quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef SietseBakker het volgende:[..]
Over de
participation fee van individuele landen doen we geen mededelingen. De Big-Five (inmiddels mét Italië) is gebaseerd op die fee, potentieel aantal kijkers en nog een aantal van dat soort factoren. Natuurlijk kan dat veranderen, maar op korte termijn zie ik dat niet gebeuren.
Ik vind het persoonlijk oneerlijk dat o.a. op basis van
participation fee (ik weet niet of je hiermee de EBU
member fee bedoelt) wordt besloten of je bij de BIG-Five hoort en zodoende direct in de finale komt. Ik vind het absurd dat je door onder meer veel te betalen je als het ware een finale kan "kopen" en enig zins "macht" kan tonen, terwijl dat naar mijn mening niet in verhouding staat. Grote Landen (de BIG-Five behoort tot de top 7 van grootse landen in Europa) hebben nou eenmaal meer geld en inwoners en daarbij zijn de kleine landen in het nadeel. Ik vind dat Grote Rijke Landen een groot bedrag moeten betalen en Kleine Arme Landen een klein bedrag en dat de Big-Five wordt afgeschaft. De BIG-Five is ooit in het leven geroepen toen Duitsland zich niet wist te kwalificeren voor 1996, maar aangezien je nu een Halve Finale hebt en sowieso aanwezig bent vind ik het niet meer relevant om de BIG-Five automatisch te plaatsen voor de Finale.
SPOILER: top7 grootste landen naar inwoner aantal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN