abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 13:24:49 #241
163650 Greys
pi_96883642
Nog wat vragen:

- Er werd nog flink gejoeld bij buurlanden die elkaar punten gaven, zou dat ooit nog gaan veranderen?
(Ik snapte persoonlijk bv niet waarom Griekenland steeds zoveel punten kreeg...)

- We lazen in de Telegraaf dat de EBU in gesprek gaat met Azerbeidzjan in verband met de hotelcapaciteit die er (nog) niet is en qua locatie. Verwacht je daar echte problemen of bouwen ze dat er gewoon even bij?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96972761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef SietseBakker het volgende:

[..]

Over de participation fee van individuele landen doen we geen mededelingen. De Big-Five (inmiddels mét Italië) is gebaseerd op die fee, potentieel aantal kijkers en nog een aantal van dat soort factoren. Natuurlijk kan dat veranderen, maar op korte termijn zie ik dat niet gebeuren.
Ik vind het persoonlijk oneerlijk dat o.a. op basis van participation fee (ik weet niet of je hiermee de EBU member fee bedoelt) wordt besloten of je bij de BIG-Five hoort en zodoende direct in de finale komt. Ik vind het absurd dat je door onder meer veel te betalen je als het ware een finale kan "kopen" en enig zins "macht" kan tonen, terwijl dat naar mijn mening niet in verhouding staat. Grote Landen (de BIG-Five behoort tot de top 7 van grootse landen in Europa) hebben nou eenmaal meer geld en inwoners en daarbij zijn de kleine landen in het nadeel. Ik vind dat Grote Rijke Landen een groot bedrag moeten betalen en Kleine Arme Landen een klein bedrag en dat de Big-Five wordt afgeschaft. De BIG-Five is ooit in het leven geroepen toen Duitsland zich niet wist te kwalificeren voor 1996, maar aangezien je nu een Halve Finale hebt en sowieso aanwezig bent vind ik het niet meer relevant om de BIG-Five automatisch te plaatsen voor de Finale.

SPOILER: top7 grootste landen naar inwoner aantal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:24:48 #243
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_96973277
Zal hij nog wel überhaupt reageren?
Feyenoord Rotterdam
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 mei 2011 @ 00:27:35 #244
163650 Greys
pi_96973383
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:24 schreef o.us het volgende:
Zal hij nog wel überhaupt reageren?
Denk ik wel hoor :)
Maar ik denk dat hij even een paar dagen van zijn welverdiende rust na Düsseldorf aan het genieten is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:29:10 #245
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_96973435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk ik wel hoor :)
Maar ik denk dat hij even een paar dagen van zijn welverdiende rust na Düsseldorf aan het genieten is.
Die rust verdient hij zeker!
Feyenoord Rotterdam
pi_96974661
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:23 schreef SietseBakker het volgende:

[..]

"Wat zet die vent zich voor schut zeg." Meer niet ;)
In 2007 mocht De Leeuw opnieuw de punten voor Nederland voorlezen, maar had een waarschuwing gekregen van de EBU
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_97254600
Hoe kwamen jullie erachter dat hij regelmatig op FOK zit?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 24 mei 2011 @ 18:14:51 #248
163650 Greys
pi_97256462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:33 schreef G.R.S. het volgende:
Hoe kwamen jullie erachter dat hij regelmatig op FOK zit?
Doordat we hem vroegen om vragen te komen beantwoorden en hij toen zei 'Ja leuk, ik ben elke dag wel een paar keer op FOK!'. :+ En hij dit zelf in de introductie tekst zette die we in de openingspost hebben geplaatst :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97273342
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Doordat we hem vroegen om vragen
te komen beantwoorden en hij toen zei 'Ja leuk, ik ben elke dag wel een paar keer op FOK!'. :+ En hij dit zelf in de introductie tekst zette die we in de
openingspost hebben geplaatst :)
Ik wist wel dat ik het kon terugvinden in de OP. Mijn excuses! Anyways, topic is super!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')