Als jij agent was in WO2; had jij zeker ook gezellig meegedaan aan razzia's. Regels zijn regels tenslotte.quote:
Dit vergelijken met het vermoorden van miljoenen jodenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef HyperViper het volgende:
Lekker elkaar verklikken onderling, lekker net als vroeger. Wat een land.
Oke dan had ik je verkeerd begrepen, tevens is het ook belachelijk als je dermate verslaafd bent dat je ervan naar binnen gaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik erger me nietHet boeit me geen klote. Het is pure verbazing dat mensen zo verslaafd kunnen zijn aan een sigaretje, is gewoon triest
roken veroorzaakt veel meer slachtoffers dan de holocaustquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij agent was in WO2; had jij zeker ook gezellig meegedaan aan razzia's. Regels zijn regels tenslotte.
quote:Bussum, De Macx, Generaal de la Reijlaan 26, 1406 PA.
15-1-2011: Onlangs heeft mijn niet-rokende zoon "De Macx" bezocht. Volgens hem rookten de bezoekers in deze kroeg volop. Zijn kleren stonken de volgende dag erg naar tabaksrook.
Nee ik vergelijk het met het verraden van anderen onderling in die tijd, leer begrijpend lezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dit vergelijken met het vermoorden van miljoenen joden
Ik zeg toch niks over het moment? Ik zeg alleen dat het niet erg sociaal is om te roken bij iemand waarvan je weet dat hij er last van heeft? Dat is alles.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeker, dus dan gaat-ie maar weer buiten staan, ook al komtie daar net vandaan. 't Is een verschil tussen wannéér iemand iets doet en wáár iemand iets doet, snapte?
Mee eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef gers het volgende:
[..]
roken veroorzaakt veel meer slachtoffers dan de holocaust
Na de oorlog gaan we ze allemaal kaalscheren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef HyperViper het volgende:
Jij loopt met stinkende kleding rond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef JackHerrer het volgende:
Al die berichten van ouders die klagen over de stinkende kleren van hun kinderen.
[..]
Hier heb je het over een moment:quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zeg toch niks over het moment? Ik zeg alleen dat het niet erg sociaal is om te roken bij iemand waarvan je weet dat hij er last van heeft? Dat is alles.....
Maar het is off-topic. Ik had er niet over moeten beginnen. Ik heb inmiddels spijt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik loop de hele tijd met roker buiten , komen binnen, roker gaat rustig zitten en steekt een sigaret op.
#$^(*% je hebt net de hele tijd buiten gelopen`!?!
Ik gooi mijn kleren in de was, maar mijn moeder gaat dan niet op een website zitten klagen. Die berichten daar zijn nog kleinzieliger dan het standaard topic hier in klb.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Jij loopt met stinkende kleding rond?
Echt hequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:08 schreef JackHerrer het volgende:
Al die berichten van ouders die klagen over de stinkende kleren van hun kinderen.
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat de meeste rokers gewoon asociaal zijn, zolang ze hun sigaret maar kunnen roken, boeit de rest hun nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hier heb je het over een moment:
[..]
Maar het is off-topic. Ik had er niet over moeten beginnen. Ik heb inmiddels spijt.
Vind niet rokers asocialer. "Oh ik rook niet dus ik mag bepalen wat een ander wel of niet mag, waar en wanneer"quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee te zeggen dat de meeste rokers gewoon asociaal zijn, zolang ze hun sigaret maar kunnen roken, boeit de rest hun niet
Mijn kind moest kiezen tussen rooklucht of zijn vrienden verliezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
Echt heDat zijn gewoon kinderen die na een avondje hard blowen thuiskomen en die ouders ruiken dat natuurlijk dus geeft dat kind maar een willekeurig cafe de schuld. En die ouders geloven alles.
Nee, maar rekening houden met elkaar is wel zo fijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vind niet rokers asocialer. "Oh ik rook niet dus ik mag bepalen wat een ander wel of niet mag, waar en wanneer"
Eindelijk een frisse rechtse tegenwind, hier zat Nederland op te wachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef HyperViper het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |