Bij je vader? Nu kan het nog...quote:
Was je hier inmiddels al mee begonnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
en als het moet kan ik echt wel nederlands.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef KAst het volgende:
18:00 hij maakt een kant en klaar maaltijd in de magnetron klaar.
Dat maakt niet uit. Als hij kan aantonen dat hij bij de politie werkt mag hij ook buiten zijn dienst om mensen bekeuren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
was hij uberhaupt wel in functie dan
LOL echt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:43 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Als hij kan aantonen dat hij bij de politie werkt mag hij ook buiten zijn dienst om mensen bekeuren.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef KAst het volgende:
wat maakt dat nu uit.. komt allemaal op zelfde neer, agent is arm omdat ie laag salaris heeft en gaat daarom kindjes aanrijden omdat ie weet dat hij de discussie zal winnen en hij een nieuw stuur nodig heeft
Klopt en ik ram net zolang door tot iedereen voor me in de berm/bosjes duikt.. Elke dag dezelfde rotkoppen die zo stoer met z'n 26-en naast elkaar fietsen en je niet zien..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef KAst het volgende:
lol, er fietsen daar elke dag meer dan 1000 mensen met 4 naast elkaar.
ik vond het gewoon zo stom dat die man een probleem maakt om niks.
Echt waar, een agent is in principe "altijd in functie"quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
LOL echt?heb ik nooit geweten
...en trots.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sukkel, als die het echt doet ben je medeplichtig
Ik begrijp niet waarom het meespeelt dat je gescheiden ouders zijn blijven zitten op school.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef KAst het volgende:
daarbij moet je weten, mislukte poging to zelfmoord 2 jaar psychiatrische hulp moeder burn out vader gameverslaafd gescheiden ouders blijven zitten op school. redenen genoeg
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef KAst het volgende:
anders dan moet je 2 naast elkaar en 1 erachter, das gewoon saai want dan word er 1 buitengesloten
ben jij allergisch voor apostroffen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:14 schreef BruinBeertje het volgende:
he's big youre little
he's right youre wrong
and theres nothing you can do about it .. hihi
En komma'squote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
ben jij allergisch voor apostroffen?
Op de ID kaart van die vent stond met potlood "polietsie" geschrevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Gezicht het volgende:
En hoe weet je zo zeker dat het een poltieagent was?
bedoel je stof? ja, toevallig welquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
ben jij allergisch voor apostroffen?
Dat wist ik niet, dat doe ik wel vakerquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef rijsttafel het volgende:
Zeg gewoon dat je met een langzame inhaalactie van je twee vrienden bezig was.
Iemand die inhaalt mag je niet inhalen, dus dan zit die agent sowieso fout.
Problem solved.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |