quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef KAst het volgende:
HIJ HAD NIET GEBELD/HIJ HAD NIET EENS EEN BEL
ik heb geen bontkraag, en ben geen puber die alleen maar stoute dingen doet. we fietsten in zijn 5 ( die gast ging fokkut hard, waardoor we ook nog bijna alle vielen)
Nee, heh heh. Omdat het nergens op slaat snotneus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:01 schreef KAst het volgende:
tokkie? lol, ik word hier blijkbaar ook niet verder geholpen.
Jij maakt hier een probleem om niks.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef KAst het volgende:
lol, er fietsen daar elke dag meer dan 1000 mensen met 4 naast elkaar.
ik vond het gewoon zo stom dat die man een probleem maakt om niks.
heb geen hyves, doe niet aan die hypequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
TS ik werk bij de politie en kan het oplossen.
Laat even je hyves account zien en dan is alles opgelost.
Juist, kut.quote:
Je bent vooral een dwarsligger, dus no spang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef RickoKun het volgende:
Als ik een tegenligger was had ik je al lang omver getrapt als je met zn 3en naast elkaar fietst.
HIJ FIETSE VAN ACHTER OP MIJ INquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef RickoKun het volgende:
Als ik een tegenligger was had ik je al lang omver getrapt als je met zn 3en naast elkaar fietst.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wanneer komt TS eens uit de KAst?
quote:
staande te houden aapquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef KAst het volgende:
bovendien was het vrij teleurstellend dat hij eerst gewoon doorfietste, en pas 3 minuten later omkeerde om ons toch nog aan te houden
Stuur recht omhoog. Elleboogjes naar voren en petje op het hoofd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef Hendroit het volgende:
Mensen die met z'n 3-en naast elkaar fietsen en dan vooral bontkraagjes in de eerste versnelling
Net als je dacht dat TS niet nog verder kon zinkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef KAst het volgende:
wat maakt dat nu uit.. komt allemaal op zelfde neer, agent is arm omdat ie laag salaris heeft en gaat daarom kindjes aanrijden omdat ie weet dat hij de discussie zal winnen en hij een nieuw stuur nodig heeft
Je mag met 2 naast elkaar rijden, mits dit geen hinder oplevert voor het overige verkeer (het hoeft geen gevaar te zijn). Met 3 naast elkaar is so-wie-so uit den boze.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef kree het volgende:
wat ik me ervan herinner is dat je wel met meerdere naast elkaar mag fietsen, mits het geen gevaar voor het overige verkeer oplevert.
rot eens op joh, met ze 3de naast elkaar fietsen mag nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef KAst het volgende:
anyways, ik vond dat hij op zijn minst had kunnen bellen, en omdat hij geen bel had. kunnen zeg dat ik aan de kant moest.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef KAst het volgende:
anyways, ik vond dat hij op zijn minst had kunnen bellen, en omdat hij geen bel had. kunnen zeg dat ik aan de kant moest.
Je krijgt een nieuwe kans.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
jaja, ik weet dat er niks van klopt. maar is snel geschreven. en als het moet kan ik echt wel nederlands.
Ga die kast maar weer snel in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
jaja, ik weet dat er niks van klopt. maar is snel geschreven. en als het moet kan ik echt wel nederlands.
uhuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
typequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
? je wilt dat ik het stuk opnieuw type? :p
Mensen die als een mongool typen en het verdedigen met "het is snel geschreven".quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
? je wilt dat ik het stuk opnieuw type? :p
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
Dan geloof je het niet, ik ga wel zelfmoord plegen ofzo. was toch al ver genoeg gezonken in mijn leven.
doeiquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
Dan geloof je het niet, ik ga wel zelfmoord plegen ofzo. was toch al ver genoeg gezonken in mijn leven.
Maak ons dan niet blij met een dode mus héquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
De Fok! Darwin Awards deel 6quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
Als je dat toch doet, doe het dan gelijk goed en loop een politiebureau binnen met een bom. Dan weten we ook of je het uiteindelijk echt hebt gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:10 schreef KAst het volgende:
oh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef rijsttafel het volgende:
Zeg gewoon dat je met een langzame inhaalactie van je twee vrienden bezig was.
Iemand die inhaalt mag je niet inhalen, dus dan zit die agent sowieso fout.
Problem solved.
Sukkel, als die het echt doet ben je medeplichtigquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je dat toch doet, doe het dan gelijk goed en loop een politiebureau binnen met een bom. Dan weten we ook of je het uiteindelijk echt hebt gedaan.
Neenee. TS heeft geen bom. Rij er gewoon met je fiets inquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je dat toch doet, doe het dan gelijk goed en loop een politiebureau binnen met een bom. Dan weten we ook of je het uiteindelijk echt hebt gedaan.
Internetheldquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef KAst het volgende:
geef mij maar explosieven, ik wandel zo naar binnen.
Word je ge0wned bij Renegade ofzo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef KAst het volgende:
Een vader hebben die gameverslaafd isquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef KAst het volgende:
daarbij moet je weten, mislukte poging to zelfmoord 2 jaar psychiatrische hulp moeder burn out vader gameverslaafd gescheiden ouders blijven zitten op school. redenen genoeg
wat is renegade?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef Creeg het volgende:
[..]
Wordt je ge0wned bij Renegade ofzo?
och wat ben jij zielige zeg. mensen de zelfmoord plegen zijn zwak.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef KAst het volgende:
daarbij moet je weten, mislukte poging to zelfmoord 2 jaar psychiatrische hulp moeder burn out vader gameverslaafd gescheiden ouders blijven zitten op school. redenen genoeg
Het is allemaal watquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef KAst het volgende:
Helaasquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef kree het volgende:
wat ik me ervan herinner is dat je wel met meerdere naast elkaar mag fietsen, mits het geen gevaar voor het overige verkeer oplevert.
is niet om mee te spotten. hij hield van me, nu heeft hij geen werk. zal binnenkort zijn huis kwijt raken en geen geld meer hebben voor etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Creeg het volgende:
[..]
Een vader hebben die gameverslaafd is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
hij maakt het er waarschijnlijk zelf naar. als de goede man nou eens inplaats de hele dag gamen naar een baan zou zoeken zou hij het beter hebben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef KAst het volgende:
[..]
is niet om mee te spotten. hij hield van me, nu heeft hij geen werk. zal binnenkort zijn huis kwijt raken en geen geld meer hebben voor eten
We kunnen niet met het onderwerp bemoeien, omdat jouw Nederlands.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef KAst het volgende:
nooit gespeeld nog van gehoord. wel flauw dat jullie zo zeuren om mijn nederlands, ipv dat jullie je met het onderwerp bemoeien. ( niet voor degene die wel gewoon reageerden)
game verslaving: nog nooit door overheid officieel erkend als een ziekte of verslaving, toch is het een verslaving. een persoon die dit heeft. zal niet zonder kunnen. zo zal mijn vader geen 3 uur zonder computer kunnen nu hij nog geld heeft, en deze mensen zullen zelf niet toegeven dat ze verslaafd zijn. ze willen er zelf niks aan veranderen, en zullen dat ook niet doen. hij heeft eerst nog 2 jaar geleefd van een moeilijke naam process op zijn werk dat door de overheid gesteund wordt. maar hij is nog steeds verslaafd. zijn ritme? :quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef steve.T het volgende:
[..]
hij maakt het er waarschijnlijk zelf naar. als de goede man nou eens inplaats de hele dag gamen naar een baan zou zoeken zou hij het beter hebben.
ik vroeg om jullie mening, denken jullie dat deze man het recht had/heeft om een schadeclaim in te dienen? en hoe moeilijk zouden jullie zelf hebben gedaan? ( hier zal wel weer een lullige reactie op volgen)quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef steve.T het volgende:
creeg heeft een punt. door jouw nederlands begrijp ik je klacht niet
Luie flikker, je wilt weer het makkelijkste op je nemen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef KAst het volgende:
Ja dat recht heeft ie, omdat jij zijn fiets beschadigd hebt, omdat jij de 3e persoon was die naast de andere 2 fietsten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef KAst het volgende:
[..]
ik vroeg om jullie mening, denken jullie dat deze man het recht had/heeft om een schadeclaim in te dienen? en hoe moeilijk zouden jullie zelf hebben gedaan? ( hier zal wel weer een lullige reactie op volgen)
waar op volgt: zou jij ff een gil gegeven hebben en gezegd hebben dat ik aan de kant moest? of zou je ook zonder te bellen vol achterin gereden zijn?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef loni55 het volgende:
Er mogen maximaal twee fietsers naast elkaar fietsen. Dus jij zat fout ja
tja maar game verslaving kan behandeld worden bij meerdere instanties. en dat is meestal bij een verslaving hé. het eerste wat er gedaan moet worden is dat persoon erkent dat hij verslaaft is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef KAst het volgende:
[..]
game verslaving: nog nooit door overheid officieel erkend als een ziekte of verslaving, toch is het een verslaving. een persoon die dit heeft. zal niet zonder kunnen. zo zal mijn vader geen 3 uur zonder computer kunnen nu hij nog geld heeft, en deze mensen zullen zelf niet toegeven dat ze verslaafd zijn. ze willen er zelf niks aan veranderen, en zullen dat ook niet doen. hij heeft eerst nog 2 jaar geleefd van een moeilijke naam process op zijn werk dat door de overheid gesteund wordt. maar hij is nog steeds verslaafd. zijn ritme? :
6 uur s'ochtends: opstaan en gamen. 8 uur s'ochtends boterham achter de pc eten, daarna weer spelen. 18:00 hij maakt een kant en klaar maaltijd in de magnetron klaar. 18:05 hij eet die voor de computer op. nu speelt hij weer. 4:00 hij gaat naar bed. 6:00 zelfde verhaal.
ja, helaas doet mijn vader dit niet. hij is al 4 jaar verslaafd nu.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:26 schreef steve.T het volgende:
[..]
tja maar game verslaving kan behandeld worden bij meerdere instanties. en dat is meestal bij een verslaving hé. het eerste wat er gedaan moet worden is dat persoon erkent dat hij verslaaft is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |