effe op je server de permissions van "uploads" mapje aanpassen.quote:Uploaden van "dwdzj6.jpg" is niet gelukt als gevolg van een fout
Kan map /home/uptzfiwd/domains/triple-sd.nl/public_html/wp-content/uploads/2011/01 niet aanmaken. Is de bovenliggende map beschrijfbaar door de server?
quote:
Als ie goedkoop weggaat, waarom niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, zal ik er nog eentje kopen en die dan gewoon origineel houden?
http://link.marktplaats.nl/416487361
Ja, als het beneden de 100 euro blijft is het misschien wel de moeite waard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ie goedkoop weggaat, waarom niet!
Ja, dat ligt naast Bolsward.quote:
Tot het einde van het gitaristentopic.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Hoeveel TT's komen er nog met de Bradman?
Dat wil zeggen totdat alle vaste klanten tussen 6 plankjes of klei zitten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Tot het einde van het gitaristentopic.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat wil zeggen totdat alle vaste klanten tussen 6 plankjes of klei zitten?
Wanneer we allemaal dood zijn, het hoekje om zijn, de laatste adem uit geblazen hebben, onder de zoden liggen.quote:
ohquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wanneer we allemaal dood zijn, het hoekje om zijn, de laatste adem uit geblazen hebben, onder de zoden liggen.
Moet wel duidelijk zijn...
Zet 'm in hier neer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
oh
Ja ik ben dus zegmaar een beetje moe
Anyways, een gitarist die nog een cream slagplaat voor een Les paul nodig hebben?
Anders kan ik 'm net zo goed weggooien
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |