Je bent vooral een dwarsligger, dus no spang.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef RickoKun het volgende:
Als ik een tegenligger was had ik je al lang omver getrapt als je met zn 3en naast elkaar fietst.
HIJ FIETSE VAN ACHTER OP MIJ INquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef RickoKun het volgende:
Als ik een tegenligger was had ik je al lang omver getrapt als je met zn 3en naast elkaar fietst.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:03 schreef Pallas-Athene het volgende:
Wanneer komt TS eens uit de KAst?
quote:
staande te houden aapquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef KAst het volgende:
bovendien was het vrij teleurstellend dat hij eerst gewoon doorfietste, en pas 3 minuten later omkeerde om ons toch nog aan te houden
Stuur recht omhoog. Elleboogjes naar voren en petje op het hoofd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef Hendroit het volgende:
Mensen die met z'n 3-en naast elkaar fietsen en dan vooral bontkraagjes in de eerste versnelling
Net als je dacht dat TS niet nog verder kon zinkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef KAst het volgende:
wat maakt dat nu uit.. komt allemaal op zelfde neer, agent is arm omdat ie laag salaris heeft en gaat daarom kindjes aanrijden omdat ie weet dat hij de discussie zal winnen en hij een nieuw stuur nodig heeft
Je mag met 2 naast elkaar rijden, mits dit geen hinder oplevert voor het overige verkeer (het hoeft geen gevaar te zijn). Met 3 naast elkaar is so-wie-so uit den boze.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:05 schreef kree het volgende:
wat ik me ervan herinner is dat je wel met meerdere naast elkaar mag fietsen, mits het geen gevaar voor het overige verkeer oplevert.
rot eens op joh, met ze 3de naast elkaar fietsen mag nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef KAst het volgende:
anyways, ik vond dat hij op zijn minst had kunnen bellen, en omdat hij geen bel had. kunnen zeg dat ik aan de kant moest.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef KAst het volgende:
anyways, ik vond dat hij op zijn minst had kunnen bellen, en omdat hij geen bel had. kunnen zeg dat ik aan de kant moest.
Je krijgt een nieuwe kans.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
jaja, ik weet dat er niks van klopt. maar is snel geschreven. en als het moet kan ik echt wel nederlands.
Ga die kast maar weer snel in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
jaja, ik weet dat er niks van klopt. maar is snel geschreven. en als het moet kan ik echt wel nederlands.
uhuhquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
typequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
? je wilt dat ik het stuk opnieuw type? :p
Mensen die als een mongool typen en het verdedigen met "het is snel geschreven".quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:08 schreef KAst het volgende:
? je wilt dat ik het stuk opnieuw type? :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |