Samen WoW gespeeld?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
Krijg net een sms van een vroegere date:
I just saw an Orc and had to think of youAnd I found it way too funny to not share with you. Hope you are fine. X
De bron zijn de artikelen en de colleges die ik van de zedenpolitie heb gehad. Even geen zin om dat op te zoeken of op te rakelen. Maar als je mijn woord er niet op wilt geloven wat je goed recht is en wat je een nadenkend mens maakt: voel je vrij om het zelf op te zoekenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
I just saw an Orc and had to think of youAnd I found it way too funny to not share with you. Hope you are fine. X
Hij zegt nu in feite dat je net zo lelijk als een Orc bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
Voor mij niet denk ik neequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
En het is niet mogelijk genoegdoening te scheppen uit het feit dat iemand jarenlang vast zal zitten, met zijn eigen gedachten, en een hel in de gevangenis vanwege de misdaad die diegene begaan heeft? De gedachte dat zo'n iemand een deel van zijn leven mist en altijd in a way een kutleven zal houden?
En dat jij ervoor kiest je leven niet nog meer te laten verpesten, maar doorgaat?
Orc vrouwtjes zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hij zegt nu in feite dat je net zo lelijk als een Orc bent.
Telegraafquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen Geert trouwens. Ook de Telegraaf of GeenStijl.
Er komen idd mensen die kinderen verkrachten vrij. Want levenslang krijg je daar niet voor. Maar ik denk ook niet dat dat nodig is. Er is een hele grote groep pedofielen bijvoorbeeld die niet de fout in gaat. Het is nu alleen ff hip in de media, en nu komt elk rookwolkje waar misschien vuur is in het nieuws.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Tbs is in mijn optiek prima en effectief, maar juist omdat dat zo op slot zit, krijgen mensen vaak een gevangenis"straf", en komen mensen die kindjes of mensen verkrachten vrij... dat is een beetje het probleem.
En of we daadwerkelijk minder criminaliteit hebben.. who knows..
Opzich zou men meer moeten kijken naar de kans op herhaling en de ernst voordat men begint te blaten. Niet iedere tbs-er zit er omdat ze gemoord of verkracht hebben.
Ja dat lijkt me inderdaad de dubbele bodem. Ik pak hem nog wel terug... wacht maar...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
wel met een zak over het hoofd danquote:
Ik heb er zelf gewoon een totaal ander beeld bij. Dat is het meer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
De bron zijn de artikelen en de colleges die ik van de zedenpolitie heb gehad. Even geen zin om dat op te zoeken of op te rakelen. Maar als je mijn woord er niet op wilt geloven wat je goed recht is en wat je een nadenkend mens maakt: voel je vrij om het zelf op te zoeken
Nee ik ben een hele brave jongen. het ergste wat ik tegenwoordig doe is soms te hard rijden...quote:
Dat is dan jammer. Ik spreek uit ervaring dat dat toch echt heel prettig werkt.quote:
Je gaat hem verslaan met een Duel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me inderdaad de dubbele bodem. Ik pak hem nog wel terug... wacht maar...
Maar goed ook dat niet iedereen hetzelfde is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is dan jammer. Ik spreek uit ervaring dat dat toch echt heel prettig werkt.
Persoonlijk denk ik dat mijn aanpak wel de meest beschaafde is, waar je op lange termijn 10 keer meer mee wint.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed ook dat niet iedereen hetzelfde is.
Levenslang lijkt me ook niet nodig, wanneer mensen een correcte behandeling krijgen en gevolgd worden in de loop der tijd wanneer de kans te groot is. Maar dat kost geld! En tbs ook.. dus dan is het lekker makkelijk bezuinigen wanneer je angst aanwakkert door een aantal niet zo fraaie gebeurtenissen en de kans daarop enorm hoog laat lijken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komen idd mensen die kinderen verkrachten vrij. Want levenslang krijg je daar niet voor. Maar ik denk ook niet dat dat nodig is. Er is een hele grote groep pedofielen bijvoorbeeld die niet de fout in gaat. Het is nu alleen ff hip in de media, en nu komt elk rookwolkje waar misschien vuur is in het nieuws.
Dat klopt ook helemaal. Maar zoiets onderzoek je niet even in twee weken.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef STING het volgende:
[..]
Je gaat hem verslaan met een Duel?
Dat ben ik dan wel weer volledig met je eens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Levenslang lijkt me ook niet nodig, wanneer mensen een correcte behandeling krijgen en gevolgd worden in de loop der tijd wanneer de kans te groot is. Maar dat kost geld! En tbs ook.. dus dan is het lekker makkelijk bezuinigen wanneer je angst aanwakkert door een aantal niet zo fraaie gebeurtenissen en de kans daarop enorm hoog laat lijken.
Denk dat het meer een verkeerde afweging is van kosten en baten dan daadwerkelijk oprechte interesse in het beschermen van de maatschappij..
Gnomes, Dwarfs, Goblins, Draenei, Tauren, Trolls zijn sowieso lelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
wel met een zak over het hoofd dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |