Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ken die lijst wel. Weet alleen niet hoe ik aangeef dat ik ze afgespeeld heb.
En sepoquote:
Can you feel my dick fucking your mind!?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:58 schreef Graseter het volgende:
AMOEBE DRAAI IETS VAN COMEBACK KID OF A DAY TO REMEMBER
Ik ga om 18:00 he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Amoeba het volgende:
Ja moet iets van K3 langs laten komen godverdommuh
3 biggetjes dan maar. CrimyClown akkoord? Boeit me overigens ook niet. k3 = k3 =
hier ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kale kano en bonkersik ga zo maar even eten
ja. En om 18:00 staat niemand op het rooster. Dus lijkt me logisch dat je nu dan iemand anders laat als je al een uur geweest bent?quote:
het dieptepunt is aangekomen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat was 1 sec a day to remember - if it means a lot to you.
dat. ik moet toch niet alles op regel zetten he...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja. En om 18:00 staat niemand op het rooster. Dus lijkt me logisch dat je nu dan iemand anders laat als je al een uur geweest bent?
een en al hater jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het dieptepunt is aangekomen!
Tijd om mijn pizza erin te gooien!
moment toetsenbord werkt nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef mash_ het volgende:
Koelkast heb jij ergens of een link of mp3 tje van kalo kano?
Blijkbaar wel. Is wel vaker dat DJ`s opeens zelf beslissen wanneer ze langer doorgaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat. ik moet toch niet alles op regel zetten he...
Nee, dat is vanmiddag al gezegd dat ik van half 6 tot half 7 zou gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Is wel vaker dat DJ`s opeens zelf beslissen wanneer ze langer doorgaan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Dasjonny het volgende:
Ik draag mijn 4 voor micro-economie op aan radio onzin. Het is jullie fout
Oneens!quote:
tering een 4quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Dasjonny het volgende:
Was jij niet die ene die altijd een duur tobo heeft ivm allergie ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ah hij doet t EINDELIJK weer
SCHIJTkeyboard
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Dasjonny het volgende:
Ik zie je nergens op het rooster staan hoor? En je bent net al een uur geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, dat is vanmiddag al gezegd dat ik van half 6 tot half 7 zou gaan.
Goed dat we dat hebben uitgepraat!quote:
Nah niet alleen daarom maar hij is > 80 euro ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die altijd een duur tobo heeft ivm allergie ofzo?
Nee vriend, zoals ik al zei: Er was een fcking hole in tha schedule.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zie je nergens op het rooster staan hoor? En je bent net al een uur geweest.
Ik zou het wel doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat. ik moet toch niet alles op regel zetten he...
fijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Goed dat we dat hebben uitgepraat!
Was eht maar vaker zo makkelijk
Ik ben wel trots dat ik dat heb onthoudenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah niet alleen daarom maar hij is > 80 euro ja.
Die staat er al.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen.
Doe dan ook een regel dat je niet meer als 2/3 minuten uit mag lopen, en als je liedje nog bezig is, dat je hem maar afkapt.
ja dus? Dan blijft het nog steeds dat je al een uur gedraait hebt en er nu anderen zijn die ook willen draaien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee vriend, zoals ik al zei: Er was een fcking hole in tha schedule.
Ow, dan heb ik die over het hoofd gezien.quote:
Haha, ach, soms is multiple choice moeiljikerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Met multiple choice... Zo'n faal.
Aanmelden op de wiki en toevoegen die regel als je terug bentquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik die over het hoofd gezien.
Ik ga trainen
Re education (Through Labor)quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Rise Against - The good left undone
Mag die in de lijst?
Krijg aids en sterf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:08 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Zo'n nummer valt toch weer even tegen als je net een knaller van k3 hebt gehad.
Die is Iets te.. vind ikquote:
Doodsverwensing!!quote:
Morgen 10:00 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verheug me er nu al op om straks lekker vroeg te gaan slapen![]()
Koelkast hoe laat moet jij?
Ik stop je in een betonnen hok van een vierkante meter zonder licht en voedsel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:08 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Zo'n nummer valt toch weer even tegen als je net een knaller van k3 hebt gehad.
Meer van ze ken ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gewoon een random nummer van ze alles is perfect.
\het meeste dan!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gewoon een random nummer van ze alles is perfect.
Mooi dan mis ik jouw show niet vanavond. Dan kan het dus maar zo gebeuren dat ik nog voor 8 uur in diepe coma ligquote:
Ik wil wel in een betonnen hok van een vierkante meter met jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik stop je in een betonnen hok van een vierkante meter zonder licht en voedsel.
Liever niet, zo veel tijd heb ik ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:10 schreef mash_ het volgende:
Nou koelkast ga jij maar om half 7. Ik ga wat anders doen.
ga je dictator spelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liever niet, zo veel tijd heb ik ook niet.
Binnenkort kan ik ook mensen van de stream kicken die niet luisteren
Heb je mij nu al gekickt ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liever niet, zo veel tijd heb ik ook niet.
Binnenkort kan ik ook mensen van de stream kicken die niet luisteren
En dit even lief doorlezen, voor de volgende keer:quote:
Ya! dat zei hitler ook altijd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, wordt democratisch beslist.
Oceanvieuw -> Oceanviewquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry. Wat typte ik fout?
Ik kan alleen dj's kicken, maar nu nog niet, moet nog komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef banapples het volgende:
[..]
Heb je mij nu al gekickt ofzo
Op het werk doet ie niks en nu hapert hij. Heb nu al 10 keer "Welkom op onzin radio" gehoord.
jongen, het interreseert met echt niet wie draait, tenzij eht koelkast zelf is!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wees blij dat nog een of andere Fokker die tijd invult.
Laat mij dat even uitzoeken, DM me even, dan stuur ik je iig een temp wwquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast aanmelden op de wiki werkt niet, je krijgt geen mail met je ww.
Bijnaquote:
Webplayer doet het niet (meer) en Windows Mediaplayer doet het niet (meer)quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan alleen dj's kicken, maar nu nog niet, moet nog komen.
Als het niet lukt ligt het aan jou. Probeer een andere player of de webplayer. Zie de wiki: http://www.onzinradio.nl/wiki/
Fuck yea!quote:
is dat niet een beetje heel lang 13 uur?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef Oceanview het volgende:
Koelkast ik wil graag draaien vanaf 19 uur tot 8uur maar Pirania is er niet om rooster up te daten
ik bedoelde 20 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:17 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
is dat niet een beetje heel lang 13 uur?
Moi!quote:
quote:
Ge dm'tquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Amoeba het volgende:
Heb nog ruimte voor een request. DM graag?
Ze doen het wel hoor, tenzij poort 8000 dicht zit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:15 schreef banapples het volgende:
[..]
Webplayer doet het niet (meer) en Windows Mediaplayer doet het niet (meer)
Tyfuszooi
Nee, maar er is een verzoeklijst, die gooi je er gewoon in als het vlak open is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben aan 't kanen, dus heb geen zin om te praten.
ANIEMAALEEEquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
DOE DON DIABLO - ANIMALE DARSTIK DUBSTEP REMIX
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat een timing, mijn pizza is klaar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Op het werk waarschijnlijk wel maar thuis niet en hij hapert als een gek. Internetverbinding is niks mis mee want dat heb ik ook even gecontroleerd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze doen het wel hoor, tenzij poort 8000 dicht zit.
Peter, je bent zo baas als je die doet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie heet er peter?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Peter, je bent zo baas als je die doet.
Ik. Tom.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef Dhaha het volgende:
[..]
wie heet er peter?
haha snapje heet er peter rijmt
zo van heterpeter haha einz !1
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef WitAchterLicht het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef Amoeba het volgende:
Maar... had tegen Japieman gezegd. Japieman problem if?
Jij bent makkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef Amoeba het volgende:
Maar... had tegen Japieman gezegd. Japieman problem if?
Ok, top.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Amoeba het volgende:
Nee hoor. Jij was eerder. Misschien haal ik die andere nog...
Spoel een stuk door, of laat het einde weg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Amoeba het volgende:
Nee hoor. Jij was eerder. Misschien haal ik die andere nog...
Bij dit liedje mag niet niet zomaar een stuk doorspoelen of het einde weglatenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spoel een stuk door, of laat het einde weg.
Don diablo - animale (darstik dubstep remix) MOET.
Vraag de volgende. Geen tijd meer, zit in tijdnood, want heb om 7 uur training.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spoel een stuk door, of laat het einde weg.
Don diablo - animale (darstik dubstep remix) MOET.
Was om 18u gestopt, want nu is er dus gewoon niemand, net was mash_ er nog.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vraag de volgende. Geen tijd meer, zit in tijdnood, want heb om 7 uur training.
Doe het potverdrie. Anders post ik je foto op fok.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vraag de volgende. Geen tijd meer, zit in tijdnood, want heb om 7 uur training.
DO IT!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe het potverdrie. Anders post ik je foto op fok.
DO IT!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe het potverdrie. Anders post ik je foto op fok.
bazen seriequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef Graseter het volgende:
The Kill Point is klaar met downloaden.
had er speciaal tijd voor vrijgemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Had de 3e uitzending gemist.![]()
Dus nou heb ik ze gedownload.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef sharr het volgende:
Draait Amoeba nou of loopt VLC achter?
Het zijn 8 afleveringen maar per uitzending deden ze er 2.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
had er speciaal tijd voor vrijgemaakt
jamemr dat eht maar 4 aflerveringen zijn
ook goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het zijn 8 afleveringen maar per uitzending deden ze er 2.
tering..quote:
Leeg uurtje dus verzoekjensquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Koelkast! doe je verzoekjes?
zo ya, YMO - Technopolis
Ok, kan gebeuren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:35 schreef Pizzalucht het volgende:
Geniaal, als ik een keer ga uitzenden heb ik prijzen om te winnnen
En YMO = baas!quote:
Waarom niet gewoon op de site?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekjes hier invullen gaarne: http://onzradio.trooperz.nl/request.php
Die bedoel ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op de site?
http://onz-radio.nl/request.html
Zal 't doorgeven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Graseter het volgende:
Groetjens aan de neus van Dromenvangertje.
sharr is nieuwquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hoi, volgens mij moeten we even nieuwe dj's erbij krijgen anders gaat het fout
We moeten een verzoekjesautomaat maken die invalt als er niemand is. Wordt aan gewerktquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
geef me tot na het CBR en Finals!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja en heloef prime time dj maken met een 2 uur durende show dagelijks
Je moet er dan wel op letten dat mensen liedjes maar 1x kunnen posten. Anders trollen ze, en gaan ze 10x het liedje achter elkaar invoeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten een verzoekjesautomaat maken die invalt als er niemand is. Wordt aan gewerkt
Oh? Is dat zo? Of heb jij dat besloten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
ONZ radio zoekt nieuwe Dj's!
Je doet het fout.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
ONZ radio zoekt nieuwe Dj's!
Ja en nieuwe mensen gewoon erbij, hoppa 24 uur per dag elk uur een andere dj juwaidsquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten een verzoekjesautomaat maken die invalt als er niemand is. Wordt aan gewerkt
Dat heb ik besloten, want ik ben ONZ radio crewquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh? Is dat zo? Of heb jij dat besloten?
Nu al slapen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Schiet eens op met deze volspammen, dan kan ik gaan slapen
Waar zie je via die site wat er gerequest is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
Kom op schatten, verzoekjes indienen! www.onz-radio.nl
Ik ken haast geen dance nummersquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef djkoelkast het volgende:
Kom op schatten, verzoekjes indienen! www.onz-radio.nl
Ik zit serieus al een half uur te knikkebollen hier.quote:
Ja dit, ik ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan binnenkort ok wel gaan uitzenden.
Dat is dan al 1 dj erbij.
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.phpquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Waar zie je via die site wat er gerequest is?
Mijn req staat er niet bijquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
vdj7quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dit, ik ook.
Al moet ik nog ontdekken hoe VDJ7 werkt
Dat is weer die anderequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Ask graseterquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is weer die andere
Want toen ik het via onz-radio.nl requeste kwam het er niet bij, en via die van trooperz wel
Koelkastquote:
Ah goshquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit serieus al een half uur te knikkebollen hier.
Ik was om half 3 vannacht al wakker he
Ik denk eerder dat ie uitgewoond wordtquote:
Ja zielig hequote:
Hij is echt geniaal hequote:
Nog effe tweaken naar iets van "m-m-m-m-monsterrhit" en dan ligt ie tegen perfectie aan.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.onzinradio.nl/files/monsterhit01.zip
Je doet het er maar mee
Maar even downloadenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.onzinradio.nl/files/monsterhit01.zip
Je doet het er maar mee
Het nummer + jingle voor de dj's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |