Of een long panda.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien werkt alleen een linkje beter wel, Pietje
Geen idee, kandidaten zijn nog niet bekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef Beaudelaire het volgende:
Weet je of deze kandidaat ook uiteindelijk door de casting heen is gekomen?
Inderdaad, lijkt me nu al een leuke kandidaat.quote:
Hij heeft wel iemand doodvermoordquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef Copycat het volgende:
Ik lig niet te huilen in mijn bed, maar mijn haar valt wel met bosjes uit.
Ja, het woestijnzand spatte op. Was waarschijnlijk een fata morgana. RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft wel iemand doodvermoord, nou ja misschien dan.
Thx, maar wat een idioten die die casting doen zeg. Zo vraag je dat toch niet aan zo iemand?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[RLS] SBS/Endemol kondigen SECRET STORY aan #2
Ik vind het een lekker koppie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Copycat het volgende:
Hij moet wel zijn pet ophouden, met dat schurfthoofd. En als ie jouw boezem maar niet aanziet voor een bermbom.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me nu al een leuke kandidaat.
Zolang ie zijn mutsje maar ophoudt is ie okay, anders vind ik 'm viezig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het een lekker koppie.
Ik brei wel een nieuw mutsje voor hem.
En zeg je nu dat ik een explosieve boezem heb?
ik geloof dat ik een beetje vliefd benquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK! heeft een castingfilmpje van Secret Story in handen gekregen. Zie hier hoe een kandidaat aan de tand wordt gevoeld (
) over zijn kennis, kunde en levenservaring
.
[ code verwijderd ]
Secret Story is vanaf 13 februari te zien bij Net5, op stream en via een digitaal kanaal.
Volgens mij ken ik die "vage bron" welquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, kandidaten zijn nog niet bekend. Dit hebben we ook maar via een vage bron
.
Zowel in Frankrijk als Portugal zaten er best heftige dingen tussen hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
en hopelijk zijn de geheimen iets spraakmakender dan in Frankrijk.
Wat was zijn geheim? Dat-ie geen dag zonder gel kan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Sommigen moeten de uitslag op zeker hebben, helaas is het zo dat onze Peter Nuninga niet tot de personen zal behoren die mee mogen doen aan SS.
Dat ie maanden is vastgehouden in een kelder van een bijna BN-er.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Gert het volgende:
Wat was zijn geheim? Dat-ie geen dag zonder gel kan?
Zie het persbericht, net in de mail:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Sommigen moeten de uitslag op zeker hebben, helaas is het zo dat onze Peter Nuninga niet tot de personen zal behoren die mee mogen doen aan SS.
Jammer dat ie niet in DGK zat. Had me een leuke tegenstander voor Huub geleken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef Jian het volgende:
Mmmmm, die heeft duidelijk trauma's opgelopen in Afghanistan, zo eentje die zomaar uit het niets agressief wordt schat ik in. Ik hoop dat ie mee doet
Is ook niet echt. De casting is gedaan door Hummie en haar stem is nergens te horen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef znarch het volgende:
[..]
Thx, maar wat een idioten die die casting doen zeg. Zo vraag je dat toch niet aan zo iemand?
Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Hahaha.. Fok! heeft het weer voor elkaar.
Bron: Fok!
Dat kan niet, want die beelden komen uit de Franse serie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Trouwens als je de trailer bekijkt zie ik die knul met mutsje rondlopen
Dan loopt daar ook een lief mutsje rondquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die beelden komen uit de Franse serie.
Ik hoop dat er in Secret Story heel wat lieve mutsjes rond zullen lopen. Dat bevordert mijn kijkplezier aanzienlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan loopt daar ook een lief mutsje rond
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker koppie.
Ik brei wel een nieuw mutsje voor hem.
Met de hand op mijn hart: NEE. Niets geld. Nul.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Trigalti het volgende:
Och god, opeens zijn alle crew-leden en ex-crewleden fan van deze serie.
Als je dan spamt, doe het dan niet zo verkapt en ben gewoon eerlijk in je mening over het programma en dit topic.
Spammen is verboden onder users, tuurlijk krijgen jullie/Danny hier geld voor en dat is prima, maar het hoeft niet zo overdreven te zijn als dit.
Als Danny weer als een ziedende zultkop tekeer gaat als iemand die ie mag benadeeld wordt, weten we dat dit waar isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Met de hand op mijn hart: NEE. Niets geld. Nul.
Voordat je zo'n aanname doet, er zijn echt bergen crewleden die al sinds jaar en dag dol zijn op dit soort programma's, of mag dat soms niet als crew zijnde? Is het dan direct nep?
Big Broter, De Bus, DGK, daar zag je net zoveel crew hoor.
Als het straks begonnen is en ik vind er geen reet aan zeg ik dat net zo hard (en geloof me, de overige crew ook).
Je kunt zoiets beter gewoon even vragen ipv het als feit neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |