Je neemt het iets te serieus allemaal, Remmiequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezien je moderator-ambities had ik van jou toch wel verwacht dat je dit zou begrijpen
Nee hoor, ik ben juist in een opperbeste stemmingquote:
De techniek staat voor nietsquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
"Yaaay, fucking vet mijn nieuwe iPad! Kijk 's wat ik allemaal ka...
...
Godver, een lang plaatje..."
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
"Yaaay, fucking vet mijn nieuwe iPadPhonePodTab! Kijk 's wat ik allemaal ka...
...
veul plezierquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Koffie schenken en tantes kussen gaat
whut?quote:
Onnodig topicverneukend. Staan we gewoon niet toe. Zou je moeten wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
...
Geen enkele last van gehad met mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
...
Holy shit hoe kon ik die missen. Sorry liesjequote:
Op een goeie tablet gaat het nog wel, maar probeer het maar eens op een Nokia met de mobiele layoutquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad me mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.
Waarom zou je iets anders willen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad met mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.
In all fairness... zijn normale plaatjes wel te doen op een Nokia met mobiele layout?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een goeie tablet gaat het nog wel, maar probeer het maar eens op een Nokia met de mobiele layout
Geen idee, ik heb mezelf wel 's een Tagje bij elkaar gepaint? Hoewel die ondertussen al weer is afgepaktquote:
Met Opera Mini wel, want die resized plaatjes op een eigen server. Resized qua kilo/megabytes, maar niet qua lengte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In all fairness... zijn normale plaatjes wel te doen op een Nokia met mobiele layout?
Owkee weet ik dat ook weer, ik wist niet dat je een topic kon verneuken door eenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
"Topic verneukend plaatje gepost"
Bij Ian heb ik dat net in meervoud gezet en daarbij ook nog "zieken om het zieken met".
Dubbeltje, eerste rang.quote:
Laat open! Liever daar dan hier dat gesop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh wacht, ik ben Mod, even dat Opaatje topic dichttiefen, brb
Die Pearlbitch he!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat open! Liever daar dan hier dat gesop.
Mutsje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
En ik helemaal achter kijken om zijn welkomstopic te zoeken.
Is de humor op de bon ofzo!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat open! Liever daar dan hier dat gesop.
Hij is Schnitzel, geen moderatorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
En ik helemaal achter kijken om zijn welkomstopic te zoeken.
In feedback melden dat je Danny hebt afgezet is leukerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit had wel een leuke manier geweest om als modje te beginnen
Goed topic trouwens Ian: excuses en moderatoraanvraagquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit had wel een leuke manier geweest om als modje te beginnen
Godver, ik schrok me rotquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed topic trouwens Ian: excuses en moderatoraanvraag
Twee iemanden, Anne en... QuBe volgens mij...quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Er stond toch echt eerst moderator.
Is er al iemand voor REV nu BX weg is?
Loopt dat forum dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Er stond toch echt eerst moderator.
Is er al iemand voor REV nu BX weg is?
Ah ok, dat is iets anders dan we afgesproken hadden he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Twee iemanden, Anne en... QuBe volgens mij...
Z'n voornaam kwam me wel bekend voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, ik schrok me rot
"Shit, wat heb ik met mijn dronken hoofd ooit gepost?!?!" ging er door mij heen
Ik vind mijn haastige reply stiekem grappigerder.quote:
Mutsje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind mijn haastige reply stiekem grappigerder.
Nee! De angst voor het gesopa.quote:
Nah, ik dacht dat ik al je longpanda's in één note had gezet, maar dat was niet zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had er 12 na de Longpanda... nu heb ik er 13_!
Note voor onrechtmatig blauw zijn!
Het zijn ook altijd mongolen. Als iemand in een kroeg ineens in zijn nakende, harige pens op een tafel staat te danseren kan je er van uit gaan dat hij Jasper heet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n voornaam kwam me wel bekend voor
Ik deed het voor Longkanker Awareness! Hoe kun je daar nou TEGEN zijn, Remsel!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik dacht dat ik al je longpanda's in één note had gezet, maar dat was niet zo
Je bent gewoon een Echte Jasperquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd mongolen. Als iemand in een kroeg ineens in zijn nakende, harige pens op een tafel staat te danseren kan je er van uit gaan dat hij Jasper heet.
Maar goed, ik pleurde eerst bijna door een tafeltje en daarna bijna door een gamma-schutting, dus mij hoor je verder niet.
Ik heb nog een poging gedaan me bij mijn schoonfamilie als "Ian" voor te stellen, maar da's weinig gewordenquote:
Wat kan ik er toch intens van genieten zulke verhalen. Als ze over een ander gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd mongolen. Als iemand in een kroeg ineens in zijn nakende, harige pens op een tafel staat te danseren kan je er van uit gaan dat hij Jasper heet.
Maar goed, ik pleurde eerst bijna door een tafeltje en daarna bijna door een gamma-schutting, dus mij hoor je verder niet.
Ik was niet de enige die iets raars had, Cc bleef met haar tiet haken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat kan ik er toch intens van genieten zulke verhalen. Als ze over een ander gaan.
Kan jou het wat schelen zegquote:
Ze noemen je nu Dolly? Het zwarte schaap uit de familie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog een poging gedaan me bij mijn schoonfamilie als "Ian" voor te stellen, maar da's weinig geworden
Ja! Prachtige verhalen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die iets raars had, Cc bleef met haar tiet haken!
Op het werk noemen ze me "Vlad"quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze noemen je nu Dolly? Het zwarte schaap uit de familie?
Dat ben ik alweer vergeten geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat heb ik wel eens met mijn piemel. Wil ik mijn schoenen strikken zit mijn piemel ineens vast tussen mijn stropdas en schoenveters.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Vlad" 1 koffie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op het werk noemen ze me "Vlad"
Is niet erg schat, je was immers érg, érg dronken. #geruchtenmachineopgangbrengenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ben ik alweer vergeten geloof ik.
En die heroïne en GHB deed ook weinig goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Is niet erg schat, je was immers érg, érg dronken. #geruchtenmachineopgangbrengen
Post de link maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik heb nu zo'n leuk plaatje en nou kan ik hem niet posten
anders krijgt Remmy weer last van zijn vinger,
echt best jammer voor jullie
Spoilertag met waarschuwing, dan mag hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En hoe stoer ze vooraf vertelde dat ze voor 12'en weg zou zijn. Echt, je zou 't zo gelovenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
Waar ik nog steeds om moet lachen is Cc's plan om naar huis te gaan. "Nee, nee, nee, ik ga echt naar huis, keurig op tijd, ik laat mij niet ompraten" *Pakt jas en alles...
Maar Cc die trein red je toch nooit meer?
"Ok, bier!".
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zei nog, doe het niet, maar na 10 stoli's is De Ceecee niet meer te houden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die heroïne en GHB deed ook weinig goed.
Nah, de spoilertag doet het niet in de oude (oranje) mobile layoutquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spoilertag met waarschuwing, dan mag het
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, de spoilertag doet het niet in de oude (oranje) mobile layout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zag ik te laat !quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, de spoilertag doet het niet in de oude (oranje) mobile layout
Edit, snel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zag ik te laat !
Een uurtje later. Best goed van me. Zonder te vallen, dit keer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
En hoe stoer ze vooraf vertelde dat ze voor 12'en weg zou zijn. Echt, je zou 't zo geloven.
Daar wilde ik dan weer niet over beginnen, te makkelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een uurtje later. Best goed van me. Zonder te vallen, dit keer.
De lengte valt nog meequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zag ik te laat !
ja ik heb het weer pittig kortquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De lengte valt nog mee
En wat zit je haar leuk op die foto
Deze layout is dan wel weer erg goed op tabs: [Mobile Beta] TouchPhone forumlayout #12quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Copycat het volgende:
Die mobiele layout is gewoon kut. Ook op je telefoon.
Maak me niet weer boos, jonguh!
Ik hou wel van makkelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar wilde ik dan weer niet over beginnen, te makkelijk.
Gewoon iets over Wilders roepen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Copycat het volgende:
Die mobiele layout is gewoon kut. Ook op je telefoon.
Maak me niet weer boos, jonguh!
Die is helemaal kut. En lelijk. Daar had ik ruzie mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
Deze layout is dan wel weer erg goed op tabs: [Mobile Beta] TouchPhone forumlayout #12
Misschien toen jij 'm probeerde, maar nu werkt ie geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is helemaal kut. En lelijk. Daar had ik ruzie mee.
Ik heb de tekst nu pas gelezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik heb het weer pittig kort![]()
beter toch ?
Ik heb 'm vorige week geprobeerd en vond 'm lelijk en gebruiksonvriendelijk. Ik gebruik zowel op phone als pad de reguliere layout. Ziet er imo stukken beter en vollediger uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
Misschien toen jij 'm probeerde, maar nu werkt ie geweldig
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige week geprobeerd en vond 'm lelijk en gebruiksonvriendelijk. Ik gebruik zowel op phone als pad de reguliere layout. Ziet er imo stukken beter en vollediger uit.
Je bent gewoon conservatief en bang voor veranderingquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige week geprobeerd en vond 'm lelijk en gebruiksonvriendelijk. Ik gebruik zowel op phone als pad de reguliere layout. Ziet er imo stukken beter en vollediger uit.
Omdat jij een apparaat hebt dat het wel fatsoenlijk trekt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
ben zo gelukkig,,,,,,,,,,,,,,,,,,eindelijk mijn digitale kastje van UPC is vandaag aangesloten, en een beeld zo mooi
![]()
avond allemaal
Helemaal klaar voor Secret Storyquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Toverheks het volgende:
ben zo gelukkig,,,,,,,,,,,,,,,,,,eindelijk mijn digitale kastje van UPC is vandaag aangesloten, en een beeld zo mooi
![]()
avond allemaal
Ja! Gepost vanaf je iPauper?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
Je bent gewoon conservatief en bang voor verandering
jaaaaaaaaaa, en moet bekennen heb hem al 1 jaar in de kast liggen, maar ja tv moest naar voren, dus zwager vandaag 2 balken de muur in geboort en daar de tv beugel, want de scartkabelaansluiting zit achterop de tvquote:
Scherp en SCART.... pardon?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa, en moet bekennen heb hem al 1 jaar in de kast liggen, maar ja tv moest naar voren, dus zwager vandaag 2 balken de muur in geboort en daar de tv beugel, want de scartkabelaansluiting zit achterop de tvecht over nagedacht door die Samsungjongens, maar nu alles goed en geactiveerd, en een beeld pppffttt zo scherp, en zitten extra zenders op is zo een digitaal startersding, dus morgen weer even UPC bellen dat ik een meer zenderspakket er toch bij wil hebben, heb nu KPN in de slaapkamer voor de eredivisie maar wil het hier ook
![]()
Laat SS maar beginnen ben er nu helemaal klaar voor
Dat ding is net nieuw.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien gewoon geen HDMI aansluiting op de TV?
Dan mag je wel een HDMI aansluiting verwachten.quote:
20:30 plenair debat Afghanistan missie - Pol24quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
Heks waar blijft het TV overzicht voor vanavond??![]()
Zo te zien weinig op de buis.
21.30 De wilde keuken
en om dat er toch verder geen kut is ga ik om 22.00 op de BBC 'Come fly with me' van de makers van Little Britain maar eens proberen.
Goeie reminder. Vorige week gezien en was best vermakelijk. Spoof op Airlines.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
en om dat er toch verder geen kut is ga ik om 22.00 op de BBC 'Come fly with me' van de makers van Little Britain maar eens proberen.
Dat is net zoiets als naar een voetbalwedstrijd kijken waarvan je het doelsaldo al weet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
20:30 plenair debat Afghanistan missie - Pol24
GroenLinks heeft uitstel van het debat gevraagd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
20:30 plenair debat Afghanistan missie - Pol24
O, dus jij hebt het al gezien. Dus wel vermakelijk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie reminder. Vorige week gezien en was best vermakelijk. Spoof op Airlines.
Er zijn ook mensen die digitenne mooi vinden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je mooi beeld hebt is 't prima, al loopt via de waterleiding
Ik hoor het net op het journaal. Nou ja, ik kan het toch niet zien want ik word in de kroeg verwachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
GroenLinks heeft uitstel van het debat gevraagd.
had nog geen tijd voor de tv gids, heb wel jou link van de week bekeken dat op canvas van rechts extreem, echt he dat er zulke lui bestaan, en dan zo een foto van Hitler ophangen, weet nou niet of hij dat in die babykamer op gehangen had, en dan bij de bevalling die donkere verpleegster weg sturen, echt wat een ombecielen leven er toch op deze aardklootquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
Heks waar blijft het TV overzicht voor vanavond??![]()
Zo te zien weinig op de buis.
21.30 De wilde keuken
Ik heb me er vorige week aardig mee vermaakt. Je kent die realityprogramma's die zich afspelen op een vliegveld? Daar is het een parodie op. Compleet met seksitische baas en typische werknemers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef Coos het volgende:
O, dus jij hebt het al gezien. Dus wel vermakelijk?
Hoeveel % van de mensen heeft een bril, dan zie je 't verschil tussen HD ready en full HD nooit natuurlijk. Lijkt mequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die digitenne mooi vinden.
veel plezier in de kroegquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor het net op het journaal. Nou ja, ik kan het toch niet zien want ik word in de kroeg verwacht
Da's ook veel gezelliger. Veel plezier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoor het net op het journaal. Nou ja, ik kan het toch niet zien want ik word in de kroeg verwacht
Vind ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je mooi beeld hebt is 't prima, al loopt via de waterleiding
Dat is ook een totaal andere vergelijking.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mensen heeft een bril, dan zie je 't verschil tussen HD ready en full HD nooit natuurlijk. Lijkt me.
Ja erg hè!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had nog geen tijd voor de tv gids, heb wel jou link van de week bekeken dat op canvas van rechts extreem, echt he dat er zulke lui bestaan, en dan zo een foto van Hitler ophangen, weet nou niet of hij dat in die babykamer op gehangen had, en dan bij de bevalling die donkere verpleegster weg sturen, echt wat een ombecielen leven er toch op deze aardkloot
Digitenne vs 'gewone' digitale kabel. Waar heb je die digitenne op aangesloten dan, en had je vol bereikquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is ook een totaal andere vergelijking.
ben er gewoon super gelukkig mee, heb zulke scherpe beelden, want de kabel was een beetje storing steeds, rode achtergrond zag ik af en toe golfjes en nu niks gewoon een beeld zoals het hoort............... en zitten extra zenders bij, zoals alle regiozenders, politiek24 en journaal 24 en uitzending gemist kan ik ook terug kijken, en kan apart voetbalwedstrijden bestellenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoeveel % van de mensen heeft een bril, dan zie je 't verschil tussen HD ready en full HD nooit natuurlijk. Lijkt me.
ik loop achter, ik kijk op BBC entertaiment, bij mij zijn ze alle2 bevallen gisteren en moet het nog oud en nieuw wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
En Eastenders straks op BBC1
Is dat met zo'n smartcard aan de zijkant? Heb ik ook. Mooi beeld hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die digitenne mooi vinden.
ja die, echt je zal zo een jongen toch een heel zwaar leven toewensenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja erg hè!
deze http://video.canvas.be/striptease-afl3-hou-rechts-2
Nee, dat is niet perse digitenne.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat met zo'n smartcard aan de zijkant? Heb ik ook. Mooi beeld hoor
Of Remlof als buurmanquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die, echt je zal zo een jongen toch een heel zwaar leven toewensen
Nou, dan ga je nog heel wat beleven, ik verklap niks, maar je zal schrikkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik loop achter, ik kijk op BBC entertaiment, bij mij zijn ze alle2 bevallen gisteren en moet het nog oud en nieuw worden
Maar nu wil ik weten hoe het heet. Ga de papieren erbij pakkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, dat is niet perse digitenne.
Het is ook bijna niet te snappen, de lol zit het hem vooral in het speculerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat sommigen weer naar Wie is de Mol gaan kijken, maar na twee keer proberen houden wij dat voor gezien omdat we het niet snappen. Waar moet je op letten, wat valt er te winnen, wat is er nou spannend aan. Ik denk dat het niet te begrijpen is voor mensen die vorige seizoenen hebben gemist.
CI+quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nu wil ik weten hoe het heet. Ga de papieren erbij pakken
Ja dat van die vragenlijst snappen wij dus ook niet. Dat is gewoon gokken en daarop kun je afgaan, dat is toch flauw? Dat is niet gebaseerd op kennis maar op speculatie. En die opdrachten vinden wij gewoon niet spannend, ze verliezen ook elke keer maar kennelijk is dat dus de bedoeling?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is ook bijna niet te snappen, de lol zit het hem vooral in het speculeren
Er moet eigenlijk 1 iemand zijn die zorgt dat de opdrachten mislukken en de rest van de groep moet raden wie het is. En aan het eind van de aflevering beantwoorden de kandidaten een serie vragen die dus over de mol gaan. Ze kunnen het totale prijzengeld wat ze in alle afleveringen bij elkaar hebben gespaard (met tegenwerking van de mol) winnen als ze als laatste met de mol overblijven en dus het meeste vragen goed heeft beantwoord. Daarom is het handig als je niet de mol bent om af en toe wel wat "dom" te doen, zodat andere mensen je verdenken en die dus de mist in gaan met de vragenlijst en veel fouten maken.
En waarom het leuk is? Tja geen idee ik vind het geweldig! En ik heb ook niet alle seizoenen even intensief gevolgd.
quote:Fractievoorzitter Jolande Sap kan op het partijcongres van GroenLinks begin februari een motie van afkeuring verwachten als haar fractie instemt met de politiemissie naar Kunduz. Dat heeft de voorzitter van de Midden Oosten-werkgroep van de partij Karel van Broekhoven donderdag gezegd tegen BNR Nieuwsradio. "De partij gaat dit absoluut niet accepteren."
Zit je op die notes te soppen die er uitgedeeld zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef Gert het volgende:
Best leuk teruglezen trouwens, de complimenten.
Kijk uit hoor, dat is opeens heel eng. Je hebt zoveel kleuren, dat 't lijkt alsof er een nieuwe lay-out geïmplementeerd is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef Copycat het volgende:
Als deze televisie, die ik net heb geregeld, kapot gaat, ga ik ook over op digitaal.
Oh heet het zo?quote:
Ik kom er al regelmatig mee in aanraking, dus ik weet wat me te wachten staat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk uit hoor, dat is opeens heel eng. Je hebt zoveel kleuren, dat 't lijkt alsof er een nieuwe lay-out geïmplementeerd is.
Is het op een pc ook leuk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef Dementor het volgende:
Yo Gert, ik heb nog een leuke applicatie voor op je laptop.
Hoef je alleen maar even te installeren.
Soppen op notes.. da's wel een hobby aan het worden in de SC ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit je op die notes te soppen die er uitgedeeld zijn?![]()
Ouwe kapo.
Heb Mister Note 2011 nog niet gezien vandaag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Soppen op notes.. da's wel een hobby aan het worden in de SC ja.
Gaat serieus niet lukken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben nog voor je aan het uitzoeken hoe en wat he.
Veel plezier met "De Vuilnisbakkenkip"quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb Mister Note 2011 nog niet gezien vandaag.![]()
Ik ga d'r effe een paar paracetamolletjes ingooien en op de bank.
schrok nu al, de baby wordt verwisseld, echt ben helemaal fan en dat van een soap, een soap is niet echt mijn ding maar dit wil ik niet missen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan ga je nog heel wat beleven, ik verklap niks, maar je zal schrikken
Die telefoons zijn nasty man, dat is voor de vorige generatie die niet van het toetsenbord af wil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo'n namaak-blackberry, dat is wel genaaid ja.
Ja triest he, ik kreeg vandaag de sms-alert en er cirkelden hier de hele tijd helicopters boven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef Coos het volgende:
Pfftt...sinds vanmiddag 12 uur een jongetje van negen uit Spijkenisse vermist.
Wat een absurde non-regeling.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef Dementor het volgende:
Ja, die is ook goed.
Godverdomme... de telefoondeal is toch anders (opeens achteraf).
Krijg nu een fuckin' Nokia E73 waar ik geen moer aan heb.
Of ik kon alsnog de HTC krijgen maar dan wel helemaal uit eigen zak betalen, dacht het niet.
Of je even een telefoon wilt betalen die je meer dan 40 uur per week inzet voor het bedrijf.
Hilarisch.
Ik krijg dus een telefoon die zo 100 euro duurder is maar achterloopt in specs en een ruk OS puur omdat ze willen standaardiseren.
Ik zou bijna een abonnement afsluiten voor een nieuwe iPhone.
Ik heb netjes geïnformeerd wat er mogelijk was, een dag later kreeg ik te horen dat de regeling opeens compleet anders was.quote:
90% van de werknemers krijgt uberhaupt geen toestel?quote:
Ik moet ook op locatie bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
90% van de werknemers krijgt uberhaupt geen toestel?
Als er in je functie van je wordt verwacht dat je veel telefonisch verkeer met klanten en collega's hebt, is een telefoon van de zaak toch wel redelijk normaal? ik weet niet beter, eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
90% van de werknemers krijgt uberhaupt geen toestel?
Dan had je 't moeten uitonderhandelen. Een telefoon is een telefoon, als je er mee kan bellen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet ook op locatie bereikbaar zijn.
Laptop, telefoon, auto het hoort er gewoon bij.
Op dat punt valt er niets te onderhandelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan had je 't moeten uitonderhandelen. Een telefoon is een telefoon, als je er mee kan bellen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef Dementor het volgende:
En daarnaast ben ik niet het type handjeklap, ik wil dat het goed geregeld is voor iedereen.
Nee dat heeft te maken met de inwisselbaarheid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]. heeft gewoon met persoonlijke voorkeur te maken. De een wil een nokia 3310, de ander eem iPhone 4.
Zo dat is mooi.quote:
De auto is niet eens 3G?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat heeft te maken met de inwisselbaarheid.
Maar goed, het volgende punt is de auto.
Die mag nu ook wel eens de deur uit.
Dan internet je gewoon toch met de auto?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat wel, in de 2e versnelling al.
In z'n 2 naar 80km en dan snel door naar 4.
Weet je wel hoeveel liter Fok zuipt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan internet je gewoon toch met de auto?
CASE CLOSED!
Alleen Remlof al loopt denk ik 1 op 1quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel liter Fok zuipt?
Arme vent, burgemeester blijf bij je thee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 minuutjes Cohen, 1 vraag van Pechtold, Cohen zakt door z'n voegen heen.
Hoeven bedoel je...op is ie zo vet dat ie uit zn voegen barst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
5 minuutjes Cohen, 1 vraag van Pechtold, Cohen zakt door z'n voegen heen.
Ja, begint stiekem leuk te wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef Laysa het volgende:
Mera, Ian, hoe is het met de auto jacht?
Tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, begint stiekem leuk te worden
Vader vindt het volgens mij geweldig om online voor me rond te kijken enzo
Hij was van de week bij zijn vaste garage voor reparatie aan zijn eigen wagen en toen heeft hij daar geïnformeerd, en toen zei die vent dat hij komende week een Fiat Punto uit 2001 (geloof ik) binnen zou krijgen voor een vriendelijke prijs en dat klonk wel erg interessant, ik was meteen enthousiast en we zouden waarschijnlijk zaterdag gaan kijken![]()
Maarja dat gaat niet door dus, maar er komen vast nog genoeg leuke wagentjes voorbij
Zijn er al foto's van jullie nieuwe huis?
Oh hehequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tof![]()
Wij zijn ook een beetje voor een andere auto aan het rondkijken![]()
En we zetten geen foto's online van ons huisje...Op Kardinaalsbevel
Correctie Laysa is aan het kijken naar een andere auto. Ik heb een prima bak!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tof![]()
Wij zijn ook een beetje voor een andere auto aan het rondkijken![]()
En we zetten geen foto's online van ons huisje...Op Kardinaalsbevel
Nee die hebben we afgepakt...Ze kruipen maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh heheNaja begrijpelijk wel
Zolang het maar naar je zin is hè
Nog last gehad van het looprek van de bovenburen?
Ow een editquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh heheNaja begrijpelijk wel
Zolang het maar naar je zin is hè
Nog last gehad van het looprek van de bovenburen?
En andere auto? Speciale reden of gewoon tijd voor en zin in iets anders?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee die hebben we afgepakt...Ze kruipen maar
Leuk, kunnen we samen online shoppenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow een edit![]()
Ik rij echt in een koekblikje...wel een goed koekblikje maar qua veiligheid laat het wat te wensen over...Dus ik wil een wat solider autootje en wat groter
Hummerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow een edit![]()
Ik rij echt in een koekblikje...wel een goed koekblikje maar qua veiligheid laat het wat te wensen over...Dus ik wil een wat solider autootje en wat groter
Weg met die knakenbakquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een prima bak! Als ik nog een deuk erin rijd kan ie alleen maar meer waard worden!
jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]![]()
[..]
Leuk, kunnen we samen online shoppen![]()
Verrek, nooit aan gedacht dat men ook van die auto's goedkoop af moet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ons pa was wild enthousiast over een paar wagens die op marktplaats stonden, hier in Klundert, voor een schijnbaar schijntje... 6 van dezelfde verkoper... Ik herkende ze meteen van een bepaald iemand uit de kroeg die om bepaalde redenen niet meer in de kroeg mag komen![]()
Kofferbakinhoud niet helemaal alibi-proof, zegmaar
Ik ken studenten die dikke Jaguars rijden. Domeinen ooit van gehoord?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ons pa was wild enthousiast over een paar wagens die op marktplaats stonden, hier in Klundert, voor een schijnbaar schijntje... 6 van dezelfde verkoper... Ik herkende ze meteen van een bepaald iemand uit de kroeg die om bepaalde redenen niet meer in de kroeg mag komen![]()
Kofferbakinhoud niet helemaal alibi-proof, zegmaar
'wegens aanschaf gezinswagen' stond erbijquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Verrek, nooit aan gedacht dat men ook van die auto's goedkoop af moet.
Ik dacht dat ze dat soort auto's in brand staken?
Auto is een gebruiksvoorwerp. Jij lijkt mij wel het persoon dat daar een bepaald prestige aan ontleend.quote:
Verstandig. Afgelopen week is in Oudenhoorn een ouder echtpaar in hun huis overvallen en zwaar mishandelt door een inbreker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Correctie Laysa is aan het kijken naar een andere auto. Ik heb een prima bak!
Geen foto's van mijn inboedel op internet i.v.m. de verzekeringen van bepaalde prullaria.
Nee, ik heb eigenlijk heel weinig met auto's.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Auto is een gebruiksvoorwerp. Jij lijkt mij wel het persoon dat daar een bepaald prestige aan ontleend.
In Ede was het even terug ook al raak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstandig. Afgelopen week is in Oudenhoorn een ouder echtpaar in hun huis overvallen en zwaar mishandelt door een inbreker.
Naar het schijnt stond hun huis al een tijdje te koop op Funda met daarbij foto's van hun nogal kostbare prullaria.
Nee, totaal geen beleid.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hebben ze daar ook een bepaald beleid over bij je werkgever?
Ik weet nog dat mijn zus aankwam zetten maar haar 'kleine' lease auto. Dat was een Ford Focus Station. Dat was het kleinste model dat ze kon kiezen!
Dat heeft ook een reden. Troep is het.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eén voordeel Heks, ze worden wellicht goedkoper nu ze niet meer gemaakt worden
Stoer wil ook niet altijd zeggen: kwaliteitjequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heeft ook een reden. Troep is het.
Meer bier voor 't weekend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:24 schreef Dementor het volgende:
Zo dat Westmalle smaakt weer goed, lekker bier zo voor doordeweeks.
Ik zit toch liever in een warme Hummer in de file dan met een ijspegel aan je neus erboven met dit weerquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heks heeft een bezem! Daar heb je meer aan in de file!
Zo min mogelijk bier.quote:
Die heeft geen auto of een andere?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef Dementor het volgende:
Met een beetje geluk zit er ook een autootje voor Juud in, zou wel heel fijn zijn.
Nope.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Dementor het volgende:
Pietermans, ik ben even benieuwd he.
Heb jij een vriendin?
Een andere.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heeft geen auto of een andere?
Gordon zijn!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Copycat het volgende:
Wat moet je nu met een Hummer in dit kikkerlandje?
Niet gevonden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen behoefte aan of nog niet gevonden?
Mwa, rijden. Zo langzaam mogelijk, met harde muziek en een arm uit het raam, ook al vriest het 10 graden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Copycat het volgende:
juistquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zit toch liever in een warme Hummer in de file dan met een ijspegel aan je neus erboven met dit weer
1 grote en 1 kleine auto!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een andere.
Maar dat is straks lastig met de baby en daarvoor eigenlijk ook al een beetje.
wassen en in de was zetten en dan met liefde oppoetsenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is wel het juiste beeld. Zo'n proletenbak. Zelfs in de US of A.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa, rijden. Zo langzaam mogelijk, met harde muziek en een arm uit het raam, ook al vriest het 10 graden.
wat moet Juud nu met een auto, ze heeft al een kinderwagen van je gehad is meer dan genoeg, wandelen moet ze met die kleine straksquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef Dementor het volgende:
Met een beetje geluk zit er ook een autootje voor Juud in, zou wel heel fijn zijn.
Heks! Geen grapje. Tante vertelde vanavond dat ze een advertentie in de krant zag staan voor rijlessen tegen betaling in natura!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juistmaar een rijbewijs zou ik nooit halen, echt ik wordt spookrijder of stap gewoon uit op de snelweg als ik moet invoegen, nee heb vroeger wel lessen gehad maar is niet aan mij besteed, en ben nachtblind dus ook niet zo bevoordelijk rijden lijkt mij.
Werken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat moet Juud nu met een auto, ze heeft al een kinderwagen van je gehad is meer dan genoeg, wandelen moet ze met die kleine straks
I case my rest! En ik geloof dat zelfs hij 'm de deur uit heeft gedaan. Go figure.quote:
Ik kan er niks aan doen maar vind het zo overdone dat het weer tof isquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is wel het juiste beeld. Zo'n proletenbak. Zelfs in de US of A.
Gordon doet alles en iedereen om de zoveel tijd de deur uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
I case my rest! En ik geloof dat zelfs hij 'm de deur uit heeft gedaan. Go figure.
Maar dan betaalt de baas dat gewoon?quote:
Juud is zelfstandige.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar dan betaalt de baas dat gewoon?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heks! Geen grapje. Tante vertelde vanavond dat ze een advertentie in de krant zag staan voor rijlessen tegen betaling in natura!Dat haal jij op je sloffen
Wat de hell? Dit heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
Mera....hier zitten echt pareltjes tussen![]()
http://www.domeinenrz.nl/(...)5&show=Toon&from=151
In?quote:
Heb je toch ook nergens voor nodig? <<<Serieuze vraag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik dan mijn sloffen aanhouden...........
nee weet gewoon voor een rijbewijs ben ik veel te onzeker
Ik zei exact hetzelfdequote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat de hell? Dit heb ik nog nooit gezien![]()
Het is inderdaad nog best interessant?!!En dubieus, tegelijk
![]()
Iemand ervaring mee?
Heb jij een rijbewijs?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je toch ook nergens voor nodig? <<<Serieuze vraag.
Ja, ik ken mensen die daar dingen kopen. Dat is door de overheid in beslag genomen. Heb je geluk dan rijd je voor een paar duizend een auto van een ton. Heb je pech dan ben je een paar duizend kwijt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat de hell? Dit heb ik nog nooit gezien![]()
Het is inderdaad nog best interessant?!!En dubieus, tegelijk
![]()
Iemand ervaring mee?
Ik had 'm nooit zelf kunnen verzinnenquote:
Gewoon de gieren volgen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had 'm nooit zelf kunnen verzinnen_!!
Ja, ik wl wel op kraamvisite komen! Maar ga eerst een voorraadje fietsen aanleggen!quote:
De V. heeft vast interesse.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik wl wel op kraamvisite komen! Maar ga eerst een voorraadje fietsen aanleggen!
http://www.domeinenrz.nl/(...)=Toon&meerfotos=8322
Er staan ook een paar vrachtwagens tussen! Daar krijg je wel een kinderzetelke in!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
De V. heeft vast interesse.
Zolang de fietsen maar uit zichzelf fietsen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik wl wel op kraamvisite komen! Maar ga eerst een voorraadje fietsen aanleggen!
http://www.domeinenrz.nl/(...)=Toon&meerfotos=8322
Ja, maar die is vast van een G geweest.quote:
Dan heb ik liever toch zijn Porsche!quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, maar die is vast van een G geweest.
Als je dan eens je simkaart wisselt komt er zo een wit lijntje uit.
AH is soms echt crappy als het gaat om groente en fruit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Copycat het volgende:
And now, for something completely different:
De mineolas van de Lidl zijn veel lekkerderder dan die van de AH.
Het fruit van de AH is zeker vaak slechtquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Copycat het volgende:
Dat verbaast me niets, dat is met het vlees ook zo. Andersom had mij meer verbaasd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Copycat het volgende:
Die shit moet je principieel mijdenquote:
FANN had een giraffe gekocht en staat nu bij haar op het grasveldje voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets, dat is met het vlees ook zo. Andersom had mij meer verbaasd.
Had Fann niet een nieuwe muis gekocht? Eentje of een partij van 100 stuks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |