Ik zou echt niet weten waar precies ik dit zou moeten posten, maar volgens mij kan het hier wel:P
Gister heb ik me aangemeld op dit forum dankzij een vriend, hij zei dat ik hier een beetje moest kloten en ruziemaken, omdat dat grappig zou zijn, dit heb ik gedaan maar vond dr eigenlijk niet veel aan en nu heb ik een mailtje gehad van een moderator:P Mijn excuses voor het schelden en ik zal voortaan normaal reageren en normale dingen posten
nu heb ik echter een vraagje, het zou me heel erg leuk lijken om een moderator te worden op dit forum, want veel topics interesseren me en het is best interessant om te kijken wat mensen van dingen vinden en wat hun reacties zijn:P ik snap dat de meesten mij nu niet serieus zullen nemen, vanwege mijn slechte gedrag in het begin, maar ik zal bewijzen dat ik zo niet ben
Nu is mijn vraag, hoe word je een moderator? en dan het liefst in de klaagbak of onzin voor je leven
Mvg, Jasper
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.