Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ken die lijst wel. Weet alleen niet hoe ik aangeef dat ik ze afgespeeld heb.
En sepoquote:
Can you feel my dick fucking your mind!?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:58 schreef Graseter het volgende:
AMOEBE DRAAI IETS VAN COMEBACK KID OF A DAY TO REMEMBER
Ik ga om 18:00 he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Amoeba het volgende:
Ja moet iets van K3 langs laten komen godverdommuh
3 biggetjes dan maar. CrimyClown akkoord? Boeit me overigens ook niet. k3 = k3 =
hier ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kale kano en bonkersik ga zo maar even eten
ja. En om 18:00 staat niemand op het rooster. Dus lijkt me logisch dat je nu dan iemand anders laat als je al een uur geweest bent?quote:
het dieptepunt is aangekomen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat was 1 sec a day to remember - if it means a lot to you.
dat. ik moet toch niet alles op regel zetten he...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja. En om 18:00 staat niemand op het rooster. Dus lijkt me logisch dat je nu dan iemand anders laat als je al een uur geweest bent?
een en al hater jijquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het dieptepunt is aangekomen!
Tijd om mijn pizza erin te gooien!
moment toetsenbord werkt nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef mash_ het volgende:
Koelkast heb jij ergens of een link of mp3 tje van kalo kano?
Blijkbaar wel. Is wel vaker dat DJ`s opeens zelf beslissen wanneer ze langer doorgaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat. ik moet toch niet alles op regel zetten he...
Nee, dat is vanmiddag al gezegd dat ik van half 6 tot half 7 zou gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Is wel vaker dat DJ`s opeens zelf beslissen wanneer ze langer doorgaan.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Dasjonny het volgende:
Ik draag mijn 4 voor micro-economie op aan radio onzin. Het is jullie fout
Oneens!quote:
tering een 4quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Dasjonny het volgende:
Was jij niet die ene die altijd een duur tobo heeft ivm allergie ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ah hij doet t EINDELIJK weer
SCHIJTkeyboard
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Dasjonny het volgende:
Ik zie je nergens op het rooster staan hoor? En je bent net al een uur geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, dat is vanmiddag al gezegd dat ik van half 6 tot half 7 zou gaan.
Goed dat we dat hebben uitgepraat!quote:
Nah niet alleen daarom maar hij is > 80 euro ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was jij niet die ene die altijd een duur tobo heeft ivm allergie ofzo?
Nee vriend, zoals ik al zei: Er was een fcking hole in tha schedule.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zie je nergens op het rooster staan hoor? En je bent net al een uur geweest.
Ik zou het wel doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dat. ik moet toch niet alles op regel zetten he...
fijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Goed dat we dat hebben uitgepraat!
Was eht maar vaker zo makkelijk
Ik ben wel trots dat ik dat heb onthoudenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah niet alleen daarom maar hij is > 80 euro ja.
Die staat er al.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen.
Doe dan ook een regel dat je niet meer als 2/3 minuten uit mag lopen, en als je liedje nog bezig is, dat je hem maar afkapt.
ja dus? Dan blijft het nog steeds dat je al een uur gedraait hebt en er nu anderen zijn die ook willen draaien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee vriend, zoals ik al zei: Er was een fcking hole in tha schedule.
Ow, dan heb ik die over het hoofd gezien.quote:
Haha, ach, soms is multiple choice moeiljikerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Met multiple choice... Zo'n faal.
Aanmelden op de wiki en toevoegen die regel als je terug bentquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik die over het hoofd gezien.
Ik ga trainen
Re education (Through Labor)quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Rise Against - The good left undone
Mag die in de lijst?
Krijg aids en sterf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:08 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Zo'n nummer valt toch weer even tegen als je net een knaller van k3 hebt gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |