quote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef KAst het volgende:
Na een druk weekend en een lange schooldag vol toetsen, zal ik nog even melden dat deze "Wout" nog geen schadeclaim heeft ingediend. Mocht hij het wel doen, Dan zijn we er eigenlijk voor verzekerd en gaat het geld tenminste nog ergens heen.
Verder hoop ik dat hij zelf een keer zo behandeld wordt, En is hij het niet... dan zijn dochters wel.
Ook weet ik niet of ik dit al gezegd had, Maar hij belde inderdaad nog... Weet ik veel wat ie allemaal met mijn ma besprak, Maar het kwam erop neer dat hij "zeker wel" gebeld had en dat hij helemaal niet boos was of boos probeerde over te komen. ( wat hij keihard wel was.)
En dat ze zelfs in hun vrije tijd mensen het leven zuur mogen maken, Waar gaat de wereld heen?!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef KAst het volgende:
wat maakt dat nu uit.. komt allemaal op zelfde neer, agent is arm omdat ie laag salaris heeft en gaat daarom kindjes aanrijden omdat ie weet dat hij de discussie zal winnen en hij een nieuw stuur nodig heeft
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
Dan geloof je het niet, ik ga wel zelfmoord plegen ofzo. was toch al ver genoeg gezonken in mijn leven.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef KAst het volgende:
geef mij maar explosieven, ik wandel zo naar binnen.
Hey, misschien moeten we in plaats van deze jongen aan te spreken op zijn belabberde Nederlands even de internetpolizei contacten en hen ervan op de hoogte stellen dat een labiel lijkend figuur hier doodleuk zit te verkondigen dat hij een gevaar vormt voor zichzelf en voor anderen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef KAst het volgende:
daarbij moet je weten, mislukte poging to zelfmoord 2 jaar psychiatrische hulp moeder burn out vader gameverslaafd gescheiden ouders blijven zitten op school. redenen genoeg
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef NotYou het volgende:
Hey, misschien moeten we in plaats van deze jongen aan te spreken op zijn belabberde Nederlands even de internetpolizei contacten en hen ervan op de hoogte stellen dat een labiel lijkend figuur hier doodleuk zit te verkondigen dat hij een gevaar vormt voor zichzelf en voor anderen.
Wat een kroegrechtenstudie heb je voor deze onzin gevolgd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef shintek het volgende:
Als je die gozer niet kon herkennen was die niet in dienst, dus mag die je geen fuck maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |