abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94341620
Oe dit ga ik wel volgen, even de oude doorspitten. Ben in 1 jaar trouwens 3 keer verhuisd (tijdelijke kamer, toen kamer met eigen sanitair, 21m2 plus nog gedeelde woonkamer en keuken van 21m2, maar niet zo fijne locatie, nu fijne locatie maar kamer van 17 vierkante meter, praktisch geen woonkamer en sanitair delen met twee niet-schoonmakers) en ga nu als het goed is naar iets definitiefs. Vandaag vloer gekocht :D
pi_94399434
keuken van 21m2? woonde je in een villa ofzo?
pi_94399546
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef julian6 het volgende:
keuken van 21m2? woonde je in een villa ofzo?
woonkamer + keuken van 21 m2 is toch niet zo bijzonder?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 20 maart 2011 @ 23:04:09 #29
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_94399872
Heeft er iemand nog tips voor een (goedkope) kleine koelkast? Dus niet zo'n groot bakbeest als een aantal posts hierboven :D . Woon op een kleine kamer, 12m2.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_94400237
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Thealexfiles het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor een (goedkope) kleine koelkast? Dus niet zo'n groot bakbeest als een aantal posts hierboven :D . Woon op een kleine kamer, 12m2.
Een campingkoelkastje/box?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_94401083
Zoek even op een tafelmodel koelkast!
pi_95128747
Ik typte hier iets wat niet in dit topic thuis hoorde, ahum..
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95129911
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef Dale. het volgende:
Update van: Studentenkamers #13

Gisteren en vandaag bezig geweest met verhuizen en opbouwen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me mooie koelkast is ook binnengekomen *) (vergeten foto van te maken) maar het is deze
[ afbeelding ]

Hoef ik niet me voedsel kwijt in 1 van de 2 beschimmelde koelkasten in de keuken :r

Muren zijn nog beetje kaal... dat komt omdat de muur van beton is... niet door te komen met een normale boor dus, moet hiervoor een betonboor eventjes dagje gaan uren.

todo list:
• twijfelaar.
• bankstel.
• muur decoreren.
• Stellage monteren in de bijruimte (kon dus ook niet vanwege de muur).
Update. Kamer nu met bankje :),
Targets:
- Volgende maand. TV Meubel en TV :D
- Over 2 maanden. Nieuw bed :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95129960
mooi bankje :D
pi_95130025
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:38 schreef loecje het volgende:
mooi bankje :D
pi_95130654
je spaart langzaam je inboedel bij elkaar?
ik ga dit weekend verhuizen *O*
pi_95132776
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:54 schreef loecje het volgende:
je spaart langzaam je inboedel bij elkaar?
ik ga dit weekend verhuizen *O*
Hahaha ja idd voor dit laatste beetje wel ja. Maar nieuw bed mag ook wel :9 en ik ben het een beetje zat om films te kijken op me laptop.
pi_95132876
TV staat bij mij ook op wensen lijstje. maar eerst noodzakelijke dingen.
heb nu camping tv waar ik hoofdpijn van krijg. ik zie dat geflikker van het beeld. dus uiteindelijk heb ik dat ding nooit aan en kijk ik alles ook op mn laptop want beter beeld:P
pi_95134411
Mijn huidig kamertje. Klein, maar ik vind hem zelf wel heel fijn, het is echt mijn kamer! 'Gelukkig' ga ik volgende week verhuizen naar een studio :)

Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
  woensdag 6 april 2011 @ 20:06:08 #40
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_95134545
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Mijn huidig kamertje. Klein, maar ik vind hem zelf wel heel fijn, het is echt mijn kamer! 'Gelukkig' ga ik volgende week verhuizen naar een studio :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gruwelijk keurig zeg, waar/wat studeer je?
pi_95134809
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Gruwelijk keurig zeg, waar/wat studeer je?
Haha, die reactie krijg ik altijd, wel grappig. Mijn huisbaas is ook altijd onder de indruk als 'ie langs komt! Dit is een kamer in Groningen. Zelf stuur ik in Leeuwarden, lerarenopleiding maatschappijleer!
pi_95137478
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heeeel leuk ingericht O+
pi_95163920
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi gematchte tinten. :)
pi_95167265
Ik wilde hier geen speciaal topic voor openen maar hoe zit het als je ergens economisch gebonden bent, kan je dan makkelijker/sneller een kamer/woning krijgen?

Zelf woon ik dichtbij a'dam (helaas niet de gemeente zelf) en werk in a'dam. Maar wil nu zo langzamerhand weleens het huis uit en vlakbij werk wonen. ;)

Weet overigens ook niet of dit het juiste topic hiervoor is. :')
pi_95174871
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef Halve_Maen het volgende:
Ik wilde hier geen speciaal topic voor openen maar hoe zit het als je ergens economisch gebonden bent, kan je dan makkelijker/sneller een kamer/woning krijgen?

Zelf woon ik dichtbij a'dam (helaas niet de gemeente zelf) en werk in a'dam. Maar wil nu zo langzamerhand weleens het huis uit en vlakbij werk wonen. ;)

Weet overigens ook niet of dit het juiste topic hiervoor is. :')
Het is een voorwaarde om een huisvestingsvergunning te krijgen binnen een gemeente, maar ik zou niet op voorrang ofzo rekenen
pi_95707492
Ik ben dit weekend net verhuisd naar een studio en ik ben erg blij met het resultaat

dinsdag 19 april 2011 @ 12:43:34 #47
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_95709264
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 11:49 schreef Janett het volgende:
Ik ben dit weekend net verhuisd naar een studio en ik ben erg blij met het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi en rustgevend uit O+
Mooie inrichting!

Haha, die verhouding tussen die tafel en stoelen doen mij denken aan van die theekransmeubels voor kinderen. Als in, die stoelen zijn best groot in vergelijking met die tafel. Maar dat heeft zeker wel iets leuks :)
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_95709408
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit... maar werkplek?
pi_95712536
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed voor elkaar
pi_95727763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:48 schreef Dale. het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit... maar werkplek?
welke student heeft nu een werkplek nodig?
de eettafel is bij mij net zo goed een bureau maar ik kan ook heerlijk op de bank zitten leren.

ik woon in zelfde soort woning als janett
bij mij ziet het er zo uit:

kamer

keuken (inmiddels met kookplaat):
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')