dat dat kwam doordat god het licht nog niet had gemaakt... Religieus opgevoed ;)
Bedoel je dan dat je nu weet dat camera's van toen nog geen kleur konden opnnemen, of weet je nu dat god niet bestaat?
pi_93433353
Dat ze in Groningen neefje tegen een mug, en mug tegen een vlieg zeggen....

Hoe een neefje heet weet ik dan weer niet
pi_93433608
The fire of downtown ipv The final countdown. :')
Net zoals I just dated your arms tonight ipv I just died in your arms tonight.
Op dinsdag 15 februari 2011 01:47 schreef skattebaut het volgende:
Dat vieze genetisch afval ligt nog steeds hiernaast op de bank met een uitkering.
Hoezo?
pi_93435844
Ik snapte vroeger niet dat je 2x hetzelfde wachtwoord in moet typen als je ergens online een account aanmaakt. De eerste keer dat ik dat moest doen snapte ik er niks van. Er stond:

Password:
Confirm password:

Dus ik "yes" intypen bij confirm password. Nog wat dingetjes geprobeerd maar niets lukte. Toen maar geïrriteerd opgegeven :( :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 28 februari 2011 @ 17:25:30 #163
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_93447563
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Iridal het volgende:
Dat ze in Groningen neefje tegen een mug, en mug tegen een vlieg zeggen....
Ook in Friesland. Eigenlijk het hele noorden.
Géén kloon van tvlxd!
pi_93447632
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat je 2x hetzelfde wachtwoord in moet typen als je ergens online een account aanmaakt. De eerste keer dat ik dat moest doen snapte ik er niks van. Er stond:

Password:
Confirm password:

Dus ik "yes" intypen bij confirm password. Nog wat dingetjes geprobeerd maar niets lukte. Toen maar geïrriteerd opgegeven :( :')
:D
  maandag 28 februari 2011 @ 18:05:38 #165
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_93449611
quote:

Password:
Confirm password:

Whaha, die is echt fantastisch! :D
Smell the flowers while you can....
  maandag 28 februari 2011 @ 18:38:10 #166
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_93451216
quote:

Password:
Confirm password:

Master.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_93451811
quote:
Bedoel je dan dat je nu weet dat camera's van toen nog geen kleur konden opnnemen, of weet je nu dat god niet bestaat?
Ik weet nu dat de camera's van toen nog geen kleur konden opnemen én dat god niet bestaat uiteraard ;)
I woudn't believe in a god, who would send me to hell if I didn't.
  Moderator / Redactie FP maandag 28 februari 2011 @ 19:43:22 #168
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93455485
quote:

Password:
Confirm password:

:D _O- :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93455655
quote:

Password:
Confirm password:

:D
  maandag 28 februari 2011 @ 19:52:04 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_93456068
quote:

Password:
Confirm password:

Koning :D _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_93456660
vroeger dacht ik atlijd dat t warmhartig was ipv barmhartig :')
pi_93467126
"Ober, mag drie kuikens bier?" :o

*heeft lol in z'n eentje
pi_93469970
Ik zong vroeger ook heel hard "i wanna have sex on the beach".. toen zei me moeder wat dat betekende.. ik heel hard zingen: mijn pappa wil sex on the beach !
pi_93470481
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 07:49 schreef yavanna het volgende:

[..]

Bij mij thuis werd ontbijtkoek 'snijkoek' ( snaaikoek) genoemd, iemand daarmee bekend? Leverde mij ooit een klein trauma op toen ik dat als jong meisje moest halen bij de supermarkt en de medewerker geen idee had wat ik met snaaaaiijjkoek ( accent ) bedoelde. Het huilen stond mij toen op een gegeven moment zeer nader. :D
Nog nooit van snijkoek gehoord, wij noemden dat altijd berespek. Kwam er dus ook pas op een behoorlijk genant moment achter dat dat ook geen abn is... Komt ook weer van mn moeders kant, net zoals kupfla... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')