ik ben ook heul moequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik Ben vooral heul moe
Nu ff kattenbakken scheppen!
Stiekem moest je toch even grinniken, al was het maar om mij uit te lachen. Dus mission accomplishedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Mwa iets misschien. De dagen dat ik moet werken kom ik wel redelijk door, teminste als ik kort daarna nog iets anders gepland heb. Een vrij lege dag zoals vandaag is vrij zwaar. Had wel 2 afspraken, maar toch de uren die er tussen zaten heb ik slapend doorgebracht, omdat ik de puf-kracht, whatever niet had om iets nuttigs te doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Thanks you guys.
Bosje, tijd niet gezien, gaat ie al iets beter?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef JoeBravo het volgende:
bwoh, wat zou ik nu graag ff tegen iemand aan kunnen kruipen
ik zou nu graag mijn bed inkruipen en zondag pas weer wakker worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan zou ik een weekend met m'n zoontje missen, dus ik absoluut niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou nu graag mijn bed inkruipen en zondag pas weer wakker worden..
En als je links en rechts van jezelf kijkt dat je de veren en de plukken dons ziet zitten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zou nu graag mijn bed inkruipen en zondag pas weer wakker worden..
Same here.. degene met wie ik een relatie dacht te hebben en die zegt dat ie van me houdt en verliefd op me is blijkt een in intentie bijzonder polygame klooioo die vrouwen alleen aan lijntjes wenst te houden en voorliegtquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Same here.. degene met wie ik een relatie dacht te hebben en die zegt dat ie van me houdt en verliefd op me is blijkt een in intentie bijzonder polygame klooioo die vrouwen alleen aan lijntjes wenst te houden en voorliegt
ik heb geen kids, en ben van plan om daar voorlopig niet aan te beginnen. Maar als ik ze wel zou hebben...dan zou ik het liefst met mijn kind samen lekker luieren en spelletjes doen en in bed tv kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan zou ik een weekend met m'n zoontje missen, dus ik absoluut niet!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je links en rechts van jezelf kijkt dat je de veren en de plukken dons ziet zitten?
Jup moraal van dit verhaal.,., Relaties begin er nooit aan! Gevoelens.. negeren die hap!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stom, vond het onwijs tof voor je dat je een leuke had gevonden en nu is het er zo 1..
bah!
Neh, ik ben liever 1 keer verliefd en 1001 keer gekwetst dan nooit verliefd geweest te zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup moraal van dit verhaal.,., Relaties begin er nooit aan! Gevoelens.. negeren die hap!
Niet doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
Evie, mannen![]()
Zullen we pot worden?
quote:
Heb ik al jaren om gebeden iedere nacht.. vanaf dat ik 5 was.. en nog steeds wil het maar nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:27 schreef missbehavin het volgende:
Evie, mannen![]()
Zullen we pot worden?
Dit dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neh, ik ben liever 1 keer verliefd en 1001 keer gekwetst dan nooit verliefd geweest te zijn.
Heb een soortgelijke ervaring maar dan met een vrouw, dus jullie zijn ook niet zulke lieverdjes hequote:Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Same here.. degene met wie ik een relatie dacht te hebben en die zegt dat ie van me houdt en verliefd op me is blijkt een in intentie bijzonder polygame klooioo die vrouwen alleen aan lijntjes wenst te houden en voorliegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |