oke, ben benieuwd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is nog niet online, moet eerst door de "keuring" en spellcheck etc. Kan zijn dat het totaal niet in hun stijl past oid.
Dan wachten we het geduldig af.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Hij is nog niet online, moet eerst door de "keuring" en spellcheck etc. Kan zijn dat het totaal niet in hun stijl past oid.
Niks dan goeds over jou Krea, dat weet je toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je ook nog een vernietigend Krea-rapport?
Maar nu is het echte liefde?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, moet kunnen zo op zijn tijd. Ik had ook altijd mot met spirit via MSN oid, dat liep ook voor geen meter
.
Wat liefquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
Als je niet getrouwd was, MisMSX, zou ik je echt hard nemen. Zo, tot huilens (van geluk) toe.
Groetjes en graag gedaan,
Krea.
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Lotusss het volgende:
Lekker tukkie gedaan en nu even naar de apotheek voor nieuwe PILLUH!!!
Stoer he....
Hou ons tegenquote:
Fijne avond babequote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou ons tegen.
Neuh, maar IRL gaat het een heel stuk vlotter iig.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
Behalve dat je geen gevarieerd eetpatroon hebt
Je hapt wel leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:01 schreef Kreator het volgende:
[..]. Krijgen we dat weer.
. Leugens!
Ja, maar zo ben ik. Mits ze tieten hebben dan hè. Anders ben ik het alleen als ze een 8 of toffer scoren op mijn tof-ladder.quote:
En als ze tieten hebben moeten ze wel minstens een 4 scoren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar zo ben ik. Mits ze tieten hebben dan hè. Anders ben ik het alleen als ze een 8 of toffer scoren op mijn tof-ladder.
Voor je volgende review?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Toch maar zo'n OVchiphackset besteld.
Sneuquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
Toch maar zo'n OVchiphackset besteld.
'Tof'... Dat is nou echt zo'n Q-woordquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar zo ben ik. Mits ze tieten hebben dan hè. Anders ben ik het alleen als ze een 8 of toffer scoren op mijn tof-ladder.
Neuh, gewoon interesse, we gaan er ff lekker mee kloten hierquote:
Niet zo tof dit, na zo'n fijn compliment mijnerzijds.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef MissMSX het volgende:
'Tof'... Dat is nou echt zo'n Q-woord
Dat dat ding ons door de strot geduwd werd ter eer en glorie van wat omhooggevallen politici, dat is pas sneu.quote:
Precies. Ik vind het ronduit hilarisch dat dit gebeurd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dat ding ons door de strot geduwd werd ter eer en glorie van wat omhooggevallen politici, dat is pas sneu.
Ik was ook niet van plan mijn OVchipkaart te gaan hacken oid, ik heb een jaarkaart van mijn werkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dat ding ons door de strot geduwd werd ter eer en glorie van wat omhooggevallen politici, dat is pas sneu.
Het bolletje scrolt niet meer naar beneden... Echt vage shit, links, rechts en omhoog geen probleem alleen naar beneden rolt het balletje wel, maar het scherm gaat niet meequote:
Ik heb een NS-Businesscard. En een jaarkaart voor het lokale OV van de HTM.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik was ook niet van plan mijn OVchipkaart te gaan hacken oid, ik heb een jaarkaart van mijn werk.
Jij bent niet de enigequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ronduit hilarisch dat dit gebeurd.
Blijkbaar zijn ze niet zo Breezer Bestendig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
Die Blackberry's hebben een gemiddelde levensduur van 3 maanden ofzo, of niet? Ik hoor altijd mensen over hun kapotte BB.
Onzinnige klotedingen zijn het.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze niet zo Breezer Bestendig.
Ligt denk ik ook aan het type, er is nu iid echt een soort breezerlijn van de BB, waar je dan ook echt elke chick mee ziet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
Die Blackberry's hebben een gemiddelde levensduur van 3 maanden ofzo, of niet? Ik hoor altijd mensen over hun kapotte BB.
Ik heb mijne iets meer dan een jaar en er is nog nooit wat mee geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze niet zo Breezer Bestendig.
Breezerlijn? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan het type, er is nu iid echt een soort breezerlijn van de BB, waar je dan ook echt elke chick mee ziet.
Ze hebben ook zakelijke modellen.
Modellen meer op de consument gericht ipv zakenmensenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Breezerlijn? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ja, vroegah, toen het nog voorbestemd was voor het bedrijfsleven waren het ook geweldige dingen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt denk ik ook aan het type, er is nu iid echt een soort breezerlijn van de BB, waar je dan ook echt elke chick mee ziet.
Ze hebben ook zakelijke modellen.
Breezer sletjes zijn toch best zakelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Modellen meer op de consument gericht ipv zakenmensen.
Die je dan bij voorkeur niet in je tas doet, maar in je beha tijdens het uitgaan. Dan hoe je geen ping te missen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat ooit bedoeld was voor de zakelijke markt is verworden tot het ultieme Breezer toestel.
Pingen. En Whatsappen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Ja, vroegah, toen het nog voorbestemd was voor het bedrijfsleven waren het ook geweldige dingen.
Maar ik snap niet wat een blaag van 13 ermee moet. Ja, erbij horen.
Pingen, dat is de enige meerwaarde.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vroegah, toen het nog voorbestemd was voor het bedrijfsleven waren het ook geweldige dingen.
Maar ik snap niet wat een blaag van 13 ermee moet. Ja, erbij horen.
Dat klopt, want gratis. Maar lijkt me dat het niet lang meer duurt voor dat dat bij alle telefoons kan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pingen, dat is de enige meerwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |