Gelukkig vind ze wel meer leuk dan dat. Immers, goed voorbeeld doet volgen.quote:
Je gaat toch niet vertellen dat dochterlief geen verstand heeft van muziek hèquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar andersom ook. Hardstyle en R&B aanhoren is geen pretje.
hmmm..die hamburger klinkt wel erg lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Verantwoord groenten eten, of hamburger. Hmmm.
Ik wilde pastasalade met perzik maken maar die supermarkten hier hebben geen gerookte kipquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
hmmm..die hamburger klinkt wel erg lekker![]()
Hier hebben we pasta uit de oven gegeten, met gebakken kip(welke overigens op de kip bij de kentuckyleek) en een kop thee
Hm dat is lastig!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde pastasalade met perzik maken maar die supermarkten hier hebben geen gerookte kip
dat is balen, hier heb ik 3 supermarkten in de buurt, 2 AH, 1 aldi en 1 bas dus genoeg assortimentquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde pastasalade met perzik maken maar die supermarkten hier hebben geen gerookte kip
Aldi heeft het dus nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is balen, hier heb ik 3 supermarkten in de buurt, 2 AH, 1 aldi en 1 bas dus genoeg assortiment
dat is balenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aldi heeft het dus nietEn de Jumbo ook niet. Zal wel weer wat inslaan als ik bij de AH ben.
hum, alles op zijn tijd is wel lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Pizza is wel okay ja, op z'n tijd.
quote:
Ik had er gisteren 1 van de plus. Die worst was echt smerigquote:
Murmquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik Ben vooral heul moe
Nu ff kattenbakken scheppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |