Idemquote:Op maandag 28 februari 2011 02:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik dacht dat het ipv waxinelichtje, baxine(of baksine)lichtje was. Omdat ze zeg maar in een aluminium bakje zitten
Heeft jaren geduurd
Go pulletjes!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:57 schreef Daste het volgende:
[..]
Ja! Volgens mij alleen in Noord-Holland bekend. Ik ben in mijn omgeving (nu Zuid-Holland) druk bezig om 'het woord' te verspreiden.Pulletjes zijn leuk!
Yavanna, ken je dan ook het woord 'uitheinig'?
Bedoel je dan dat je nu weet dat camera's van toen nog geen kleur konden opnnemen, of weet je nu dat god niet bestaat?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:27 schreef ikgahardikgalekker het volgende:
Toen ik TV beelden van vroeger zag, zwart wit dus, dacht ik altijd dat dat kwam doordat god het licht nog niet had gemaakt... Religieus opgevoed
Ook in Friesland. Eigenlijk het hele noorden.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Iridal het volgende:
Dat ze in Groningen neefje tegen een mug, en mug tegen een vlieg zeggen....
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat je 2x hetzelfde wachtwoord in moet typen als je ergens online een account aanmaakt. De eerste keer dat ik dat moest doen snapte ik er niks van. Er stond:
Password:
Confirm password:
Dus ik "yes" intypen bij confirm password. Nog wat dingetjes geprobeerd maar niets lukte. Toen maar geïrriteerd opgegeven![]()
Whaha, die is echt fantastisch!quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik snapte vroeger niet dat je 2x hetzelfde wachtwoord in moet typen als je ergens online een account aanmaakt. De eerste keer dat ik dat moest doen snapte ik er niks van. Er stond:
Password:
Confirm password:
Dus ik "yes" intypen bij confirm password. Nog wat dingetjes geprobeerd maar niets lukte. Toen maar geïrriteerd opgegeven![]()
Master.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Password:
Confirm password:
Ik weet nu dat de camera's van toen nog geen kleur konden opnemen én dat god niet bestaat uiteraardquote:Bedoel je dan dat je nu weet dat camera's van toen nog geen kleur konden opnnemen, of weet je nu dat god niet bestaat?
Password:
Confirm password:
Password:
Confirm password:
Koningquote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Password:
Confirm password:
Nog nooit van snijkoek gehoord, wij noemden dat altijd berespek. Kwam er dus ook pas op een behoorlijk genant moment achter dat dat ook geen abn is... Komt ook weer van mn moeders kant, net zoals kupfla...quote:Op maandag 28 februari 2011 07:49 schreef yavanna het volgende:
[..]
Bij mij thuis werd ontbijtkoek 'snijkoek' ( snaaikoek) genoemd, iemand daarmee bekend? Leverde mij ooit een klein trauma op toen ik dat als jong meisje moest halen bij de supermarkt en de medewerker geen idee had wat ik met snaaaaiijjkoek ( accent ) bedoelde. Het huilen stond mij toen op een gegeven moment zeer nader.
Password:
Confirm password:
Je bedoelt die bolletjes op de deksel? (zwart/chocomel/cappuccino/latte)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef hondashadow het volgende:
Nou, als ik bovenstaande teruglees snap ik er zelf weinig van, dus ik ben benieuwd of iemand anders het wél snapt.
Peperkoek, ontbijtkoek, kandijkoek (met suiker), kruidkoek, snijkoek.. komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:07 schreef trainfreak het volgende:
Ontbijtkoek...
Dat is toch van die bruinachtige koek met eventueel parelsuiker op he?
Dat noemen we hier peperkoek, vraag me niet waarom!
(In de supermarkt staat er volgens mij zelf honingkoek op, maar dat ben ik niet zeker)
Sjips je ninja edit was te snel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:55 schreef _Loki het volgende:
[..]
Peperkoek, ontbijtkoek, kandijkoek (met suiker), kruidkoek.. komt allemaal op hetzelfde neer.
Dat is handig. Ook bij fris om het verschil te zien tussen cola en cola light. Behalve dus dat ik nog nooit in al die jaren iemand tegen ben gekomen die die bolletjes indruktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Je bedoelt die bolletjes op de deksel? (zwart/chocomel/cappuccino/latte)
[ afbeelding ]
Wij zijn dat verplicht bij de Mc, dus doe het al vol automatischquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is handig. Ook bij fris om het verschil te zien tussen cola en cola light. Behalve dus dat ik nog nooit in al die jaren iemand tegen ben gekomen die die bolletjes indrukt.
Oh, bij iedere Mac waar ik kom doen ze het dus nooit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wij zijn dat verplicht bij de Mc, dus doe het al vol automatisch
Ik wilde je op kruidkoek wijzen mja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef _Loki het volgende:
Bwehe. Nu net te laat want er staat alweer een nieuwe bij
Ik heb het ook nog nooit gebruikt gezien bij de mac....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, bij iedere Mac waar ik kom doen ze het dus nooit.
Ff offtopic: zo heet mijn overgrootmoeder hier nog altijd 'oma kroepoek'quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:46 schreef zakpatat90 het volgende:
De oma van mijn moeder leefde nog toen ik klein was, maar het was verwarrend om die overgrootmoeder dezelfde achternaam te geven als mijn oma.
Dus was het altijd oma 's gravenzande. Vond het wel toevallig dat ze ook precies in 's gravenzande woonde xD
En eigenlijk wilde ze Google ook Googol noemen, maar iemand had de naam verkeerd gelezen op een of ander formulier.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Google komt van het woord Googol, wat een 1 met 100 nullen is.
1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.0 dus.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
En eigenlijk wilde ze Google ook Googol noemen, maar iemand had de naam verkeerd gelezen op een of ander formulier.
quote:The company name Google is a misspelling of the word "Googol"[3] made by founders Larry Page and Sergey Brin, as described in the book The Google Story by David A. Vise.
Je hebt ook nog googolplex. Dat is dan weer een 1 met googol nullenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:07 schreef Baas-Kopfkaas het volgende:
Google komt van het woord Googol, wat een 1 met 100 nullen is.
1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.0 dus.
Schrijf dat eens uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hebt ook nog googolplex. Dat is dan weer een 1 met googol nullen
Ofwel 10googol ofwel 10^10100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |