Je neemt het iets te serieus allemaal, Remmiequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezien je moderator-ambities had ik van jou toch wel verwacht dat je dit zou begrijpen
Nee hoor, ik ben juist in een opperbeste stemmingquote:
De techniek staat voor nietsquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
"Yaaay, fucking vet mijn nieuwe iPad! Kijk 's wat ik allemaal ka...
...
Godver, een lang plaatje..."
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
"Yaaay, fucking vet mijn nieuwe iPadPhonePodTab! Kijk 's wat ik allemaal ka...
...
veul plezierquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Koffie schenken en tantes kussen gaat
whut?quote:
Onnodig topicverneukend. Staan we gewoon niet toe. Zou je moeten wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
...
Geen enkele last van gehad met mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
...
Holy shit hoe kon ik die missen. Sorry liesjequote:
Op een goeie tablet gaat het nog wel, maar probeer het maar eens op een Nokia met de mobiele layoutquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad me mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.
Waarom zou je iets anders willen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen enkele last van gehad met mijn iPad. VU'er keer lichtjes swipen en ik was er voorbij. That's the difference between real and rubbish.
In all fairness... zijn normale plaatjes wel te doen op een Nokia met mobiele layout?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een goeie tablet gaat het nog wel, maar probeer het maar eens op een Nokia met de mobiele layout
Geen idee, ik heb mezelf wel 's een Tagje bij elkaar gepaint? Hoewel die ondertussen al weer is afgepaktquote:
Met Opera Mini wel, want die resized plaatjes op een eigen server. Resized qua kilo/megabytes, maar niet qua lengte.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In all fairness... zijn normale plaatjes wel te doen op een Nokia met mobiele layout?
Owkee weet ik dat ook weer, ik wist niet dat je een topic kon verneuken door eenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
"Topic verneukend plaatje gepost"
Bij Ian heb ik dat net in meervoud gezet en daarbij ook nog "zieken om het zieken met".
Dubbeltje, eerste rang.quote:
Laat open! Liever daar dan hier dat gesop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh wacht, ik ben Mod, even dat Opaatje topic dichttiefen, brb
Die Pearlbitch he!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat open! Liever daar dan hier dat gesop.
Mutsje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
En ik helemaal achter kijken om zijn welkomstopic te zoeken.
Is de humor op de bon ofzo!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat open! Liever daar dan hier dat gesop.
Hij is Schnitzel, geen moderatorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
En ik helemaal achter kijken om zijn welkomstopic te zoeken.
In feedback melden dat je Danny hebt afgezet is leukerquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit had wel een leuke manier geweest om als modje te beginnen
Goed topic trouwens Ian: excuses en moderatoraanvraagquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit had wel een leuke manier geweest om als modje te beginnen
Godver, ik schrok me rotquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed topic trouwens Ian: excuses en moderatoraanvraag
Twee iemanden, Anne en... QuBe volgens mij...quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Er stond toch echt eerst moderator.
Is er al iemand voor REV nu BX weg is?
Loopt dat forum dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Er stond toch echt eerst moderator.
Is er al iemand voor REV nu BX weg is?
Ah ok, dat is iets anders dan we afgesproken hadden he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Twee iemanden, Anne en... QuBe volgens mij...
Z'n voornaam kwam me wel bekend voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, ik schrok me rot
"Shit, wat heb ik met mijn dronken hoofd ooit gepost?!?!" ging er door mij heen
Ik vind mijn haastige reply stiekem grappigerder.quote:
Mutsje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind mijn haastige reply stiekem grappigerder.
Nee! De angst voor het gesopa.quote:
Nah, ik dacht dat ik al je longpanda's in één note had gezet, maar dat was niet zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had er 12 na de Longpanda... nu heb ik er 13_!
Note voor onrechtmatig blauw zijn!
Het zijn ook altijd mongolen. Als iemand in een kroeg ineens in zijn nakende, harige pens op een tafel staat te danseren kan je er van uit gaan dat hij Jasper heet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n voornaam kwam me wel bekend voor
Ik deed het voor Longkanker Awareness! Hoe kun je daar nou TEGEN zijn, Remsel!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ik dacht dat ik al je longpanda's in één note had gezet, maar dat was niet zo
Je bent gewoon een Echte Jasperquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd mongolen. Als iemand in een kroeg ineens in zijn nakende, harige pens op een tafel staat te danseren kan je er van uit gaan dat hij Jasper heet.
Maar goed, ik pleurde eerst bijna door een tafeltje en daarna bijna door een gamma-schutting, dus mij hoor je verder niet.
Ik heb nog een poging gedaan me bij mijn schoonfamilie als "Ian" voor te stellen, maar da's weinig gewordenquote:
Wat kan ik er toch intens van genieten zulke verhalen. Als ze over een ander gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd mongolen. Als iemand in een kroeg ineens in zijn nakende, harige pens op een tafel staat te danseren kan je er van uit gaan dat hij Jasper heet.
Maar goed, ik pleurde eerst bijna door een tafeltje en daarna bijna door een gamma-schutting, dus mij hoor je verder niet.
Ik was niet de enige die iets raars had, Cc bleef met haar tiet haken!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat kan ik er toch intens van genieten zulke verhalen. Als ze over een ander gaan.
Kan jou het wat schelen zegquote:
Ze noemen je nu Dolly? Het zwarte schaap uit de familie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb nog een poging gedaan me bij mijn schoonfamilie als "Ian" voor te stellen, maar da's weinig geworden
Ja! Prachtige verhalen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was niet de enige die iets raars had, Cc bleef met haar tiet haken!
Op het werk noemen ze me "Vlad"quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze noemen je nu Dolly? Het zwarte schaap uit de familie?
Dat ben ik alweer vergeten geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat heb ik wel eens met mijn piemel. Wil ik mijn schoenen strikken zit mijn piemel ineens vast tussen mijn stropdas en schoenveters.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Vlad" 1 koffie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op het werk noemen ze me "Vlad"
Is niet erg schat, je was immers érg, érg dronken. #geruchtenmachineopgangbrengenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ben ik alweer vergeten geloof ik.
En die heroïne en GHB deed ook weinig goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Is niet erg schat, je was immers érg, érg dronken. #geruchtenmachineopgangbrengen
Post de link maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik heb nu zo'n leuk plaatje en nou kan ik hem niet posten
anders krijgt Remmy weer last van zijn vinger,
echt best jammer voor jullie
Spoilertag met waarschuwing, dan mag hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En hoe stoer ze vooraf vertelde dat ze voor 12'en weg zou zijn. Echt, je zou 't zo gelovenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
Waar ik nog steeds om moet lachen is Cc's plan om naar huis te gaan. "Nee, nee, nee, ik ga echt naar huis, keurig op tijd, ik laat mij niet ompraten" *Pakt jas en alles...
Maar Cc die trein red je toch nooit meer?
"Ok, bier!".
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zei nog, doe het niet, maar na 10 stoli's is De Ceecee niet meer te houden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die heroïne en GHB deed ook weinig goed.
Nah, de spoilertag doet het niet in de oude (oranje) mobile layoutquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Spoilertag met waarschuwing, dan mag het
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, de spoilertag doet het niet in de oude (oranje) mobile layout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zag ik te laat !quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, de spoilertag doet het niet in de oude (oranje) mobile layout
Edit, snel!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zag ik te laat !
Een uurtje later. Best goed van me. Zonder te vallen, dit keer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
En hoe stoer ze vooraf vertelde dat ze voor 12'en weg zou zijn. Echt, je zou 't zo geloven.
Daar wilde ik dan weer niet over beginnen, te makkelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een uurtje later. Best goed van me. Zonder te vallen, dit keer.
De lengte valt nog meequote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zag ik te laat !
ja ik heb het weer pittig kortquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De lengte valt nog mee
En wat zit je haar leuk op die foto
Deze layout is dan wel weer erg goed op tabs: [Mobile Beta] TouchPhone forumlayout #12quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Copycat het volgende:
Die mobiele layout is gewoon kut. Ook op je telefoon.
Maak me niet weer boos, jonguh!
Ik hou wel van makkelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar wilde ik dan weer niet over beginnen, te makkelijk.
Gewoon iets over Wilders roepen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef Copycat het volgende:
Die mobiele layout is gewoon kut. Ook op je telefoon.
Maak me niet weer boos, jonguh!
Die is helemaal kut. En lelijk. Daar had ik ruzie mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
Deze layout is dan wel weer erg goed op tabs: [Mobile Beta] TouchPhone forumlayout #12
Misschien toen jij 'm probeerde, maar nu werkt ie geweldigquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is helemaal kut. En lelijk. Daar had ik ruzie mee.
Ik heb de tekst nu pas gelezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik heb het weer pittig kort![]()
beter toch ?
Ik heb 'm vorige week geprobeerd en vond 'm lelijk en gebruiksonvriendelijk. Ik gebruik zowel op phone als pad de reguliere layout. Ziet er imo stukken beter en vollediger uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
Misschien toen jij 'm probeerde, maar nu werkt ie geweldig
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige week geprobeerd en vond 'm lelijk en gebruiksonvriendelijk. Ik gebruik zowel op phone als pad de reguliere layout. Ziet er imo stukken beter en vollediger uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |