Vel papier er stevig overheen wrijven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt wel verstand van telefoons heHoe krijg ik m'n bolletje weer aan de praat? Ik heb eigenlijk geen zin 'm een tijd kwijt te zijn zodat ie gerepareerd kan worden.
Gaat om 'n Blackberry Bold 9000
Ik hou wel van brunettesquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Brunette en single. Van dat maagd-zijn ben ik niet zo zeker.
ga's van mijn account afquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van brunettes
Geef je nog even antwoord op de vraag waarom ze hier niet post?
Ik krijg een vel papier er maar een klein eindje in. En er kwam niks geen smeer uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vel papier er stevig overheen wrijven.
Komt er heel veel vuil uit, mocht dat niet helpen zul je hem toch echt moeten opsturen
Alles wat glimtquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is maar net wat je als statussymbool ziet ook.
Ik zou echt niet op een forum willen posten waar een van m'n ouders ook actief zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou wel van brunettes
Ieuwquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg een vel papier er maar een klein eindje in. En er kwam niks geen smeer uit.
...dat je status ervan omhooggaat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, wat is ueberhaupt het nut van statussymbolen?
Ze kent Fok wel maar het boeit haar niet. Wie weet komt dat in de toekomst nog wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:28 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou wel van brunettes
Je hoeft het er ook niet in te stoppenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg een vel papier er maar een klein eindje in. En er kwam niks geen smeer uit.
Oh, echt? Ga ik dat nog even proberen. Het is een bolletje he, geen touchpadje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het er ook niet in te stoppen
Je kunt het vel ook gewoon op je bureau leggen en de blackberry er stevig overheen bewegen.
Anders zul je hem op moeten sturen.
Ik denk dat er bij een touchpadje heel weinig vuil vanafkomt als je hem eroverheen laat rollen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt? Ga ik dat nog even proberen. Het is een bolletje he, geen touchpadje.
Had ik maar zulke Toffe oudersquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou echt niet op een forum willen posten waar een van m'n ouders ook actief zijn
Haha, wie weet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou echt niet op een forum willen posten waar een van m'n ouders ook actief zijn
Ja ik weet dat het een trackball is , bij een touchpad werkt het ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, echt? Ga ik dat nog even proberen. Het is een bolletje he, geen touchpadje.
Owhquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
...dat je status ervan omhooggaat?
Ze zit wel op PartyFlock waar ik 10+ jaar geleden al een account had. Daar schrok ze wel even van.quote:
Ze heeft smaakquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze kent Fok wel maar het boeit haar niet. Wie weet komt dat in de toekomst nog wel.
Dat wil ik ook. Hoe erg kun je je eigen kind tergenquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zit wel op PartyFlock waar ik 10+ jaar geleden al een account had. Daar schrok ze wel even van.
Maar andersom ook. Hardstyle en R&B aanhoren is geen pretje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:38 schreef MissMSX het volgende:
Dat wil ik ook. Hoe erg kun je je eigen kind tergen
Muziekoorlogquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar andersom ook. Hardstyle en R&B aanhoren is geen pretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |