abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:17:01 #51
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_91942963
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef draaijer het volgende:
zoveelste topic.. Tja, face it. Roken is vies, ongezond en ordinair.

Niks roken in sociale plaatsen.. :W
De elite van de wereld is begonnen met roken. De rest is waar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_91942965
quote:
Weert, Van Horne Hoeve, Trancheeweg 22, 6002 ST.
24-1-2011: Er is een restaurant/café, die gelegen is aan de paardenmanege waar nog steeds gerookt wordt. En royaal. Mijn dochter zit er op paardrijles en het stoort me heel erg, dat de mensen daar helemaal niks om het verbod geven. En er zitten daar zoveel kinderen, zeker met wedstrijden. Misschien is er een afzuiging, maar als het wel zo is, dan werkt het zeer zeker niet. Je ogen tranen gewoon van rook. Misschien hebben jullie een mogelijkheid om mijn klacht door te zenden naar de juiste plaats en komt er eens een controle. Dat zou heel fijn zijn. Het adres van de restaurant is: Manege Van Horne Hoeve, Trancheeweg 22, 6002 ST Weert.
OH NEE.
pi_91942971
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef draaijer het volgende:
zoveelste topic.. Tja, face it. Roken is vies, ongezond en ordinair.

Niks roken in sociale plaatsen.. :W
_O_
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:17:16 #54
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_91942980
laf volk. zeg er dan wat van in de kroeg, in plaats van met je zure smoel je tomatensapje op te slurpen en via je laptop de nsb'er uit te gaan hangen.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_91942999
Waarom de sfeer in het café verpesten? Je kan dan toch beter thuis op een site klagen?
pi_91943036
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef HyperViper het volgende:
Lekker elkaar verklikken onderling, lekker net als vroeger. Wat een land.
hoe onderontwikkeld ben je!
Mensen willen hun vrijheid en willen niet dat hun gezondheid negatief beīnvloed zal worden door een stelletje junks. Je kan nog steeds roken -> thuis en in je auto :W
pi_91943073
quote:
9s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Skonk het volgende:

[..]

Vind niet rokers asocialer. "Oh ik rook niet dus ik mag bepalen wat een ander wel of niet mag, waar en wanneer"
Dus ze vertellen je ook waar en om welke tijd je mag roken ?
Je kan het ook overdrijven natuurlijk, ik vindt het wel logisch dat niet rokers het niet in willen ademen .. of neem je mijn scheet ook over je longen ? :')
Ik rook zelf ook trouwens ....
pi_91943129
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

De elite van de wereld is begonnen met roken. De rest is waar.
Die kwamen er ook sneller achter dat het niet goed voor je was en die is inmiddels in de minderheid. :W Neem nog een pufje van je peuk / shag en inhaleer diep. ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:21:59 #59
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_91943189
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef das_phantom het volgende:
Regels zijn regels.
eerder befehl ist befehl
pi_91943204
Sigaretten en tabak zijn voor paupers en proletariers.

Echte bazen roken de sigaren van Oom Castro _O_
pi_91943209
quote:
Rotterdam, Nador coffeeshop, 1ste Pijnackerstraat 56.
20-1-2011: Zelfs het personeel rookt mee.
:D
pi_91943231
Dat is toch van de gekke hey dat het personeel gaat roken in hun eigen kroeg.
pi_91943244
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef draaijer het volgende:

[..]

hoe onderontwikkeld ben je!
Mensen willen hun vrijheid en willen niet dat hun gezondheid negatief beīnvloed zal worden door een stelletje junks. Je kan nog steeds roken -> thuis en in je auto :W
Jij kan lekker thuis blijven zitten als je niet geconfronteerd wil worden met de rook op plekken waar dit toegestaan wordt door de eigenaars, labiel laf ventje. Hoeveel berichten heb je al geplaatst? Als je vrijheid wil en wil dat je gezondheid niet negatief beīnvloed wordt door krachten waar jij geen controle over hebt moet je uit het westen oprotten, faalhaas.
pi_91943262
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

:D
quote:
Rookverbod

Sinds het rookverbod voor de horeca, dat op 1 juli 2008 in werking trad, is het roken van joints waarin ook tabak vermengd zit ook in coffeeshops verboden. Het roken van pijpen, waterpijpen, vaporizers en joints van pure wiet blijven toegestaan. Grotere coffeeshops hebben een aparte rookruimte ingericht. Het rookverbod in coffeeshops is omstreden omdat de Voedsel en Waren Autoriteit niet de bevoegdheid heeft om joints op de aanwezigheid van tabak te controleren. Er zijn tabaksvervangende middelen op de markt, waaronder Hoefblad (Petasites Habitus), waarmee de hennepproducten gemengd kunnen worden.
pi_91943299
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Stuurver het volgende:
Sigaretten en tabak zijn voor paupers en proletariers.

Echte bazen roken de sigaren van Oom Castro _O_
Sigaren, da's helemaal verkankerd. Meuren duizend keer erger dan een joint maar dat mag niet hoor :')
pi_91943311
Het valt me op dat de relaxte café's niet genoemd worden. De kroegjes met ontspannen sfeer waar alleen artistiek volk hangt.
pi_91943322
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef Stuurver het volgende:

[..]

[..]

:') dat maakt het idee van het verbieden van roken in Coffeshops niet idioter, en er naar toe gaan en dan gaan klagen is het toppunt van imbeciliteit.
pi_91943348
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef Stuurver het volgende:

[..]

[..]

Ja bewijs maar dat er tabak in zit
pi_91943354
Mensen snap het echt niet he. Als iedereen buiten gaat roken krijgen we meer luchtvervuiling en zure regen
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:25:52 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_91943371
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef draaijer het volgende:

[..]

Die kwamen er ook sneller achter dat het niet goed voor je was en die is inmiddels in de minderheid. :W Neem nog een pufje van je peuk / shag en inhaleer diep. ;)
Ik rook niet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_91943372
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:24 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

:') dat maakt het idee van het verbieden van roken in Coffeshops niet idioter, en er naar toe gaan en dan gaan klagen is het toppunt van imbeciliteit.
Verwijdering uit de maatschappij is de enige juiste oplossing
pi_91943399
quote:
4s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Jij kan lekker thuis blijven zitten als je niet geconfronteerd wil worden met de rook op plekken waar dit toegestaan wordt door de eigenaars, labiel laf ventje. Hoeveel berichten heb je al geplaatst? Als je vrijheid wil en wil dat je gezondheid niet negatief beīnvloed wordt door krachten waar jij geen controle over hebt moet je uit het westen oprotten, faalhaas.
haha dude, je legt het af. :W
ik heb niks geplaatst, maar ik vind het een goed initiatief. Flikker maar op. Als ik te hard voorbij een kast rol, dan krijg ik een bekeuring. Als er niet gerookt mag worden, dan krijg je een bekeuring. Zo simpel is het. Roken is een ordinaire en vieze gewoonte van over het algemeen tokkie volk. Dus als je je aangesproken voelt, excuses. :)
pi_91943463
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef draaijer het volgende:

[..]

ik heb niks geplaatst, maar ik vind het een goed initiatief. Flikker maar op. Als ik te hard voorbij een kast rol, dan krijg ik een bekeuring. Als er niet gerookt mag worden, dan krijg je een bekeuring. Zo simpel is het. Roken is een ordinaire en vieze gewoonte van over het algemeen tokkie volk. Dus als je je aangesproken voelt, excuses. :)
Dus je argument is regels zijn regels? :') Houd dan gewoon gelijk je bek of neem een reis door een tijdscapsule naar 1943. Kneus.
pi_91943470
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:26 schreef draaijer het volgende:

[..]

Bier drinken is ook een ordinaire en vieze gewoonte van over het algemeen tokkie volk, tevens zorgt het voor duizenden doden, ongelukken en vernielingen per jaar. Verboden moet het worden!

Lekker tegen anderen zeggen wat ze wel en niet mogen doen! ^O^
pi_91943494
Je snapt toch wel dat er geen directe relatie is tussen bierdrinken en de gezondheid van anderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')