Had jouw dochter niet ook een BB?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat ooit bedoeld was voor de zakelijke markt is verworden tot het ultieme Breezer toestel.
Nee, anders waren het wel Breezer hoertjes geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:14 schreef YipYip het volgende:
Breezer sletjes zijn toch best zakelijk
Ah, oke. Dan zal die van mij ook wel tot de Breezerlijn behoren. Al heb ik een leren hoesjequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Modellen meer op de consument gericht ipv zakenmensen.
je hebt tenminste werkquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, weer morgen werken, ipv al weekend hebben.
Doen die sletjes het niet meer voor een breezer dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, anders waren het wel Breezer hoertjes geweest.
Ah, hoe voelt dat, een breezertje als dochter hebben?quote:
Nah, die Euroknallers van de Mac doen het ook goed, maar verpesten die markt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doen die sletjes het niet meer voor een breezer dan?
Maar wel moe maar voldaan een hamburgertje ernaquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, die Euroknallers van de Mac doen het ook goed, maar verpesten die markt.
Als ze echt kwaliteit gegeven hebben, kan je altijd nog een happy meal overwegen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar wel moe maar voldaan een hamburgertje erna
Wat moet je anders, anders hoort ze er niet bij op school.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ah, hoe voelt dat, een breezertje als dochter hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ging je tentamen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, hoe voelt dat, een breezertje als dochter hebben?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat moet je anders, anders hoort ze er niet bij op school.Ik snap nooit wat het boeit wat voor telefoon je hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb die van mij voor het mailen vooral. Daar is ie ideaal voor. En hij is gewoon mooi, vind ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat moet je anders, anders hoort ze er niet bij op school.Is ze blond en maagd? Is ze single? Waarom post ze niet ook hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Waarom denk je dat ik een antieke Nokia heb? Maar bij onzekere pubers van 16 boeit het blijkbaar wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
Ik snap nooit wat het boeit wat voor telefoon je hebtIk heb die van mij voor het mailen vooral. Daar is ie ideaal voor. En hij is gewoon mooi, vind ik.
Maar dat is algemeen bekend. Vroeger ging iedereen ook roken omdat het 'stoer' wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een antieke Nokia heb? Maar bij onzekere pubers van 16 boeit het blijkbaar wel.
Ja ik vind functionaliteit vooral belangrijk, maar heel veel mensen willen een bepaald model omdat die populair zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat het boeit wat voor telefoon je hebtIk heb die van mij voor het mailen vooral. Daar is ie ideaal voor. En hij is gewoon mooi, vind ik.
Nou moet ik zeggen dat dingen als Google-maps wel degelijk handig uit kunnen vallen voor iemand die zo slecht is als in routes zoeken enzo als ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een antieke Nokia heb? Maar bij onzekere pubers van 16 boeit het blijkbaar wel.
Of een MacPiemel...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze echt kwaliteit gegeven hebben, kan je altijd nog een happy meal overwegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Brunette en single. Van dat maagd-zijn ben ik niet zo zeker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:22 schreef MissMSX het volgende:
Is ze blond en maagd? Is ze single? Waarom post ze niet ook hier?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Brunette en single. Van dat maagd-zijn ben ik niet zo zeker.
Ach ja, wat is ueberhaupt het nut van statussymbolen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt wel verstand van telefoons hequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik vind functionaliteit vooral belangrijk, maar heel veel mensen willen een bepaald model omdat die populair zijn.
Mja, het is maar net wat je als statussymbool ziet ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, wat is ueberhaupt het nut van statussymbolen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |