Nice.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:42 schreef Bhuddy het volgende:
Toffe kamers hier! Mooi die studio's!
Ik woonde vanaf januari in Osdorp, maar sinds 1 juni in de Derde Oosterparkstraat.. Heb een kamer van 18m2 in een pand wat net gerenoveerd is, gedeelde badkamer met bad.. Impressie (vrijwel alles IKEA, maar toch):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels is er wel wat aan de inrichting gesleuteld maar dit geeft een goed idee van de sfeerHeb de kamer volledig kaal gekregen, dus geen vloer (IKEA Tundra geworden) en geen gordijnen.
Ziet er strak uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:42 schreef Bhuddy het volgende:
Toffe kamers hier! Mooi die studio's!
Ik woonde vanaf januari in Osdorp, maar sinds 1 juni in de Derde Oosterparkstraat.. Heb een kamer van 18m2 in een pand wat net gerenoveerd is, gedeelde badkamer met bad.. Impressie (vrijwel alles IKEA, maar toch):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inmiddels is er wel wat aan de inrichting gesleuteld maar dit geeft een goed idee van de sfeerHeb de kamer volledig kaal gekregen, dus geen vloer (IKEA Tundra geworden) en geen gordijnen.
Voor hoeveel dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef morgane het volgende:
Netjes! Ik zoek nog steeds een 2-kamerappartementje in Nijmegen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds wanneer bepalen je kamergenoten of je op een bepaalde kamer op de Uilenstede krijgt, om er te wonen als student(studentenwoningweb), terwijl DUWO de eigenaar ervan is. Kreeg net een e-mail van studentenwoningweb, waarin dat vermeldt staat.
Dat is toch geen studentenkamer meerquote:
Dat is al 40 jaar zo ongeveer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds wanneer bepalen je kamergenoten of je op een bepaalde kamer op de Uilenstede krijgt, om er te wonen als student(studentenwoningweb), terwijl DUWO de eigenaar ervan is. Kreeg net een e-mail van studentenwoningweb, waarin dat vermeldt staat.
Stiekem is het wel een beetje het verkeerde topic ja. Maar ik studeer nog wel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen studentenkamer meer
Nee, mongool. Ik woon al vier jaar op kamers. Maar dat kun jij ook niet met je beperkingen overzien, dat er nu eenmaal mensen zijn die van kamers wisselen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
![]()
Altijd bij pa en moeke gewoont knul?
Niet bij Ymere of de Key.quote:
Kom nou, al minstens sinds 2009.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:46 schreef VeX- het volgende:
Het is pas iets van de afgelopen maanden dat kamers in UIlenstede van sww via coöptatie gaan.
Daar staat 13 m2 in totaal, maar er zit ook nog een klein gangetje in en een badkamer.. de kamer zelf is ongev 3 bij 4 maar ik vroeg me af of iemand de precieze afmeting wist.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef Mishu het volgende:
Dat staat in de advertentiebeschrijving...
Via hospiteren, dat moet wel als je in het centrum wilt wonen en een actief huis wilt. Alleen bij de grote complexen gaat het wel eens via loting.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef Mishu het volgende:
Hoe ben je er aan gekomen? En hoeveel betaal je er voor?
Mooie eettafel! En de vloer is ook prachtig (in je 2e kamer!)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef love_sharon het volgende:
Ik woon in een studentenhuis met 13 personen. Het zijn twee herenhuizen die samen zijn gevoegd en zelf vind ik het erg mooi omdat bijna alle kamers hele hoge plafonds hebben en veel karakter. Eerst wat foto's van mijn oude kamer (ben sinds een maand doorverhuist):
[ afbeelding ]
Het was krapjes maar prima te doen
[ afbeelding ]
Het enigste wat ik van deze kamer mis, de ramen. Vond het iets leuks hebben dat je zo ouderwets naar boven moest tillen en dat ze zo groot waren![]()
Mijn nieuwe kamer waar nog wat dingen aan moet gebeuren:
[ afbeelding ]
Eet/zit hoekje. Er komt nog een schilderij aan de muur boven de balk. Vind het zo te wit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt nog een andere bank die donkerbruin is met wat lichte subtiele kleuren erdoor heen. Alleen was de levertijd 3 maanden dus moet nu nog 2 maanden wachtenOok komt er nog een andere bijzettafel
![]()
[ afbeelding ]
Mijn lampNiet zo'n duidelijke foto maar het is een van mijn favoriete dingen uit mijn kamer.
[ afbeelding ]
Nieuwe rolgordijnen zijn ook al besteld, tot die tijd moet ik het doen met deze lelijke maan/stereen ding![]()
[ afbeelding ]
Mijn boekenkast (wat onderhand meer een voorraad/rommelkast is geworden) en kledingkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |